Ja, dat is ook zo. Maar waarom laten ze er dan zoveel tijd zitten tussen de testen?
Omdat het later kan ontwikkelen.
Wie bedoel je? de huisarts die de test afneemt?
Nee, niet de arts. Gewoon laat maar zitten. Als je er zo beroerd van word dat je het niet binnen kunt houden.
Heb die glucosetesten zelf ook meerdere keren moeten doen maar ze zijn al stukken beter dan bijv 10 jaar geleden.
Dat klopt maar de eerste test was mislukt. Dan zit er tussen beide testen heel veel tijd. Dat is toch anders dan dat de eerste test negatief is en ze nu alsnog symptomen heeft van diabetes.
De baby in het geboortekanaal👶🏻
Blijft toch altijd een raadsel hoe tegeltjes rondom influencers plotseling zomaar kunnen vervormen.
Vervelend voor haar dat ze zo onzeker is over haar lichaam tijdens/na haar zwangerschap. Maar je bent niet verplicht om een foto in je bikini te posten.
Jeeeeezus die verhalen van Romy. Ik krijg bijna medelijden, wat doe je jezelf aan met je Irish Twins.
Wat bedoel je met tegeltjes? Ik volg haar niet (maar weet wie ze is).
Denk dat wij als vrouwen het ook samen in stand houden op deze manier (met groeiend aantal uitzonderingen gelukkig).
Maar vooral: door wie wordt ze dan zo erg niet gewaardeerd? Haar partner, ouders? Vrienden? En war verwacht ze dan bijvoorbeeld van haar vrienden. Zij kiest er toch zelf voor om een (2e) kind te willen?
Ja ze speelt echt het slachtoffer. Niet even, maar godvergeten iedere dag opnieuw. Ze heeft het toch haarzelf (met haar volle verstand) aangedaan?
Ze doet echt alsof ze dit onder dwang doorgaat. Het is echt Romy VS de Wereld.
Ja en ze doet ook elke keer alsof ze deze dingen voor het eerst vertelt. Maar ik hoor al bijna 2 jaar hetzelfde.
Ik zie dit ook (bijna) nooit dat het krom loopt ofzo? Denk dat je er een grafisch getraind oog voor moet hebben.
Kan iemand dit uitleggen?
De vloertegeltjes, aka er is photosoep gebruikt om haar slanker te maken en de vorm van de tegeltjes vervormt daardoor ook
Ik vraag me dan ook af hoe ging het toen haar vriendin zwanger waren. Deed zij toen ook alles waar ze nu naar verlangt
Ik zie het niet. Ik zie alleen maar rechte lijnen?
Ik ook? Zie ook niet helemaal hoe we nou zouden kunnen zien dat dit bewerkt is?
Als t niet bewerkt is vind ik t overigens ook een bizar lijf zo net na een zwangerschap. Denk dat zij juist anderen onzeker maakt met dit soort foto’s. En zo is t cirkeltje weer rond.
Ik moest ook heeeel goed kijken en het zou me zelf nooit opgevallen zijn maar alle tegels rechts van haar liggen anders dan de tegels links van haar. Alsof het 2 verschillende foto’s zijn.
Bij haar billen is ineens een tegeltje rechthoekig in plaats van vierkant. En bij haar buik klopt ook het eea niet meer. Grafisch getraind oog inderdaad, zoals hierboven gezegd. En ik zag een foto bij Enzo van ongeveer hetzelfde moment, waarop ze er anders uitziet. Dat je je genoodzaakt voelt om zo’n lijf (of welk lijf dan ook) te Photoshoppen als je vier maanden geleden bevallen bent snap ik echt niet.
Maar uiteindelijk is het gewoon een vrouw in een bikini he. Als vrouwen daar onzeker van worden ligt dat echt bij henzelf. Ja ja ik snap dat we in een maatschappij leven met schoonheidsstandaarden, maar niet fair om dan weer naar vrouwen te wijzen dat zij anderen onzeker maken door gewoon te bestaan.