Mommybloggerstopic #10

Ik hoop echt dat dit een grap is. Die draai erbij ook :joy:

5 likes

Ik kende Sofie ook niet, maar jeetje wat bijzonder. Wel gelachen om die comment ‘hoeveel maanden is je man’ maar vind het wel sneu dat ze zoveel haat krijgt? Hoezo?

2 likes

Retorische vraag?

12 likes

Nee oprecht. Ik vind sommige comments gewoon echt naar?

3 likes

Hahaha ik lees die comments en iemand vraagt aan haar hoe oud ze is. Haar antwoord: 486 maanden :joy:

Dit moet bijna wel satire zijn

21 likes

Haha oh ik vind dit nog wel meevallen als je het vergelijkt met sharelotte of die cringy dansjes voor papa sjenkie of wil en tien met hun onderbroekenhumor (de lat ligt laag ja).

Ik denk dat jullie echt vergeten dat je groot wordt op social media als mensen engagen met je content. Dus als je slim bent doe je iets wat net een beetje stom/irritant/raar is zodat mensen comments gaan achterlaten of het gaan doorsturen. Net als je van die filmpjes hebt over ‘5 dresses to wear as a wedding guest’ en dat dan altijd 1 jurk lichtbeige of ivoor is omdat je dan al 100% zeker weet dat mensen he-le-maal los gaan in de comments dat je AbSOLuUT geen wit aan kan naar een bruiloft. Katjing: engagement

27 likes

100% agreeđŸ€Ș

En ik begrijp het principe inderdaad wel hoor wat je schetst, misschien moet ik hier gewoon een poll van maken: hoeveel knaken moet iemand neertellen om jou dit te laten doen? Oftewel: ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je je hiervoor leent, maar tegelijkertijd begrijp ik ook dat dit blijkbaar de manier is om op te vallen. Maar tegenover welke prijs? Dealen met al die haat, jezelf en dus ook je 120 maanden oude kids zo voor lul zetten
 mij niet bellen.

14 likes

Wat is dit?

2 likes

Mermaid core, oftewel mensen die zichzelf graag verkleden inclusief zeemeerminnen staart, bijpassende make-up en accessoires als een zeemeermin. Ik wist ook niet dat dit een ding was😅

6 likes

Dit had mijn 10-jarige ik wel echt geweldig gevonden

9 likes

Alleen gelukkig levert ‘engagement’ hier geen keiharde pegels op

Dan zouden we nog irritanter zijn met z’n allen

4 likes

Ze doet deze meid na. Het is ook allemaal erg slecht afgekeken. Dit filmpje heeft ze al helemaal nagedaan.

6 likes

Ik heb volgens mij helemaal gemist dat Nina Pierson weer zwanger is? Het ging van “scheiden is het beste wat je kunt doen” naar “dit is m’n nieuwe grote liefde” naar zwanger?

8 likes

Opzich geen gekke volgorde toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Gaat er over in het Influencer topic.
Al is het met baby nr 4 op komst idd misschien passender in dit topic :sweat_smile:

6 likes

Haha nee dat is waar, maar dit alles in een tijdsbestek van een jaar ofzo?

6 likes

Ik kan haar ook echt niet meer serieus nemen nadat ze haar scheiding met een cover heeft bekendgemaakt. Alles is cashen bij haar.

10 likes

Haar imago is wel moeder zijn dus nu kan ze weer lekker mama’en

5 likes

De geboortebundel heb ik zelf we veel aan gehad. Maar dat is meer omdat ik het fijn vond om over de verschillende ervaringen te lezen. Maar ik ben het zeker met je eens als je het hebt over Mama’en

7 likes

In de categorie ‘waar maak je je druk om’: Celine Charlotte die haar dochter Romy maar ‘de baby’ blijft noemen. In gemiddeld 10 stories per dag.

7 likes