Ik las ff snel ‘Bloedparels’ en toen dacht ik helemaal ‘wtffff wat luguber’? Maar Broedparels is ook walgelijk.
Precies wat ik dacht
‘Hoe deze ongeplande zwangerschap precies tot stand is gekomen’.
Verwacht hier nu een soort only fans content, of is dat alleen mijn dirty mind
En dan vooral in combinatie met tekst en uitleg over natuurlijke anticonceptie.
Je kunt het altijd proberen he.
Als je zwanger bent kun je niet zwanger worden dus… is dat de natuurlijke anticonceptie
Deze man
Maar waar zegt zij hier dat zij zo’n oura ring of flow app gebruikt als anticonceptie? Misschien heeft ze wel gewoon condooms gebruikt?
Ze heeft het helemaal niet over anticonceptie maar wel over een “onverwachte verrassing”. Sorry maar als je van de hormonen gaat en geen condoom gebruikt dan kan een zwangerschap toch niet onverwacht of een verrassing zijn? Dat is toch gewoon 1+1=2?
Naja in dit geval 1+1=3 maar idd zonder anticonceptie en zonder condoom kun je er donder opzeggen dat het wel gebeurt.
Maar wie zegt dat ze geen condoom heeft gebruikt? Dat was toch het hele punt van @Dushoi een gescheurd condoom kan ook voor verrassingen zorgen.
Ja of aan Lisa van Cuijck😂
Ja dit bedoelde ik indd! Kan ook zijn dat ze gestopt is met hormonen maar condooms is gaan gebruiken (dat doe ik zelf namelijk ) Bij correct gebruik zijn condooms ook prima betrouwbaar vind ik zelf, dus dan zou ik ook schrikken als ik toch zwanger blijk
Dat lijkt misschien zo en ja, natuurlijk is de kans groter dat je zwanger wordt als je geen anticonceptie gebruikt, maar zo simpel als 1+1=2 is het nou ook weer niet.
Edit: dit zeg ik wel met de “moeilijk zwanger worden” ervaring trouwens, het lijkt echt zo makkelijk als “gewoon stoppen met alles en je wordt zo zwanger”, maar dat is dus niet altijd zo.
Goed dat je dit zegt. Ik stel me voor dat dit voor een hoop mensen pijnlijk te lezen is.
En daarnaast ben je als hartstikke vruchtbare vrouw nog steeds maar 2 dagen per maand vruchtbaar dus ook onder de allerbeste omstandigheden is 1+1=2 niet aan de orde.
Tuurlijk wel. Dit is ten alle tijde het risico dat je neemt als je onveilig seks hebt. Ook al zijn er maar 2 dagen dat je vruchtbaar bent of word je moeilijk zwanger. Het kan altijd een gevolg zijn van onveilige seks.
Dat zeg ik toch ook? Ja het maakt de kans groter maar het wil niet altijd zeggen dat je dan ook echt zwanger wordt. Dus dan kan het alsnog als een verrassing komen.
Ik zou het eerder een cadeautje noemen dan een verrassing.