Mommybloggerstopic #10

Maar vooral: door wie wordt ze dan zo erg niet gewaardeerd? Haar partner, ouders? Vrienden? En war verwacht ze dan bijvoorbeeld van haar vrienden. Zij kiest er toch zelf voor om een (2e) kind te willen?

16 likes

Ja ze speelt echt het slachtoffer. Niet even, maar godvergeten iedere dag opnieuw. Ze heeft het toch haarzelf (met haar volle verstand) aangedaan?

Ze doet echt alsof ze dit onder dwang doorgaat. Het is echt Romy VS de Wereld.

25 likes

Ja en ze doet ook elke keer alsof ze deze dingen voor het eerst vertelt. Maar ik hoor al bijna 2 jaar hetzelfde.

7 likes

Ik zie dit ook (bijna) nooit dat het krom loopt ofzo? Denk dat je er een grafisch getraind oog voor moet hebben.
Kan iemand dit uitleggen?

13 likes

De vloertegeltjes, aka er is photosoep gebruikt om haar slanker te maken en de vorm van de tegeltjes vervormt daardoor ook

10 likes

Ik vraag me dan ook af hoe ging het toen haar vriendin zwanger waren. Deed zij toen ook alles waar ze nu naar verlangt

6 likes

Ik zie het niet. Ik zie alleen maar rechte lijnen?

36 likes

Ik ook? Zie ook niet helemaal hoe we nou zouden kunnen zien dat dit bewerkt is?

Als t niet bewerkt is vind ik t overigens ook een bizar lijf zo net na een zwangerschap. Denk dat zij juist anderen onzeker maakt met dit soort foto’s. En zo is t cirkeltje weer rond.

9 likes

Ik moest ook heeeel goed kijken en het zou me zelf nooit opgevallen zijn maar alle tegels rechts van haar liggen anders dan de tegels links van haar. Alsof het 2 verschillende foto’s zijn.

3 likes

Bij haar billen is ineens een tegeltje rechthoekig in plaats van vierkant. En bij haar buik klopt ook het eea niet meer. Grafisch getraind oog inderdaad, zoals hierboven gezegd. En ik zag een foto bij Enzo van ongeveer hetzelfde moment, waarop ze er anders uitziet. Dat je je genoodzaakt voelt om zo’n lijf (of welk lijf dan ook) te Photoshoppen als je vier maanden geleden bevallen bent snap ik echt niet.

7 likes

Maar uiteindelijk is het gewoon een vrouw in een bikini he. Als vrouwen daar onzeker van worden ligt dat echt bij henzelf. Ja ja ik snap dat we in een maatschappij leven met schoonheidsstandaarden, maar niet fair om dan weer naar vrouwen te wijzen dat zij anderen onzeker maken door gewoon te bestaan.

14 likes

De tegeltjes langs haar buik zijn ook allemaal blurry.

Echt zo zonde. Zowel dat ze het gevoel heeft dat het nodig is om dit te doen als wel voor de hele beeldvorming van vrouwenlichamen in het algemeen.

11 likes

Ik volg haar niet maar keek net haar stories van alleen vandaag & poh echt ja; alleen maar aaneenschakeling van klagen. 'Na zooo lang zwanger te zijn. Kan niks voor mezelf doen!! ‘Ik houd al 2 jaar lang de Olympische spelen’. ‘Ik wil gedragen worden’.

Meid je was er zelf bij met deze beslissing in je leven.

13 likes

Hoe moet dat straks als de baby geboren is? Dan gaat het toch nog veel zwaarder worden. Die Olympische Spelen gaan nog wel even door

9 likes

Hahaha wat is dit nou weer

9 likes

79 likes

Just leaving this here :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Want? En vanwaar de smiley?

27 likes

Ik plaatste laatst hier iets over (dat ik dacht dat Roosmarijn zwanger was) en kreeg het halve forum over me heen. Haha.

2 likes

Maar dan snap je nog niet waarom het forum over je heen viel.

41 likes