Mommybloggerstopic #10

Sorry, Sunday Times inderdaad! Even in de war met een eerder interview in de NY Times.
Dit artikel gaat het om: Meet the queen of the ‘trad wives’ (and her eight children).

-verwijderd door moderator-
Mocht ik dit niet mogen delen omdat het oorspronkelijk een betaald artikel is, hoor ik het ook graag, dan haal ik de link weer weg.

3 likes

Kunnen jullie ajb stoppen met het delen van betaalde artikelen. De regels hierover zijn heel duidelijk. Dat van @kika is verder geen probleem. Die kan delen met een betaald account.

1 like

Ik moet ineens zo lachen door een besef momentje. Ik zie Romy op bed gaan liggen dus camera installeren, op bed met heel moeite en nu de story gemaakt is moet ze natuurlijk weer van bed om die telefoon te pakken. :joy:

8 likes

En maar zuchten en steunen :face_exhaling:

5 likes

Ik zit met verbazing naar de fotoreportage te kijken met haar jongste. Is er dan helemaal niemand in haar omgeving die haar subtiel wijst op die Oempa Loempa kleur?

8 likes

Ze zou het wel mooi vinden, net als Maike Beunk en Mirjam Schuurkamp 🫠

9 likes

Die vriendinnen van die Maike Beunk zijn ook allemaal zo oranje dus die zullen er niets van zeggen.

(O.a Moderosa)

4 likes

Ik ken Mirjam Schuurkamp niet maar dacht gelijk aan Mirjam van egf. Zij was ook altijd goed gebruind. Dus opgezocht en ja hoor zij is het haha.

4 likes

Zou Roxy nog leven?

Dat was echt de grondlegger van die kleur.

4 likes

Ja! Misschien waren er meerdere Roxys, maar is weet van één Roxy dat ze in Israel woont.

2 likes

De TMF beachparty / Sugababe Roxy?

8 likes

Hahah ja!!

6 likes

Hoe kom jij aan deze informatie :grimacing::grimacing:

2 likes

Haha ja klopt, net als die Annarike Roberte die blijkbaar gewoon Annerieke Karst heet.

5 likes

:rofl: via via… een vriendin van mij was met haar bevriend en we zaten daardoor wel eens op dezelfde verjaardagen. Ik herkende haar toen al van egf. Nooit tegen iemand verteld.
Betreffende vriendin vertelde me een paar jaar geleden dat ze inmiddels in Israel zit. Ik heb net haar (open) insta bekeken en ze zit er nog steeds.
Ze is nog helemaal hetzelfde type, maar minder bruin/oranje en nog steeds echt een heel mooie vrouw.

6 likes

Oké onverwacht

Dus we moeten mogelijk 2002 internet icoon Sugababes Roxy cancelen in 2024 omdat ze een zionist is?

13 likes

Toch niet alle mensen in Israel zijn Zionisten?

7 likes

Sus

4 likes

Op TikTok heeft Caro Claire Burke een soort samenvatting gemaakt van het artikel. Zij breng altijd interessante inzichten over tradwives e.d. Op haar substack staat er ook een podcast.
https://www.tiktok.com/@caroclaireburkeee/video/7394920594287955246

9 likes

Goed gegokt!

1 like