Mommybloggerstopic #10

Vreselijk

4 likes

Dat boeit niemand iets dus dit is zijzelf sowieso

53 likes

Ja hahaha wilde dit ook al posten :rofl:

2 likes

Eten in de kraamweek?

7 likes

En @Freedom klopt ja, alleen zie je vervolgens ‘een paar maanden later’ in beeld. Maar goed, we horen het vanzelf (of niet)

@Luna111 ja dat is toch chill haha, hoef je zelf niet te koken in alle chaos

2 likes

Dan maak je dat zelf en vries je het in, zoals de plebs dat ook doen.

10 likes

Hahahahaha die foto erbij ook.

Godsamme.

10 likes

Haha huh? Wat voor verschil maakt het of er ‘een paar maanden later’ bijstaat? Het is niet alsof ze de toekomst heeft gefilmd toch of wat bedoel je precies

5 likes

Maar waarom zou ze dat dan moeten doen als ze het ook zo zou kunnen regelen? Good for her zou ik zeggen, een kind is al duur genoeg.

7 likes

Is ook, maar dan zou ze actief moeten gaan vragen voor samenwerken ipv dit soort stories te delen.

3 likes

Want? Het is toch haar account. Je hoeft het niet te openen/haar te volgen.

6 likes

Ik volg haar niet, het is een terugkerend ding hier

3 likes

Ja, dat is ook kapot irritant.

5 likes

Triomfantelijk zeggen ‘haaaa ja ik had lekker gelijk’ en denken dat dat helpt
nope :roflmao:

3 likes

Oke ik wil even terugkomen op mijn uitspraak. Ze is nog maar 34 weken. Dacht dat ze minstens 37 weken zwanger was. Zal vast komen door de stories die ze plaatst en de klaagzangen.

4 likes

Hahaha ik ging net kijken maar zegt ze nou echt “dan kan het zijn dat je ver moet reizen naar een ander deel van het land” alsof ze naar Zuid-Limburg moet ofzo

22 likes

Oh nog erger: Purmerend!

5 likes

Waaaaaaarom hebben die kids van Bollen altijd dezelfde outfits aan, vreselijk.

8 likes

Meteen een wasmachine vol zonder kleur te sorteren

12 likes

Volgens mij is de subtext van je kinderen in dezelfde outfit steken, laten zien dat je je dat kunt veroorloven: dezelfde shirts kopen in verschillende maten. En dat je kleding niet hoeft door te geven. Toen de prinsessen klein waren hadden ze ook vaak dezelfde outfit aan bijvoorbeeld

14 likes