Mommybloggerstopic #10

Nee ik deel de mening/overtuiging van @rednails niet.
Ik voelde mij schuldig omdat de “moedermaffia” rond mij meteen in rep en roer was omdat ik iets gedronken had toen. Ik heb in al die jaren van proberen nooit gedronken (en toen zei iedereen wel allez kom 1tje kan toch geen kwaad).
Eigenlijk wat @uprooted zegt.

3 likes

Ik snapte jouw “wauw echt wauw gewoon” niet helemaal als je vervolgens zelf ook schuldgevoelens hebt die zo irrationeel zijn (ook in jouw situatie waarbij ik uiteraard wel snap dat allerlei emoties meespelen).

Maar ik vind in het algemeen altijd dat mensen die in het openbaar zo streng voor zichzelf zijn net zo goed meedoen aan het veroordelen, daar kwam mijn reactie vandaan.
Maargoed jouw schuldgevoelens waren dus eigenlijk niet van jezelf maar aangepraat. Ik kan me daar niks bij voorstellen maar nu snap ik jouw punt: het geeft aan hoe schadelijk dat moedermaffia gewauwel is.

2 likes

Alleen doen als je influencer én zwanger bent

4 likes

De verkoop van synthetische zooi is in ieder geval lucratief🤑 Michelle Bollen heeft een gigantisch huis gekocht met oa 8 slaapkamers, kantoor, speelkamer etc. Kom maar door met verbouwvlogs.

7 likes

Ik denk dat die vlogs erg gaan tegenvallen. Veel gepraat, veel onderonsjes, halve verhalen en Ollie die een keer of 5 haar volledige naam moet noemen.

6 likes

Ik zie een story van Michelle&Jacqueline, met LavieSanne. Dat is een combinatie die ik nooit had bedacht haha. Sanne met haar eco kledinglijn en alles.

2 likes

Be prepared for Kapten and Son spam bij al die influencers :yawning_face:

5 likes

Volgens mij heeft Elise (B) ook een nieuw gebit, ben benieuwd of ze dan ook van die stompjes met facings heeft nu :smiling_face_with_tear:

5 likes

ja dit zag ik ook :joy: zijn voor mij echt totaal verschillende types, voor zover ik dat als volger/buitenstaander kan zien natuurlijk. wel grappig haha.
volgens mij is het een gigantisch evenement trouwens, want ik volg een duitse influencer en die is daar ook en als je ziet hoeveel gasten daar zijn joh.

5 likes

Niet bij kopen dus :joy::joy:

9 likes

Ja dat denk ik ook! Zag ook wat commentaar onder haar video. Bij de voortanden (niet de middelste maar de daarna) zie je het duidelijk.
Heb het idee dat veel influencers een invasalign nemen, nooit dragen en dan facings nemen.
Verwacht trouwens eerder dat het een dun laagje erop is en niet van die Roelvink stompjes

8 likes

Behalve Cynthia, die heeft voor m’n gevoel al vijf jaar een Invisalign

25 likes

Haha nou eco en influencer gaat sowieso niet zo goed samen toch… en Sanne heeft misschien wat meer zelfspot, maar verder is ze toch ook een totaal popje met extensions, lekker in de make up etc? En niet vies van vliegen, auto’s (is ze niet ook influ voor een auto merk?) Ik vind het geen echt gekke combinatie eerlijk gezegd

5 likes

Ik vind Sanne veel leuker en het daarom gewoon wat jammer. Ze gaat wel bizar vaak op vakantie maar dat komt allemaal net wat realistischer online dan bij Michelle.

4 likes

Haha ik las dit en dacht dat het over Sanneke ging dus ik begreep er steeds minder van :face_with_raised_eyebrow:

20 likes

Roosmarijn is zwanger. Zo fijn voor haar!

15 likes

Waarom staat dit in een spoiler? En dan ook nog zonder te zeggen waar het over gaat? Dan is het hele doel van een spoiler toch weg?

50 likes

Haha ja goeie vraag. Weet ik ook niet eigenlijk :joy: edit: Heb het aangepast zodat het duidelijker is.

14 likes

Wow je bent echt geobsedeerd he

16 likes

Wat wil je hier nu mee bereiken?

Het is en blijft gewoon niet okee om te speculeren over het wel of niet zwanger zijn van iemand. Als je weet dat ze zwanger is, heb je waarschijnlijk alle videos gezien die ze hier over gemaakt heeft en weet je dus dat ze 2 jaar bezig is geweest. En dan denk jij dat het okee is om te blijven speculeren en nu dus kennelijk je gelijk te willen halen. Echt bah, wat een naar gedrag. En ik denk dat je dit stiekem zelf ook weet en het daarom in een spoiler zet.

28 likes