Nee ze had het over haar overgrootmoeder. Zij is 38, zelfs als iedereen op haar 20e moeder werd zou die dan dus al 98 zijn maar wie weet
denk idd dat ze overgrootmoeder van de kinderen bedoelde. Totaal onboeiend ook hahah maar ik ga dan zitten rekenen
Elise heeft op Ibiza toch ook een lerares doorbetaald (samen met andere ouders), zodat haar kinderen minder lang zomervakantie zouden hebben.
Hahaha ja. Maar ze bood het spontaan aan hoor!!!
Wat kinderachtig?
Oh afgrijselijk
Ik heb ook een keer zo’n Hilary Clinton styling van een bob gehad, echt direct voor een teringdure vaca, echt traumatisch gewoon.
Het laat me denken aan de moeder van knofje, is denk ik vooral even wennen
Hahaha jezus dit kapsel laat je direct 50+ lijken.
Dacht even dat ik michelle bollen voorbij zag komen maar het was gewoon iemand met dezelfde soort plamuur.
Haha, toen ik scrollde tot de wenkbrauwen dacht ik hetzelfde.
Ik vind het super leuk maar dit is gewoon een boblijn
Het moekeplaatje is wel compleet zo
Maar zij had dit toch vroeger? ![]()
Of ben ik in de war met een andere influencer haha
Nee, haha! Dat was Martine idd
Hier zit het niet top qua model. Maar op het eind van deze reel vind ik het dan wel weer leuk staan!:
Ik vind haar precies haar zus hier. Die heeft ze ook weleens gepost en die heeft dezelfde kleur en kapsel
Ik vind het leuk staan! Vooral in de reel bij de kapper. En ik kan me ook vinden in het feit als je door een moeilijke periode gaat je iets anders wil met je haar…
Maar nu die je alsof dit de styling is die zij wil voor dit kapsel. Ze moest hier zelf ook om lachen en gaf aan dat dit wel té was. Zag later ook nog een ander filmpje waar het in platter/steiler zit en dat oogt echt veel minder moeke (vind ik dan!).
Nee hoor, ik doe niet alsof dit de styling is. Ik heb alleen maar een foto geplaatst van haar eigen insta. In het tekstje wat ze erbij heeft geschreven staat toch ook dat ze nog moet wennen aan het stylen van haar nieuwe kapsel