Mommybloggerstopic #10

Wat is ‘broedparels’ toch een verschrikkelijk woord.

13 likes

Ik snap ook echt niet hoe je zoiets als naam kan verzinnen :face_with_spiral_eyes:

11 likes

Kan Wil alsjeblieft stoppen met de term piemelkwartet. Walgelijk.

20 likes

Inderdaad. En sowieso dat constant alle zoons/jongens over 1 kam scheren. Ze zijn echt niet allemaal wild en druk. Bij mij thuis in ieder geval totaal niet.
En net of meiden geen ruzie maken in de ochtend?

Dit doet ze echt heel vaak, zulke uitspraken.

11 likes

Meisjes zijn wel objectief leuker dan jongens, dat is gewoon zo :woman_shrugging:t2:

9 likes

Ik vind die Martine zo’n zwaarmoedig mens. Natuurlijk als je gaat scheiden is dat mega klote. Maar überhaupt kan zij van veel kleine dingen zo’n groot ding maken. Lijkt me heel vermoeiend voor haarzelf.

1 like

Ik vind dit best nog wel meevallen eigenlijk :sweat_smile: ja ze heeft soms van die hocus pocus spirituele momenten, maar ze slaat hier toch nog niet in door? Of ik zie veel over het hoofd

21 likes

Ik volg haar niet, maar ik keek ff op haar instagram, en opzich post ze positieve dingen maar iets aan haar vibe oid, kan het niet uitleggen. Lijkt me verder wel een lieve vrouw maar zo’n iemand die dingen altijd groter maakt of dramatischer dan het is.

5 likes

Ja ik vind het ook mee vallen. Ze vertelde ook nog dat ze om en om in het huis wonen zodat de kinderen voor nu gewoon hun eigen thuis blijven houden. Lijkt me heel heftig om dan steeds een paar dagen een soort zwerver te zijn. Volgens mij kan ze ook niet zo makkelijk bij familie terecht door de afstand.

3 likes

Waar slaapt ze dan als haar ex in hun huis is?

3 likes

Oh, ik vind het juist ook heel erg meevallen. Had juist verwacht dat ze er nog meer haar persoonlijkheid van zou maken. Vind het wel fijn haar te volgen (ik was gestopt met volgen een tijd terug ivm dat zweverige)

Als ze niet thuis kan slapen, slaapt ze volgens mij bij Wil of op hun kantoor.

4 likes

Ja ik heb haar überhaupt nooit gevolgd dus dan heb ik het gewoon fout hoor.

4 likes

Op kantoor of bij Wil geloof ik.

1 like

martine is echt NIKS vergeleken mamalotje … wat een drama is dat zeg

12 likes

Nou… Romy is bevallen hoor! Ben benieuwd hoe veel erger de “ik heb het zo zwaar” posts nog kunnen worden.

11 likes

Ga er maar van uit: heel veel!

6 likes

Denk met gemak 15 jaar aan rants wat een absolute heldin ze is dat ze twee kinderen binnen het jaar heeft en hoe weinig waardering de wereld haar daarvoor geeft.

16 likes

Kan niet niet gewoon effe de situatie met der vriend vertellen, is ‘ie er nou wel of nie.

4 likes

En nu gaat ze er ook nog een boek over schrijven.

Ik voel deze zeer nette comment wel haha:

20 likes

Ik heb een dochter van 5 en laatst zag ze een trouwjurk in een etalage. Dus we hadden het over verliefd zijn en trouwen etc. En toen zei ze (en dat was niet de eerste keer): als ik verliefd word dan ga ik op een meisje verliefd worden. Meisjes zijn echt veel leuker dan jongens, toch mama, dat vind jij toch ook?!

33 likes