Dat heeft ze niet gezegd toch? Ze dénkt dat ze een innestelingsbloeding heeft en gaat een test halen, maar daar stopt de video
het stuk ervoor heeft ze een licht streepje op de test.
Maar in het stukje daarvoor zag je toch die test met het streepje… ze zei wel van ja of is het nou het licht maar het was duidelijk een positieve test?
Wat is haar accountnaam?
Zouden volgers serieus dit soort vragen stellen? Of stuurt ze dat gewoon zelf in om extra op te vallen bij bedrijven? Boeit mij namelijk nul.
Vreselijk
Dat boeit niemand iets dus dit is zijzelf sowieso
Ja hahaha wilde dit ook al posten
Haha maar ook bij “welk item” meteen een hele lijst noemen. Had dan één item genoemd en daar het merk van getagged en mensen om aanraders of ervaringen gevraagd ofzo, zodat je meteen duidelijk bij dat merk vraagt om spon hahah
Eten in de kraamweek?
En @Freedom klopt ja, alleen zie je vervolgens ‘een paar maanden later’ in beeld. Maar goed, we horen het vanzelf (of niet)
@Luna111 ja dat is toch chill haha, hoef je zelf niet te koken in alle chaos
Dan maak je dat zelf en vries je het in, zoals de plebs dat ook doen.
Hahahahaha die foto erbij ook.
Godsamme.
Haha huh? Wat voor verschil maakt het of er ‘een paar maanden later’ bijstaat? Het is niet alsof ze de toekomst heeft gefilmd toch of wat bedoel je precies
Maar waarom zou ze dat dan moeten doen als ze het ook zo zou kunnen regelen? Good for her zou ik zeggen, een kind is al duur genoeg.
Is ook, maar dan zou ze actief moeten gaan vragen voor samenwerken ipv dit soort stories te delen.
Want? Het is toch haar account. Je hoeft het niet te openen/haar te volgen.
Ik volg haar niet, het is een terugkerend ding hier
Ja, dat is ook kapot irritant.
Triomfantelijk zeggen ‘haaaa ja ik had lekker gelijk’ en denken dat dat helpt…nope