Maar dat gaat erom dat speculeren over zwangerschappen gewoon niet oke is. Deze video doet daar niet aan af.
Wil je nu een sticker?
Ja en wat wil je hier nu mee zeggen dan? Maakt jouw eerdere bericht niet ineens beter hoor. Speculeren over een eventuele zwangerschap is gewoon not done.
En nu weer, chapeau
Hahaha jullie zijn echt priceless en voorspelbaar. Joejoeeee.
Huh
Ik ging die vrouw eens opzoeken op Insta omdat ik benieuwd was wie ze uberhaupt is, en zie dat ze al 2 jaar aan het filmen is hierover en dus al (ruim?) 2 jaar hier mee bezig is? Een grote reden waarom je hier echt niet over moet speculeren. Het kan zo gevoelig liggen. Maargoed het ligt natuurlijk allemaal aan het forum en wij zijn echt verschrikkelijk dat we je er op aan spreken.
Nee, je slaat echt de plank volledig mis. Vorige keer was je aan het speculeren dat ze zwanger is, en nu post ze een video waarin ze aangeeft (heb de video niet bekenen, dit is op basis van de titel) de dat ze dus een kinderwens heeft en zwanger wilt worden.
Je bevestigt hiermee je vermoedens niet maar maakt het eigenlijk alleen maar erger voor jezelf.
Ik ben het heel erg met je eens, maar na zo’n video ‘deel 1’ denk ik dat iedereen nu wel verwacht dat ‘deel 2’ binnenkort “eindelijk! Zwanger!’ kan zijn. Dat maakt zonder aanleiding speculeren totaal niet oké ofzo en erover praten hoeft verder echt niet.
Sorry, maar die Romy is m’n grootste irritainment. Dat filmpje van vandaag weer, zuchtend richting de camera uit bed komen met een dramatische staar (maar wel vantevoren de camera goed positioneren uiteraard). Ik irriteer me en ga stuk tegelijk.
Influencer zijn is toch eigenlijk gewoon de hele tijd je leven acteren
Zij moet dus twee keer uit bed, een keer om de camera te pakken en dan nog een keer op beeld. Zou ook moe zijn als ik alles dubbel moest doen!
Sterker nog, in deze video zegt ze al dat ze zwanger is
Dat heeft ze niet gezegd toch? Ze dénkt dat ze een innestelingsbloeding heeft en gaat een test halen, maar daar stopt de video
het stuk ervoor heeft ze een licht streepje op de test.
Maar in het stukje daarvoor zag je toch die test met het streepje… ze zei wel van ja of is het nou het licht maar het was duidelijk een positieve test?
Wat is haar accountnaam?
Zouden volgers serieus dit soort vragen stellen? Of stuurt ze dat gewoon zelf in om extra op te vallen bij bedrijven? Boeit mij namelijk nul.
Vreselijk
Dat boeit niemand iets dus dit is zijzelf sowieso
Ja hahaha wilde dit ook al posten