Ik hoop echt dat dit een grap is. Die draai erbij ook
Ik kende Sofie ook niet, maar jeetje wat bijzonder. Wel gelachen om die comment âhoeveel maanden is je manâ maar vind het wel sneu dat ze zoveel haat krijgt? Hoezo?
Retorische vraag?
Nee oprecht. Ik vind sommige comments gewoon echt naar?
Hahaha ik lees die comments en iemand vraagt aan haar hoe oud ze is. Haar antwoord: 486 maanden
Dit moet bijna wel satire zijn
Haha oh ik vind dit nog wel meevallen als je het vergelijkt met sharelotte of die cringy dansjes voor papa sjenkie of wil en tien met hun onderbroekenhumor (de lat ligt laag ja).
Ik denk dat jullie echt vergeten dat je groot wordt op social media als mensen engagen met je content. Dus als je slim bent doe je iets wat net een beetje stom/irritant/raar is zodat mensen comments gaan achterlaten of het gaan doorsturen. Net als je van die filmpjes hebt over â5 dresses to wear as a wedding guestâ en dat dan altijd 1 jurk lichtbeige of ivoor is omdat je dan al 100% zeker weet dat mensen he-le-maal los gaan in de comments dat je AbSOLuUT geen wit aan kan naar een bruiloft. Katjing: engagement
100% agreeđ€Ș
En ik begrijp het principe inderdaad wel hoor wat je schetst, misschien moet ik hier gewoon een poll van maken: hoeveel knaken moet iemand neertellen om jou dit te laten doen? Oftewel: ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je je hiervoor leent, maar tegelijkertijd begrijp ik ook dat dit blijkbaar de manier is om op te vallen. Maar tegenover welke prijs? Dealen met al die haat, jezelf en dus ook je 120 maanden oude kids zo voor lul zetten⊠mij niet bellen.
Wat is dit?
Mermaid core, oftewel mensen die zichzelf graag verkleden inclusief zeemeerminnen staart, bijpassende make-up en accessoires als een zeemeermin. Ik wist ook niet dat dit een ding wasđ
Dit had mijn 10-jarige ik wel echt geweldig gevonden
Alleen gelukkig levert âengagementâ hier geen keiharde pegels op
Dan zouden we nog irritanter zijn met zân allen
Ze doet deze meid na. Het is ook allemaal erg slecht afgekeken. Dit filmpje heeft ze al helemaal nagedaan.
Ik heb volgens mij helemaal gemist dat Nina Pierson weer zwanger is? Het ging van âscheiden is het beste wat je kunt doenâ naar âdit is mân nieuwe grote liefdeâ naar zwanger?
Opzich geen gekke volgorde toch?
Gaat er over in het Influencer topic.
Al is het met baby nr 4 op komst idd misschien passender in dit topic
Haha nee dat is waar, maar dit alles in een tijdsbestek van een jaar ofzo?
Ik kan haar ook echt niet meer serieus nemen nadat ze haar scheiding met een cover heeft bekendgemaakt. Alles is cashen bij haar.
Haar imago is wel moeder zijn dus nu kan ze weer lekker mamaâen
De geboortebundel heb ik zelf we veel aan gehad. Maar dat is meer omdat ik het fijn vond om over de verschillende ervaringen te lezen. Maar ik ben het zeker met je eens als je het hebt over Mamaâen
In de categorie âwaar maak je je druk omâ: Celine Charlotte die haar dochter Romy maar âde babyâ blijft noemen. In gemiddeld 10 stories per dag.