Ja true; die boodschap met betrekking tot vaccineren is dan wel duidelijk idd. Maar zou dat zelf iets anders aanpakken…
Ik vind het ook wel heftig. Om je kindje zo kwetsbaar en ook alleen in een luier het internet op te slingeren. Ik zou er ook niet bij komen om op dat moment te gaan filmen.
Zo kwetsbaar? Het kind krijgt toch alleen een prikje, geen open hart operatie.
Alleen in een luier zou ik dan weer niet doen inderdaad.
Ik zou het ook niet leuk vinden als ik ongevraagd op internet zou komen terwijl ik een vaccinatie krijg of in een andere situatie die ik spannend vind. (vaccinaties boeien me minder) en ik denk de meeste mensen niet, toch? Of je nu 0 of 100 bent, daar valt toch in te verplaatsen?
Of ouders hun kinderen uberhaupt (herkenbaar) op internet moeten zetten vind ik weer een hele andere discussie, ze worden er immers ongevraagd op gezet. Ik vind zelf een vaccinatie nou niet per se een extra kwetsbaar moment maar daar kunnen de meningen natuurlijk over verschillen. In het kader van alle antivax geluiden die je bij veel influencers ziet vind ik het juist eerder positief. Als je je kind dan toch al op social media zet dan vind ik het laten zien van een vaccinatie eerder positief dan negatief.
Ik bedoel meer omdat ze zo verdrietig is. En zij kan er niks over zeggen dat ze zo verdrietig en ontbloot op internet staat.
Ja super kwetsbaar maar dat is volgens mij 100% van de tijd dat een influencer een kind inzet voor commerciële doeleinden aka gebruiken op social media. Die influencers moeten zich schamen maar iedereen die deze mensen volgt ook.
Sarah Liebregts is bevallen gister, en heeft al een vlog, samenwerking en best wat story’s geupload.
Hoop dat ze ook gewoon lekker even cocoont maar dat dat is miss niet voor iedereen weggelegd ofzo?
Esmee van Kampen (van de Plus reclame en nu zweverige influencer) is zwanger. Zag op Instagram dat ze een foto van haarzelf had gepost met een Cybex kinderwagen en de tekst erbij ‘waarom wil ik altijd het duurste?’. Cybex natuurlijk getagd. Story is nu ineens verdwenen, ze zullen wel gehapt hebben. Er is er ook eentje met een beige babykamer van Babypark, terwijl ze altijd zegt zo van kleur te houden.
Over kleur gesproken, Sanneke zoekt zogenaamd tips voor winkels met kleurrijke inrichting voor de babykamer. Die vist ook zo overduidelijk naar een samenwerking.
Haha altijd het duurste, maar altijd kleding van Shein. Ik vind die Esmee zo raar geworden.
Als ik zwangere influencer was zou ik ook zo schooien om babyspullen. Allemaal mega duur en je hebt in korte periode vet veel nodig.
Ik zag net de man van Annemerel hardlopen met de kinderen in de kinderwagen. Ondanks dat ik haar niet meer volg vond ik het toch bizar dat ik ze 1 herkende en 2 van alles over alledrie weet. Voor mij weer een extra bevestiging dat het gewoon zo achterlijk is hoeveel iedereen maar deelt.
Ik kwam de man van Wil van tien ooit tegen tijdens het hardlopen toen ze nog in de stad woonden en maar 1 kind hadden en hij met hem in de kinderwagen rondliep. Vond dat ook heel bizar dat ik “precies” wist wie hij was, hoe hij heette, hoe hun zoon heette, hoe hun bruiloft eruit zag. Ben ze sinds dien ook minder gaan volgen, gewoon omdat ik het zo bizar vind zoveel te weten over iemand die daar in principe niet om heeft gevraagd (niet zelf influencer is)
Ik heb altijd het idee dat hij niet echt lacht maar z’n kiezen op elkaar zet en dan z’n tanden laat zien. En dat eeuwige duimpje trek ik ook slecht.
Hardop gelachen hahaha, zo accuraat
Fluisterend: I know what you did last summer…
Yo jongens dit is toch creepy laat die man lekker lopen
Ik heb m ook lekker laten lopen, was ook niet van plan hem aan te spreken. Ik wilde alleen aangeven dat dit gewoon bizar is, dat je zo iemand ziet lopen en van alles van hem en zijn kinderen weet. Dingen die ik van sommige bekende van me niet eens weet.
Ja ik bedoelde meer de oordelen over hem die daarna kwamen. Zou me heel onveilig voelen als iemand zoiets over me zou schrijven. Net als bij Veracamilla laatst.