Ik snap ook niet dat ze nu weer moet benoemen: ‘een thuis bevalling is echt andere koek.’
Wat een onzin ook überhaupt
“Met de liefde van mijn leven” zijn dus gewoon samen maak ik hier uit op?
Blijven die kinderen van kelly caresse naar dezelfde basisschool gaan als ze staks weer zijn verhuisd? Hoop het voor die kinderen wel maar ze zei dat het een halfuur fietsen was dat vind ik echt wel een eind voor basisschool kinderen.
Gaan ze weer verhuizen? Ze zijn net 2 of 3 (?) keer verhuisd toch&gewisseld weer qua school.
Ja ze gingen van drunen naar tiel, maar dat huis bleek schimmel te hebben. Toen weer terug aar hun huis in drunen. En nu zitten ze tijdelijk in hun andere woning, in zo’n dorp in de buurt en ondertussen bouwen ze een nieuwe woning, volgens mij ook in dat dorp. Als dat af is moeten ze dus weer verhuizen.
Ik zou helemaal gek worden!
Wat maakt het jou nou uit hoe ver de kinderen van Kelly naar school moeten fietsen? Hoe ver mag ze weg wonen van jou dan?
Dus ze hebben 3 woningen en 1 in aanbouw???
Heh? Nee ik kan er persoonlijk niet mee zitten maar elke dag een halfuur fietsen en weer een halfuur terug lijkt me gewoon heel vermoeiend voor jonge kinderen. Dat is echt wel zwaar.
@Freedom nee het huis in Drunen is verkocht en onlangs hebben ze ook het huis in Tiel gelukkig kunnen verkopen. Nu wonen ze in een woning die ze al een tijd geleden hadden gekocht maar die verhuurden ze altijd. Volgens mij is het plan om die woning ook weer te verkopen of te verhuren. Wel 1 huis in aanbouw ja. En wat ik er van begreep is dat ze eerst in een soort eh, bouwkeet op die kavel willen wonen. Maar dat weet ik niet zeker. Iig wat een gedoe.
Ja ik weet dus niet of ze in drunen op school bliiven, is voor hun wel zo fijn. Maar kelly moet dan elle dag 2 uur fietsen. Maar weetniet of ze daar al iets over verteld heeft.
Thnx voor de uitleg. Bizar, 2 huizen verkocht en 2 in bezit… hoe dan😱
Ja heb me er ook echt over verbaasd. Maar ze hadden dus een tijdje 3 hypotheken mijn god. Van het huis in tiel, in drunen en waar ze nu zitten.
Ik word al moe van het lezen
waarvan - zoals ik lees - nog een ‘droomvilla in aanbouw’
Valt reuze mee, doen wij ook. En zij hebben toch ook een auto?
Succes
Wat zit Romy toch steeds met ‘ik moet alles alleen doen’ haar vriend is er toch ook? Of is ie alleen aanwezig als het hem uitkomt?
Hmm ik snap op zich haar punt over de nachten wel, dat vond ik bij de eerste in het voorjaar zelfs al zo in de ochtend wat duurt het dan lang voor het licht wordt. Zelfs met partner die (even)veel doet…
Ze hebben nog een kind onder de 1 jaar toch. Kans is groot dat die ook nog zorg nodig heeft snachts en dat hij daarvoor zorgt.
over welke romy gaat dit? zie haar naam telkens voorbij komen maar heb geen idee wie het is