Mommybloggerstopic #10

Ik denk niet dat iemand zich zonder die prinsessen outfits afvraagt of het kledingbudget wel toereikend is…

13 likes

Van oudsher is het dit inderdaad, rijkdom mee aantonen.

1 like

Ontzettend triest. Nu vind ik hun leefstijl sowieso niet bewonderenswaardig met al die troep die ze verkopen in hun webshop en die vakanties etc, maar dit is ook gewoon kansloos om aan mee te doen.

Bovendien ziet het er ook nog eens niet uit. Met die lelijke bootschoentjes en skinny jeans altijd.
Maar dat is een kwestie van smaak denk ik.

17 likes

Zij kleden hun peuters en kleuters als (jong)volwassenen, dit precies vind ik zelf echt niet om aan zien, maar dat is inderdaad smaak.

5 likes

Nina Pierson, met 7 dingen die je nog niet over haar wist: nummer 2: ik dronk vandaag nog een blikje cola en at gisteren nog vlees.

Wauw, living the wild live

(Daarna benoemd ze in dezelfde zin dat ze ook soms geestverruimende middelen gebruikt. Alsof cola, vlees en geestverruimende middelen in dezelfde groep vallen)

23 likes

Owjoh ik had het daar nooit aan gekoppeld but it does make sense.
Ik vind het ook wel kwalijk in het licht van de identiteitsontwikkeling van een kind

11 likes

Ik wil me niet identificeren met de moedermaffia maar was toch even verbaasd om een sigaret in haar handen te zien op een festival tijdens de zwangerschap.

7 likes

Nou ik vind mezelf ook geen moedermaffia maar vind roken tijdens je zwangerschap wel echt not done en iets dat openlijk bekritiseerd mag worden

81 likes

100%. Als dit echt waar is vind ik haar nog stommer dan ik haar al vond.

12 likes

En het vervolgens op insta plaatsen.

7 likes

Vind ik op zich best een weetje over iemand die zich zelfjaren lang in de markt heeft gezet als vegan die bij hoge uitzondering kaas at.

6 likes

Je kunt het (denk ik) op haar Instagram zien. Een van de laatste filmpjes. Ik zie haar niet roken maar ze danst inderdaad wel met een sigaret in haar hand, weet niet of ze daar al zwanger was

4 likes

Is dat niet een filmpje van vorig jaar?

5 likes

Oh dat zou goed kunnen! In dat geval heb ik niets gezegd. Ik weet niet of @Jetje ook op dat filmpje doelde.

5 likes

In de laatste reel is ze duidelijk zwanger met idd een sigaret in haar hand (zwart pakje heeft ze aan)

6 likes

Weten jullie veel of het haar sigaret was. Haar kind is niet jullie probleem toch.

3 likes

Op 3 juli 2023 postte ze ook een filmpje/reel waarin ze dat zwarte pakje aan heeft en die vriend (?) Ook hetzelfde overhemd. Volgens mij zelfs hetzelfde fragment als in die recente reel.

16 likes

Er staat ook gewoon “vorige zomer deden”. Tenzij ze zwanger is van een olifant was ze vorige zomer niet zwanger. Zo opgelost, kan iedereen zich weer met het eigen kroost gaan bemoeien.

32 likes

Ze vertelt altijd heel graag dat ze op haar huwelijksnacht zwanger is geworden van haar eerste kind, en op dat huwelijk rookte ze ook :+1:t3:

4 likes

Hoezo zou een vrouw niet mogen roken voor ze het kind überhaupt gesekst heeft. Je slaat door hoor

134 likes