Mommybloggerstopic #10

Het woord sprongetje vind ik sws om te kotsen

23 likes

Lol en allemaal groen ook. Anyhow neem een ava

80 likes

Sprongetje was ook mijn verklaring als ik honger, temperatuur, luier, ziekte, tandjes, krampjes en andere dingen uitgesloten had. Ik had dat Oei ik groei boek en dat kwam meestal wel zo uit in hun groei/sprongschema. Als nieuwbakken, onzekere moeder gaf het toch wat rust. En een kalme moeder geeft ook rust bij het kind.

6 likes

Voordat ze moeder werd maakte ze leuke filmpjes over mode. Vind het jammer dat ze dat nooit meer heeft opgepakt. Is veel leuker om naar te kijken dan al dat gezeik over haar kinderen.
Ik snap best dat het leven met 2 kleine kinderen soms zwaar is, maar bel dan gewoon even een vriendin om je verhaal te doen ipv het te delen met de hele wereld. Is ook niet leuk voor die kinderen om dat ooit terug te lezen.
En zoek een hobby inderdaad, laat je leven niet alleen maar om het moeder zijn draaien. Er is nog zoveel meer.

5 likes

Misschien dan ook netjes om het hier te verwijderen, @Poopiesjaakie? Hopelijk ziet ze zelf ook in hoe belachelijk deze story was

11 likes

Dit is ook precies waar het taboe-doorbrekende open zijn over worstelingen niet meer normaliserend werkt, maar eigenlijk eerder maakt dat elke off-day, huilbui of darmkramp onder een mega probleem-vergrootglas komt…

10 likes

En ik denk bij zoiets ook altijd, blijkbaar vinden genoeg mensen het wel leuk en levert het nog genoeg volgers=€ op :weary:.
Zonde dat het zo werkt.

5 likes

Ja maar dat troosten lukte dus niet. Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen wel eens zo’n momentje heeft dat je kind ontroostbaar is en dat je het even niet meer weet. Dat is niet zo gek, maar om het dan online te gooien. En nu inderdaad zeiken over de reacties. Wat had ze dan verwacht🙈

18 likes

Ja, die momenten heb ik ook wel eens. Maar dan ga ik even paar minuten adem in adem uit. Echt over mijn lijk dat ik dat op insta zou gooien .

12 likes

Lijkt me duidelijk dat ze haar kind niet getroost krijgt toch

6 likes

Nouja, dat is met al die influencers zo toch? Ik hoop vooral dat ze naast het filmen eens bij een cjg/okt of whatever binnenvliegt als dit regelmatig zo gaat. Maar als een kind zelfs in je armen doorkrijst en ontroostbaar is vind ik wel dat ‘dan ben je er even voor je kind’ vrij makkelijk gezegd is. Dan is ‘dan ventileer je even voordat he aan poging twee begint’ wat mij betreft net zo goed een optie.

20 likes

Waddup met die mommies met (iets) oudere kinderen die zich nu op het coachen richten. Kelly C. wordt nu blijkbaar ademhalingscoach, de huismuts met dat stomme miracle morning gedoe. Leveren die kinderen niet genoeg geld meer op?

10 likes

Ik denk dat je na een paar jaar reclame maken voor Vtech en Hello Fresh in een soort vroege midlifecrisis beland en opzoek gaat naar zingeving

26 likes

Maar hoezo?

Ik snap dan weer niet dat er mensen (moeders) zijn die zo verheven op haar gaan reageren over hoe zij het dan wel had moeten doen. Maar goed, ik snap sowieso de behoefte om op een influencer te reageren niet echt.

8 likes

Nee ik ook echt niet. Misschien zou jij het anders aanpakken, maar we kunnen er toch gewoon vanuit gaan dat ze ook maar haar best doet.

4 likes

Hoezo hoezo?
Iedereen weet toch inmiddels dat het intrrnet vol sneue figuren zit die zich niet in kunnen houden als het gaat om comments. Dat wéét je, dus plaats dan niets als je die comments niet wilt.

7 likes

Dat het het risico van het vak is betekent nog niet dat je als moeder een andere moeder ongevraagd de les moet gaan lezen.

11 likes

Sowieso nooit begrepen dat mensen de behoefte voelen om een camera op hun kop te zetten wanneer ze er ff helemaal doorheen zitten. Gun jezelf en je kind wat privacy. En lucht je hart bij je naaste omgeving ipv bij duizenden vreemden.

10 likes

Ja ik kan me in beide niet inleven tbh. Ik zou mezelf ook nooit zo op internet plaatsen, maar dat mensen dan daar weer met een wijzend vingertje op reageren vind ik nog debieler. Wat bezielt je.

8 likes

Dat ís ook debiel, maar er zitten zoveel debieltjes op internet dat je het dus beter gewoon niet kunt plaatsen.

4 likes