nu blijven de een maand in NL, maar ze vliegen echt enorm vaak op&neer ja
Jeetje die reacties op het artikel. Veel in lijn met: Youâre not a victim because you chose this lifestyle
Precies weten nee, maar misschien Studio Kleurryk?
Koen B feliciteert zijn jarige zoon op insta: âgefeliciteerd op jouw tweede vriendjeâ.
Hier moest ik wel een beetje om lachen
Vorige week had de NYTimes ook een artikel/interview met Hannah Neeleman van de Ballerina Farm. Is via paywall dus kan hem niet delen denk ik, maar was heel boeiend om te lezen. Is ook veel commotie over geweest geloof ik.
Ik heb een abo en mag per maand een aantal links als cadeau delen (en dat mag ook gewoon met meerdere mensen, volg een aantal blogs die dat ook met hun duizenden lezers doen), dus voor wie het wil lezen: She Gave Birth Two Weeks Ago. Now Sheâs in a Beauty Pageant.
Ja, dat is die ik gedeeld heb hierboven, die gaat over die Hannah Neeleman/Ballerina Farm
Oh ja, weird. Ik heb heel recent toch een artikel over haar gelezen, dacht dat dat deze was. Maar dat is blijkbaar iets uit de Times of London, en staat achter een paywall (hoe ik het dan gelezen heb weet ik ook niet )
Sorry, Sunday Times inderdaad! Even in de war met een eerder interview in de NY Times.
Dit artikel gaat het om: Meet the queen of the âtrad wivesâ (and her eight children).
-verwijderd door moderator-
Mocht ik dit niet mogen delen omdat het oorspronkelijk een betaald artikel is, hoor ik het ook graag, dan haal ik de link weer weg.
Kunnen jullie ajb stoppen met het delen van betaalde artikelen. De regels hierover zijn heel duidelijk. Dat van @kika is verder geen probleem. Die kan delen met een betaald account.
Ik moet ineens zo lachen door een besef momentje. Ik zie Romy op bed gaan liggen dus camera installeren, op bed met heel moeite en nu de story gemaakt is moet ze natuurlijk weer van bed om die telefoon te pakken.
En maar zuchten en steunen
Ik zit met verbazing naar de fotoreportage te kijken met haar jongste. Is er dan helemaal niemand in haar omgeving die haar subtiel wijst op die Oempa Loempa kleur?
Ze zou het wel mooi vinden, net als Maike Beunk en Mirjam Schuurkamp đ«
Die vriendinnen van die Maike Beunk zijn ook allemaal zo oranje dus die zullen er niets van zeggen.
(O.a Moderosa)
Ik ken Mirjam Schuurkamp niet maar dacht gelijk aan Mirjam van egf. Zij was ook altijd goed gebruind. Dus opgezocht en ja hoor zij is het haha.
Zou Roxy nog leven?
Dat was echt de grondlegger van die kleur.
Ja! Misschien waren er meerdere Roxys, maar is weet van één Roxy dat ze in Israel woont.
De TMF beachparty / Sugababe Roxy?