Mommybloggerstopic #10

Hahah ja!!

6 likes

Hoe kom jij aan deze informatie :grimacing::grimacing:

2 likes

Haha ja klopt, net als die Annarike Roberte die blijkbaar gewoon Annerieke Karst heet.

5 likes

:rofl: via via… een vriendin van mij was met haar bevriend en we zaten daardoor wel eens op dezelfde verjaardagen. Ik herkende haar toen al van egf. Nooit tegen iemand verteld.
Betreffende vriendin vertelde me een paar jaar geleden dat ze inmiddels in Israel zit. Ik heb net haar (open) insta bekeken en ze zit er nog steeds.
Ze is nog helemaal hetzelfde type, maar minder bruin/oranje en nog steeds echt een heel mooie vrouw.

6 likes

Oké onverwacht

Dus we moeten mogelijk 2002 internet icoon Sugababes Roxy cancelen in 2024 omdat ze een zionist is?

13 likes

Toch niet alle mensen in Israel zijn Zionisten?

7 likes

Sus

4 likes

Op TikTok heeft Caro Claire Burke een soort samenvatting gemaakt van het artikel. Zij breng altijd interessante inzichten over tradwives e.d. Op haar substack staat er ook een podcast.
https://www.tiktok.com/@caroclaireburkeee/video/7394920594287955246

9 likes

Goed gegokt!

1 like

Aaaltijd klagen na (en tijdens) haar vrijdag met de kinderen :sweat_smile:

3 likes

Romy die beslist om tijdens de pride Amsterdam in te komen met haar auto. Ik - als iemand die heel ver buiten de ring woon - weet zelfs dat dat het onmogelijk is.

15 likes

En er dan ook nog over klagen? Ik snap die meid af en toe echt niet. Kon ze tenminste weer thuis op bed gaan liggen.

10 likes

Wow, naar de Nieuwmarkt ook echt. Daar kan je inderdaad normaal amper komen met een auto. Hoe dom.

2 likes

:face_exhaling::face_exhaling:

12 likes

Ik keek weer eens op Shirleys blog, die heeft een artikel over suppen waarbij ongeveer eenderde gaat over veiligheid en dat je wel echt een zwemvest moet dragen. Op de foto die erbij staat heeft niemand een zwemvest aan, ook de kinderen niet…

9 likes

Haha nou dat is niet waar…

5 likes

Misschien moeten ze eens met elkaar kennismaken, zijn ze de zucht-steun-klaagdrieling.

7 likes

Nou je kan veel over Roomy zeggen, maar zij is echt niet saai en wel fucking crazy (I love it) en dat kan je over SR en Annemiekel niet zeggen.

17 likes

Zie je Sarah Rebecca al in die schoenen van Romy lopen? Zou wel mooi zijn :joy:

4 likes

In dat saaie nieuwbouwhuis ineens 4 felle kleuren per kamer, 5 soorten printbehang.

18 likes