voor haar of voor jou?
Jezus doe niet zo flauw. Ik ben begin niet meer over die speculatie en ben gewoon blij voor haar (ook omdat ik zelf in zo’n traject zit), dus nee, ben niet geobsedeerd, hoef geen sticker dat ik gelijk had en heb echt m’n lesje wel geleerd over dat je daar niet over moet speculeren.
Ik schrik er gewoon van dat je zegt zelf in een traject te zitten. Dan moet je toch juist weten hoe gevoelig het ligt en dat het gewoon kut is om over zoiets te gaan speculeren.
Je zegt dat je je lesje geleerd hebt, dat hoop ik echt.
Die Roosmarijn maakt videos op YouTube over of ze zwanger is met titels als: BEN IK ZWANGER?
En dan is het not done om dat op een forum over influencers te bespreken? dit is geen speculeren hoor, in die video komt zelf naar boven dat ze zwanger is. Wat een gezeik.
Denk niet dat het om posten over een concrete zwangerschapsaankondiging gaat maar om het meerdere keren goedpraten van eerdere speculaties die niet op hun plek waren.
Er wordt gereageerd op die post wat gewoon informatie is van Roosmarijn zelf. Is feitelijk geen speculeren meer, dus please stop
Ja en het gaat om het in een fucking spoiler zetten van een zwangerschapsaankondiging.
1 video heeft die titel. Verder zijn het titels als proberen, gaat het wel lukken en kinderwens. Dus nee, het is niet gepast dat @mijnerzijds al voor dat deze vlogserie überhaupt online kwam al kwam posten dat ze dacht te zien dat Roosmarijn zwanger zou zijn. En vervolgens na 1 video weer begint, terwijl ze daar duidelijk nog niet zwanger was en nu vervolgens weer komst posten dat ze toch wel zwanger is. En dan komt dat laatste over als toch haar gelijk willen halen.
Tja, speculeren en je gelijk willen halen zijn niet per se chique. Anderzijds vanuit Roosmarijn denk ik wel van: ze heeft die serie online gezet toen ze al wist dat ze zwanger was. Ofwel, als het allemaal te pijnlijk was geweest had ze ook kunnen kiezen het niet online te zetten. En als je over dit thema gaat youtuben weet je dat de kans groot is dat mensen zich gaan afvragen of je zwanger bent. Dat speculeren gebeurde hier toch ook niet op basis van een outfit foto ofzo waar haar buik vol leek? Geen idee, kan dat niet terugvinden.
Ik geloof wel gewoon dat @mijnerzijds dit volgt en meeleeft en uit enthousiasme erover post en dan vind ik die reacties alsof ze echt niet spoort way too much.
Ze speculeerde al voordat de eerste video erover online was. Kreeg daar toen commentaar op dat je dat niet kan maken. Toen de eerste video erover kwam, waarin nota bene gezegd werd dat dit een grote wens is en dat ze al 2 jaar bezig waren, vond ze het maar wat mooi dat ze gelijk had, wat verkeerd viel want hoezo begrijp je niet dat het speculeren not done is, óók als het achteraf (misschien, dat was toen nog niet eens zeker) wel zo is.
Wel dus
Het bericht is inmiddels verwijderd, dus wat er precies stond weet ik niet. Maar het ging over iets van kleding of uitstraling
Over een ‘vibe’
Foei mijnerzijds. Misschien kunnen de mods haar straffen met de titel Speculoos?
Volgens mij hebben ze, of hadden, 2 woningen, waarvan ze er 1 verhuurden?
Ik dacht ook dat naar Tiel verhuisden omdat ze de kinderen graag op een bepaald soort school wilden toch? Maar nu blijven ze in hun oude regio…
Wtf
Ik denk dat Kelly gewoon onwijs veel geld verdiend, net zoals menig influencer. En daarbij heeft ze ook nog haar Kelly fanclub met misschien wel een paar honderd leden die maandelijks lidmaatschapsgeld betalen. Dan zal er best wat binnenkomen
Elise is het haar “middelste” op stap. Ik wist niet dat als je een tweeling hebt je dit dan ook de middelste noemt maar goed ze is echt m’n BEC (geworden) dus alles wat ze doet vind ik irritant. Zeg gewoon “met 1 van de tweeling”
Mijne ook hoor. Kan er niet meer naar kijken, krijg zulke kriebels van Wouter ook
Vond die video van haar en Vita met dat dansje ‘hoera omdat de kinderen weer naar school gaan’ zooo cringe. Vita heeft er 1 van 1 en zij wonen op Ibiza, doe niet zo popie jopie mee dan.