Mommybloggerstopic #10

Willemijn die zichzelf foodie noemt in haar instagram bio :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face:

17 likes

Eerder starvy toch

17 likes

Blijkbaar ben je foodie als je een afbakcroissant eet op zondagochtend en een ebook uitbrengt met een recept voor pasta bolognese

25 likes

Haha ja en dacht dat zij ook altijd heel weinig maakte.

2 likes

Tien van Wil prijst Wil haar eten ook altijd aan. En dan zie ik een karig bordje voedsel dat vooral in z’n waarde is gelaten. Zo smaakloos.

9 likes

Ze bakt sowieso heel karig, echt niveau Dokter Oetker, maar van wat ik zie eet ze ook niet echt lekker, vooral praktisch en ook wel gezond hoor, maar bij een foodie denk ik eerder aan Cynthia

7 likes

Ik aan Masha

4 likes

Allemaal absoluut niet. Monique van Loon daarintegen :drooling_face:

27 likes

Michelle B vliegt niet alleen met 7 kinderen naar Mallorca, maar doet dat ook nog in het wit. Ik krijg al stress als ik die stories kijk :sweat_smile:

13 likes

Niet alleen toch? Met haar familie & de rest

4 likes

Ik bedoel de β€˜alleen’ anders :slight_smile: Naast dat ze met zoveel kinderen vliegen, ook nog zo in het wit.

9 likes

Deze zomer zien we vooral haar en de poly in strings en wijn aan het zwembad.

Ja ik wou dat is de ass er voor had en wou ook met een wijntje aan het zwembad liggen. Realiteit is dat ik wss met een bezweet hoofd puffend in de tuin zit bij een badje,

16 likes

Opmerkingen over hetzelfde adult only hotel waar ze elk jaar zijn waarin ze nu zitten met 7 kinderen in 3, 2, 1…

41 likes

Jezus wat een afgunst/jaloezie :joy::joy:

9 likes

Neem het maar met een korrel zout

10 likes

Tanya Burr uploadt weer sinds een maand ofzo, is ook moeder inmiddels. Leuk dat ze terug is.

5 likes

Ik vind het vooral leuk om te zien, en ben heel blij dat ik andere interesses heb haha.

Ieder voor zich hoor, maar dat continu in de zon zitten vind ik echt vreselijk. Voel me net een krokant kipschnitzeltje dan. Maar eindstand vind ik hun stories wel heel leuk :see_no_evil:

10 likes

Haha door β€˜de poly in string’ stel ik me nu ineens Koen ook in zo’n Calzedonia bikini stringetje voor me aan het zwembad.

17 likes

Nou Nina Pierson dr zwangerschap alweer aan het uitmelken hoor :smiling_face_with_tear:

7 likes

Broedparels :nauseated_face: Zum kotzen.

35 likes