Ja apart hè, laat die tranen mij maar lekker overslaan hoor. Ik krijg er alleen maar rimpels van, die krijg ik liever door het lachen dan het huilen
Ja, ook met die huildingen of dat lunchen buiten dus eerst de camera neerzetten? Maar ik vind het ook vaak sneu voor de kinderen, de dagen met ze is ze alleen maar aan t klagen
Weet iemand toevallig nog waar die geschilderde Tripp Trapp stoel vandaan kwam van roomy?
Elise is naar Nederland gekomen om Vita te verrassen voor haar verjaardag. Lief hoor, maar is toch niet normaal hoeveel zij op- en neer vliegen, echt wel elke paar weken.
Denk dat er zat zussen zijn die vlak bij elkaar wonen en elkaar veel minder zien.
Ze verrassen elkaar ook jaarlijks op hun verjaardag, hoe verrassend kan het nog zijn?
Ze filmt gewoon ff een hele Jolie drop in de hal van dat hotel haha, lekker akward ook met die gasten die door het beeld lopen…
Schaamteloos.
En tering die kleur.
Maar ze voelen zich daar zo thuis
Zo zuur, toch mega lief als je zus ineens voor je deur staat op je verjaardag. Ze leek ook helemaal verrast in het filmpje.
Ik vond dit best interessant om te lezen.
nu blijven de een maand in NL, maar ze vliegen echt enorm vaak op&neer ja
Jeetje die reacties op het artikel. Veel in lijn met: You’re not a victim because you chose this lifestyle
Precies weten nee, maar misschien Studio Kleurryk?
Koen B feliciteert zijn jarige zoon op insta: “gefeliciteerd op jouw tweede vriendje”.
Hier moest ik wel een beetje om lachen
Vorige week had de NYTimes ook een artikel/interview met Hannah Neeleman van de Ballerina Farm. Is via paywall dus kan hem niet delen denk ik, maar was heel boeiend om te lezen. Is ook veel commotie over geweest geloof ik.
Ik heb een abo en mag per maand een aantal links als cadeau delen (en dat mag ook gewoon met meerdere mensen, volg een aantal blogs die dat ook met hun duizenden lezers doen), dus voor wie het wil lezen: She Gave Birth Two Weeks Ago. Now She’s in a Beauty Pageant.
Ja, dat is die ik gedeeld heb hierboven, die gaat over die Hannah Neeleman/Ballerina Farm
Oh ja, weird. Ik heb heel recent toch een artikel over haar gelezen, dacht dat dat deze was. Maar dat is blijkbaar iets uit de Times of London, en staat achter een paywall (hoe ik het dan gelezen heb weet ik ook niet )