Maar als dat zo is, waarom dan niet
Als je die levensstandaard wss de rest van je leven kan behouden haha (dat weet je natuurlijk nooit maar goed)
Of uitstralen dat mama met âhet nieuwe gezinâ mee op vakantie is. Misschien steekt het helemaal niet hoor bij die kinderen, maar het 'delen van papa/mama met nieuwe gezin â is wat ik in mijn omgeving vaak zie wat kinderen als lastig ervaren.
precies, plus alle napret van de vakantie waar de kinderen niet bij zijn geweest is misschien (miss ook helemaal niet hoor) pijnlijk.
Maar mensen: die mensen hebben een relatie he? Het is niet dat hier zomaar een vriendin steeds mee gaat op vakantie. Hoe zou je het anders moeten doen?
Kan inderdaad hartstikke pijnlijk zijn voor een kind dat gescheiden ouders daarna doorgaan en er dus ook leuke dingen gebeuren wanneer de kinderen bij de andere ouder zijn, maar dat is de realiteit. Ze wonen samen.
Dat klinkt zo afgunstig en is iedere keer weer een discussie lijkt wel. Als je bij de familie Bollen hoort ga je gewoon vaak op vakantie, al ben je nog maar een newborn baby. O nee dan is er weer een discussie dat je daar als kersverse moeder geen zin in moet hebben want ik kon pas na 6 weken uit bed komenâŠ
Ze hebben nou eenmaal co ouderschap, hoe Jacqueline de weken zonder kinderen invult moet ze zelf weten.
Esmee NoĂ«lle âstoptâ met vloggen. Tussen haakjes gezien ze zelf aangeeft misschien op camping Bakkum of vakanties nog wel te willen vloggen, op YouTube of insta/TikTok.
Ze uploade de laatste maanden al vrij onregelmatig, dus zag het ergens al wel aankomen.
Ik heb het gevoel dat zij al heel vaak is gestopt of pauze heeft genomen. Waarschijnlijk omdat ze inderdaad onregelmatig vlogt. Met Jamie Li hetzelfde.
Wel jammer want ik vond haar vlogs soms wel leuk maar ze laat nu ook niet zo veel zien in haar vlogs. Zoals haar zoontje en haar vriend waar ze nu veel is. Logisch maar dat maakt vloggen wel lastig.
Ik vind het ook jammer. Zij was een van de weinige mommyvloggers die ik wel leuk vond om te volgen. Maar snap dat als je je kind niet herkenbaar in beeld wil brengen (waar ik volledig achtersta) en een nieuwe vriend hebt die ook kinderen heeft (en misschien ook niet in beeld willen) dat het dan gewoon niet handig is om nog te vloggen.
Mag ik het pioenenfilmpje van Tien nomineren voor de Cringe award?
Christus te paard. Volgens mij is het probleem juist dat iedereen zichzelf veel te speciaal vindt de hele tijd. Anders waren er ook nooit zoveel cringy influencers.
Wat een shower is Wout toch zie laatste story van Elise.
Ja met dat broekje zo opgerold en is zich maar wat bewust van de camera
Hij heeft natuurlijk zoân enorme gespierde benen dat dat broekje anders zou gaan knellen bij zân bovenbenen met die squats met 16 kg
Hij is zĂł verliefd op zichzelf
Echt hĂš. Vreselijk zoân extreem ijdele man. Maarja hij is natuurlijk ook model. Dan moet je sowieso wel gek op jezelf zijn. In zijn vorige huis had hij ook mega grote fotoâs van zichzelf hangen
Ik denk dan vooral doe het gewoon als je het zo graag wil in plaats van eerst Instagram erin betrekken ik krijg echt zoân ~kijk mij nou eens een free spirit zijn~ vibe ervan
Edit: misschien krijgt hij op zoân post wel veel reacties van âoeee ja Wout moet je doen, dat kun je wel hebben met zo een lijfâ en daar gaat hij vast goed op
Hahaha ja natuurlijk, maar had ie een beetje guts gehad dan had hij het gewoon gedaan. En dan voor mij part een stukje bil getoond ofzo. Maar dit ~zal ik het doen of niet~ is zo niksig
Speciaal voor jullie is hier weer de meit die zichzelf al wegkijkend en zuchtend filmt terwijl haar baby huilt
Deze meid is alleen nog moeder.