Mommybloggerstopic #10

Wel dus

Het bericht is inmiddels verwijderd, dus wat er precies stond weet ik niet. Maar het ging over iets van kleding of uitstraling

4 likes

Over een ‘vibe’ :smiling_face_with_tear:

3 likes

Foei mijnerzijds. Misschien kunnen de mods haar straffen met de titel Speculoos?

1 like

Volgens mij hebben ze, of hadden, 2 woningen, waarvan ze er 1 verhuurden?

Ik dacht ook dat naar Tiel verhuisden omdat ze de kinderen graag op een bepaald soort school wilden toch? Maar nu blijven ze in hun oude regio

3 likes

Wtf

6 likes

Ik denk dat Kelly gewoon onwijs veel geld verdiend, net zoals menig influencer. En daarbij heeft ze ook nog haar Kelly fanclub met misschien wel een paar honderd leden die maandelijks lidmaatschapsgeld betalen. Dan zal er best wat binnenkomen

6 likes

Elise is het haar “middelste” op stap. Ik wist niet dat als je een tweeling hebt je dit dan ook de middelste noemt :sweat_smile: maar goed ze is echt m’n BEC (geworden) dus alles wat ze doet vind ik irritant. Zeg gewoon “met 1 van de tweeling” :sob:

12 likes

Mijne ook hoor. Kan er niet meer naar kijken, krijg zulke kriebels van Wouter ook

6 likes

Vond die video van haar en Vita met dat dansje ‘hoera omdat de kinderen weer naar school gaan’ zooo cringe. Vita heeft er 1 van 1 en zij wonen op Ibiza, doe niet zo popie jopie mee dan.

25 likes

Hahaha idd, moest ook zo lachen om 1 van die comments eronder, iets van ‘vita je kind is 2 minuten geleden geboren waar heb je het over’

27 likes

Iets heel anders maar in die story stond dat ze bij haar overgrootmoeder op bezoek gingen, kreeg daar even een error van. Ik ben iets jonger dan Elise en mijn oma’s zijn in de 90, overgroot zouden nu 120 zijn ofzo? Kan haast niet kloppen toch :sweat_smile:

2 likes

Niet iedereen krijgt kinderen op dezelfde leeftijd? Ik had een collega van 12 jaar ouder en haar moeder en mijn vader zijn dezelfde leeftijd.

Of bedoelde ze overgrootmoeder van haar kinderen, dus haar eigen oma?

4 likes

Nee ze had het over haar overgrootmoeder. Zij is 38, zelfs als iedereen op haar 20e moeder werd zou die dan dus al 98 zijn maar wie weet :sweat_smile: denk idd dat ze overgrootmoeder van de kinderen bedoelde. Totaal onboeiend ook hahah maar ik ga dan zitten rekenen

5 likes

Elise heeft op Ibiza toch ook een lerares doorbetaald (samen met andere ouders), zodat haar kinderen minder lang zomervakantie zouden hebben.

9 likes

Hahaha ja. Maar ze bood het spontaan aan hoor!!!

12 likes

98 is toch ook niet zo bizar oud dat het niet kan gebeuren

12 likes

Dit is het geworden

7 likes

Wat kinderachtig?

11 likes

Oh afgrijselijk

Ik heb ook een keer zo’n Hilary Clinton styling van een bob gehad, echt direct voor een teringdure vaca, echt traumatisch gewoon.

15 likes

Het laat me denken aan de moeder van knofje, is denk ik vooral even wennen

12 likes