Nee is ‘onverwachts’ gebeurd deze zwangerschap deelde ze, ze gebruikt natuurlijke (?) anticonceptie. Eerder heeft ze volgens mij een abortus gehad.
Oh wauw echt gewoon wauw!
Ik heb 5 jaar geprobeerd om zwanger te worden, ik heb in die 5 jaar nooit alcohol gedronken. Behalve bij de laatste terugplaatsing, we gingen op reis en ik dacht gho ja ik ga toch niet zwanger zijn, ik neem een glaasje wijn.
Rarara ik was zwanger. Ik heb mij heel de zwangerschap super schuldig gevoeld omdat ik 1 glaasje wijn had gedronken.
Kan dit topic niet gewoon in de fik. Gaat echt niet goed met mensen hier hoor.
Ahh mensen, ik meet met twee maten, ben zelf ook niet Roomser dan de paus, maar als het Nina Pierson betreft, predikant van healthy vegan duurzame blabla lifestyle met al haar bullshit dan voel ik me ineens wel geroepen om met een vingertje te wijzen.
Excuses als ik jullie daarmee beledigd heb, dat was niet mijn bedoeling.
Dus dan deel je toch eigenlijk de overtuiging van @rednails? Anders had je je niet schuldig gevoeld.
Please, don’t go this way……
Dat @LoLLeKeN dit voor zichzelf zo voelde betekent toch niet meteen dat ze er net zo star en veroordelend in staat als @rednails . Als je al vijf jaar bezig bent om zwanger te worden kan ik me heel goed voorstellen dat je extreem bang bent dat er iets misgaat, dus dan kan dat ene glaasje inderdaad heftig voelen (ook al is dat rationeel gezien helemaal niet zo, idd vanwege wat hierboven al genoemd is)
Nee ik deel de mening/overtuiging van @rednails niet.
Ik voelde mij schuldig omdat de “moedermaffia” rond mij meteen in rep en roer was omdat ik iets gedronken had toen. Ik heb in al die jaren van proberen nooit gedronken (en toen zei iedereen wel allez kom 1tje kan toch geen kwaad).
Eigenlijk wat @uprooted zegt.
Ik snapte jouw “wauw echt wauw gewoon” niet helemaal als je vervolgens zelf ook schuldgevoelens hebt die zo irrationeel zijn (ook in jouw situatie waarbij ik uiteraard wel snap dat allerlei emoties meespelen).
Maar ik vind in het algemeen altijd dat mensen die in het openbaar zo streng voor zichzelf zijn net zo goed meedoen aan het veroordelen, daar kwam mijn reactie vandaan.
Maargoed jouw schuldgevoelens waren dus eigenlijk niet van jezelf maar aangepraat. Ik kan me daar niks bij voorstellen maar nu snap ik jouw punt: het geeft aan hoe schadelijk dat moedermaffia gewauwel is.
Alleen doen als je influencer én zwanger bent
De verkoop van synthetische zooi is in ieder geval lucratief🤑 Michelle Bollen heeft een gigantisch huis gekocht met oa 8 slaapkamers, kantoor, speelkamer etc. Kom maar door met verbouwvlogs.
Ik denk dat die vlogs erg gaan tegenvallen. Veel gepraat, veel onderonsjes, halve verhalen en Ollie die een keer of 5 haar volledige naam moet noemen.
Ik zie een story van Michelle&Jacqueline, met LavieSanne. Dat is een combinatie die ik nooit had bedacht haha. Sanne met haar eco kledinglijn en alles.
Be prepared for Kapten and Son spam bij al die influencers
Volgens mij heeft Elise (B) ook een nieuw gebit, ben benieuwd of ze dan ook van die stompjes met facings heeft nu
ja dit zag ik ook zijn voor mij echt totaal verschillende types, voor zover ik dat als volger/buitenstaander kan zien natuurlijk. wel grappig haha.
volgens mij is het een gigantisch evenement trouwens, want ik volg een duitse influencer en die is daar ook en als je ziet hoeveel gasten daar zijn joh.
Niet bij kopen dus
Ja dat denk ik ook! Zag ook wat commentaar onder haar video. Bij de voortanden (niet de middelste maar de daarna) zie je het duidelijk.
Heb het idee dat veel influencers een invasalign nemen, nooit dragen en dan facings nemen.
Verwacht trouwens eerder dat het een dun laagje erop is en niet van die Roelvink stompjes