Maar hoezo?
Ik snap dan weer niet dat er mensen (moeders) zijn die zo verheven op haar gaan reageren over hoe zij het dan wel had moeten doen. Maar goed, ik snap sowieso de behoefte om op een influencer te reageren niet echt.
Maar hoezo?
Ik snap dan weer niet dat er mensen (moeders) zijn die zo verheven op haar gaan reageren over hoe zij het dan wel had moeten doen. Maar goed, ik snap sowieso de behoefte om op een influencer te reageren niet echt.
Nee ik ook echt niet. Misschien zou jij het anders aanpakken, maar we kunnen er toch gewoon vanuit gaan dat ze ook maar haar best doet.
Dat is toch ergens ‘risico van het vak’ zij kiest ervoor om dit online te plaatsen, reacties open, dan kun je verwachten dat er ook negatieve opmerkingen komen. Vooral online is het geen rozengeur en maneschijn, dus ergens was het te verwachten dat er reacties op komen.
Hoezo hoezo?
Iedereen weet toch inmiddels dat het intrrnet vol sneue figuren zit die zich niet in kunnen houden als het gaat om comments. Dat wéét je, dus plaats dan niets als je die comments niet wilt.
Dat het het risico van het vak is betekent nog niet dat je als moeder een andere moeder ongevraagd de les moet gaan lezen.
Sowieso nooit begrepen dat mensen de behoefte voelen om een camera op hun kop te zetten wanneer ze er ff helemaal doorheen zitten. Gun jezelf en je kind wat privacy. En lucht je hart bij je naaste omgeving ipv bij duizenden vreemden.
Maar wat verwacht ze dan? Het is niet de eerste keer dat ze zoiets plaatst, reacties krijgt die niet in haar straatje passen en er vervolgens over gaat zeuren in andere stories. Dan heb je 2 keuzes wat mij betreft: of je plaatst zulke dingen niet meer of je plaatst ze en kan reacties verwachten. Ik ben het met je eens dat iedereen zich lekker met hun eigen leven moet bemoeien maar zo gaat het helaas 9 van de 10 keer niet.
Ja ik kan me in beide niet inleven tbh. Ik zou mezelf ook nooit zo op internet plaatsen, maar dat mensen dan daar weer met een wijzend vingertje op reageren vind ik nog debieler. Wat bezielt je.
Dat ís ook debiel, maar er zitten zoveel debieltjes op internet dat je het dus beter gewoon niet kunt plaatsen.
Maar reacties is een onderdeel van het verdienmodel. Net als op YouTube. Je activiteiten, ook reacties op je content, meten je populariteit + fanbase en dat levert ook weer deals, views, abonnees en dus geld op. Ze vragen niet voor niets om wat zou jij doen, herken jij dit en dat soort zinnetjes om mensen uit te nodigen om een comment achter te laten.
Als je bullshit plaatst, kun je bullshit verwachten maar als de content die je maakt niet meer bij jou, je gezin of je publiek past dan moet je je zelf opnieuw profileren. Zo kom je van beauty op styling, van lifestyle naar mama naar coaching. Alleen als iemand je lipstick niet mooi vindt, doet dat minder pijn dan dat iemand je opvoeding ter discussie stelt. Keuzes hebben consequenties.
Misschien zoeken ze een nieuwe bron van inkomsten nu de kinderen ouder worden? Kan me voorstellen dat (pre) pubers steeds minder zin hebben om online te verschijnen. En kan me ook voorstellen dat jongere kinderen makkelijker scoren qua spon deals en engagement. -disclaimer: even vanuit influencer gedacht hoor, vind het belachelijk om zoveel van je kinderen te delen op een jonge leeftijd
Ik zag een Instapost ad van Romy Boomsma (over een prullenbak) en van wat ik van de keuken en verder kamer zat heeft Elise dat gewoon helemaal gekopieerd?? De tegels, de muurkleuren, de kleur deuren en kozijnen, bijna alles is hetzelfde haha.
In hun nieuwe huis? Want toen ze tijdelijk ergens anders zaten ivm de verbouwing, zaten ze juist in het huis van Romy geloof ik?
Nee van Rianne Meijer
Ohh dan ben ik in de war haha
Boeiend, als ze dat nou gewoon mooi vindt?
Het is iig geen visgraat met zwart stalen deur
Ik vind hun nieuwe huis wel echt leuk qua kleuren enzo, ze was laatst ook bij Romy dus misschien heeft ze haar wel om advies gevraagd. Beter dan het kopiëren van zo’n boring sad beige interieur zoals iedereen ongeveer doet.
Ja en LOVE hun nieuwe zetel/bank met die felle kleuren
Ja, maar ik vind dat van Romy wel echt veeel mooier. Bij Elise zo net niet. Net niet goed gekopieerd.