Mommybloggerstopic #10

Aaaltijd klagen na (en tijdens) haar vrijdag met de kinderen :sweat_smile:

3 likes

Romy die beslist om tijdens de pride Amsterdam in te komen met haar auto. Ik - als iemand die heel ver buiten de ring woon - weet zelfs dat dat het onmogelijk is.

15 likes

En er dan ook nog over klagen? Ik snap die meid af en toe echt niet. Kon ze tenminste weer thuis op bed gaan liggen.

10 likes

Wow, naar de Nieuwmarkt ook echt. Daar kan je inderdaad normaal amper komen met een auto. Hoe dom.

2 likes

:face_exhaling::face_exhaling:

12 likes

Ik keek weer eens op Shirleys blog, die heeft een artikel over suppen waarbij ongeveer eenderde gaat over veiligheid en dat je wel echt een zwemvest moet dragen. Op de foto die erbij staat heeft niemand een zwemvest aan, ook de kinderen niet…

9 likes

Haha nou dat is niet waar…

5 likes

Misschien moeten ze eens met elkaar kennismaken, zijn ze de zucht-steun-klaagdrieling.

7 likes

Nou je kan veel over Roomy zeggen, maar zij is echt niet saai en wel fucking crazy (I love it) en dat kan je over SR en Annemiekel niet zeggen.

17 likes

Zie je Sarah Rebecca al in die schoenen van Romy lopen? Zou wel mooi zijn :joy:

4 likes

In dat saaie nieuwbouwhuis ineens 4 felle kleuren per kamer, 5 soorten printbehang.

18 likes

Ik vind room wel echt zo mega prachtig!

9 likes

Nou, het centrum van Amsterdam is tegenwoordig toch echt een crime om doorheen te rijden? Het kán wel natuurlijk, maar wel echt met veel frustratie :sweat_smile:

8 likes

Room?! :weary:

7 likes

09082023_1691586737678_1691586763726_8718452407170_1

15 likes

Nou, zuur is ze ja, poh! (Ik zeg nooit ‘poh’ hoor maar zij wel, vandaar)

6 likes

Echt, elke keer als iemand ‘Annemiekel’ zegt spuug ik bijna m’n thee over m’n toetsenbord. Ook na al die tijd nog.

10 likes

Één van de Vedder zusjes die een filmpje op insta plaatst van haar dochter die bij het CB een prikje krijgt. Hoe in godsnaam komt het in je op om dit te delen en überhaupt te filmen. Zo ontzettend afwijkend.

3 likes

Liever dat dan een antivax wappie :clown_face:

87 likes

Ik heb wel eens een patiënt ingestuurd voor een foto zag de assistente later op insta dat hij een gebroken arm had en gips kreeg :sweat_smile:. Insta was sneller dan de brief uit het ziekenhuis.
Zou wel mooi zijn als hun volgers positiever over vaccineren gaan denken (maar nee ook ik vind dat je zoiets niet moet posten).

9 likes