Ook eigenaar van nieuwbouwhuis hoor (zie insta bio)
Op zich hou ik wel van accounts waar t niet allemaal perfect gaat. Ik volg haar al jaaaren, maar ik vind bet echt absurd hoeveel zij posts over het huilen, de slaapjes en dan met zoveel details⊠ik denk dat er binnenkort een moment gaat komen dat ik haar niet meer ga volgen want pffff wordt er zelf nog depri van
Ja precies dat! Dat is inderdaad een goede beschrijving. Het voelt gewoon een beetje ongemakkelijk.
Ze leest vast hier mee want die story is alweer verwijderd .
Zij zoekt ook bij alles een reden. Sprongetje zus, sprongetje zo, tandje hier, tandje daar, oh nee toch geen tandje, misschien krampjes? Zo gaat het maar door inclusief super dramatische stories. Laat het losssssss
Om haar nu meteen een ânare moederâ te noemen is ook weer zo ongekend irritant.
Ze is onzeker en ze âoversharedâ. Ik denk vooral vrouw zoek een hobby en wees niet zoân enorme moeke, maar blijkbaar is dat wat ze wil zijn. Ze slaat en mishandelt haar kinderen niet ofzo lijkt mij dus om haar een nare moeder te noemenâŠnee.
Het woord sprongetje vind ik sws om te kotsen
Sprongetje was ook mijn verklaring als ik honger, temperatuur, luier, ziekte, tandjes, krampjes en andere dingen uitgesloten had. Ik had dat Oei ik groei boek en dat kwam meestal wel zo uit in hun groei/sprongschema. Als nieuwbakken, onzekere moeder gaf het toch wat rust. En een kalme moeder geeft ook rust bij het kind.
Voordat ze moeder werd maakte ze leuke filmpjes over mode. Vind het jammer dat ze dat nooit meer heeft opgepakt. Is veel leuker om naar te kijken dan al dat gezeik over haar kinderen.
Ik snap best dat het leven met 2 kleine kinderen soms zwaar is, maar bel dan gewoon even een vriendin om je verhaal te doen ipv het te delen met de hele wereld. Is ook niet leuk voor die kinderen om dat ooit terug te lezen.
En zoek een hobby inderdaad, laat je leven niet alleen maar om het moeder zijn draaien. Er is nog zoveel meer.
Misschien dan ook netjes om het hier te verwijderen, @Poopiesjaakie? Hopelijk ziet ze zelf ook in hoe belachelijk deze story was
Dit is ook precies waar het taboe-doorbrekende open zijn over worstelingen niet meer normaliserend werkt, maar eigenlijk eerder maakt dat elke off-day, huilbui of darmkramp onder een mega probleem-vergrootglas komtâŠ
En ik denk bij zoiets ook altijd, blijkbaar vinden genoeg mensen het wel leuk en levert het nog genoeg volgers=⏠op .
Zonde dat het zo werkt.
Sarah zit letterlijk te huilen in haar insta stories omdat haar jongste dochter niet kan/wil slapen en bijna stikt in haar tranen. Vervolgens klaagt ze dat ze mega veel reacties daarop krijgt. Dan denk ik: plaats het dan gewoon niet als je geen commentaar wil krijgen?
Ja maar dat troosten lukte dus niet. Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen wel eens zoân momentje heeft dat je kind ontroostbaar is en dat je het even niet meer weet. Dat is niet zo gek, maar om het dan online te gooien. En nu inderdaad zeiken over de reacties. Wat had ze dan verwachtđ
Ja, die momenten heb ik ook wel eens. Maar dan ga ik even paar minuten adem in adem uit. Echt over mijn lijk dat ik dat op insta zou gooien .
Lijkt me duidelijk dat ze haar kind niet getroost krijgt toch
Nouja, dat is met al die influencers zo toch? Ik hoop vooral dat ze naast het filmen eens bij een cjg/okt of whatever binnenvliegt als dit regelmatig zo gaat. Maar als een kind zelfs in je armen doorkrijst en ontroostbaar is vind ik wel dat âdan ben je er even voor je kindâ vrij makkelijk gezegd is. Dan is âdan ventileer je even voordat he aan poging twee begintâ wat mij betreft net zo goed een optie.
Waddup met die mommies met (iets) oudere kinderen die zich nu op het coachen richten. Kelly C. wordt nu blijkbaar ademhalingscoach, de huismuts met dat stomme miracle morning gedoe. Leveren die kinderen niet genoeg geld meer op?
Ik denk dat je na een paar jaar reclame maken voor Vtech en Hello Fresh in een soort vroege midlifecrisis beland en opzoek gaat naar zingeving