Mommybloggerstopic #10

Hahaha jezus dit kapsel laat je direct 50+ lijken.

36 likes

Dacht even dat ik michelle bollen voorbij zag komen maar het was gewoon iemand met dezelfde soort plamuur.

25 likes

Haha, toen ik scrollde tot de wenkbrauwen dacht ik hetzelfde.

5 likes

Ik vind het super leuk maar dit is gewoon een boblijn

6 likes

Het moekeplaatje is wel compleet zo

19 likes

Maar zij had dit toch vroeger? :crazy_face:
Of ben ik in de war met een andere influencer haha

9 likes

Nee, haha! Dat was Martine idd

7 likes

Hier zit het niet top qua model. Maar op het eind van deze reel vind ik het dan wel weer leuk staan!:

21 likes

Hier vind ik het ook wel mooi staan

18 likes

Ik vind haar precies haar zus hier. Die heeft ze ook weleens gepost en die heeft dezelfde kleur en kapsel

3 likes

Ik vind het leuk staan! Vooral in de reel bij de kapper. En ik kan me ook vinden in het feit als je door een moeilijke periode gaat je iets anders wil met je haar…

11 likes

Maar nu die je alsof dit de styling is die zij wil voor dit kapsel. Ze moest hier zelf ook om lachen en gaf aan dat dit wel té was. Zag later ook nog een ander filmpje waar het in platter/steiler zit en dat oogt echt veel minder moeke (vind ik dan!).

8 likes

Nee hoor, ik doe niet alsof dit de styling is. Ik heb alleen maar een foto geplaatst van haar eigen insta. In het tekstje wat ze erbij heeft geschreven staat toch ook dat ze nog moet wennen aan het stylen van haar nieuwe kapsel

4 likes

Never forget het moment dat Cynthia ruzie had met Willemijn over een soortgelijk kort kapsel :grimacing:

37 likes

‘dit is het geworden’ als reactie op de post erboven suggereert naar mijn mening iets anders. Maar ik vind het prima, waar hebben we het ook over.

13 likes

Ze is een moeder van drie jonge kinderen die in scheiding ligt, ze heeft recht op een crisiskapsel, groeit vanzelf weer aan

151 likes

Jammer dat het geen pixi cut is geworden! Dit is echt zo’n veilige optie :rofl: Niet alleen langere lengte maar ook het hele edgy van een pixi cut mis ik in deze saaie boblijn.

Maar dat is over het algemeen mijn ergernis aan (vrouwen) kappers.

Ik heb nog maar één keer een kapper gevonden die mijn haar niet truttig knipte en echt begreep wat ik bedoelde, maar die werkt niet meer bij de zaak waar ik altijd heen ga. :smiling_face_with_tear:

8 likes

Oh damn helemaal gemist

Wat kut, jongste kind is dan toch nog piepjong of niet?

6 likes

Die is bijna of net 2 dacht ik. Wel jong ja

9 likes

Ik ook joh, hoewel ik sws die influencers niet meer zo volg… maar zij en hoeheetie zag ik wel bij elkaar blijven somehow… wat jammer om te horen. Ik zie Tien liever gelukkig.

5 likes