Mommybloggerstopic #10

Maar reacties is een onderdeel van het verdienmodel. Net als op YouTube. Je activiteiten, ook reacties op je content, meten je populariteit + fanbase en dat levert ook weer deals, views, abonnees en dus geld op. Ze vragen niet voor niets om wat zou jij doen, herken jij dit en dat soort zinnetjes om mensen uit te nodigen om een comment achter te laten.

Als je bullshit plaatst, kun je bullshit verwachten maar als de content die je maakt niet meer bij jou, je gezin of je publiek past dan moet je je zelf opnieuw profileren. Zo kom je van beauty op styling, van lifestyle naar mama naar coaching. Alleen als iemand je lipstick niet mooi vindt, doet dat minder pijn dan dat iemand je opvoeding ter discussie stelt. Keuzes hebben consequenties.

8 likes

Misschien zoeken ze een nieuwe bron van inkomsten nu de kinderen ouder worden? Kan me voorstellen dat (pre) pubers steeds minder zin hebben om online te verschijnen. En kan me ook voorstellen dat jongere kinderen makkelijker scoren qua spon deals en engagement. -disclaimer: even vanuit influencer gedacht hoor, vind het belachelijk om zoveel van je kinderen te delen op een jonge leeftijd

3 likes

Ik zag een Instapost ad van Romy Boomsma (over een prullenbak) en van wat ik van de keuken en verder kamer zat heeft Elise dat gewoon helemaal gekopieerd?? De tegels, de muurkleuren, de kleur deuren en kozijnen, bijna alles is hetzelfde haha.

6 likes

In hun nieuwe huis? Want toen ze tijdelijk ergens anders zaten ivm de verbouwing, zaten ze juist in het huis van Romy geloof ik?

2 likes

Nee van Rianne Meijer

11 likes

Ohh dan ben ik in de war haha :sweat_smile:

Boeiend, als ze dat nou gewoon mooi vindt?

11 likes

Het is iig geen visgraat met zwart stalen deur

10 likes

Ik vind hun nieuwe huis wel echt leuk qua kleuren enzo, ze was laatst ook bij Romy dus misschien heeft ze haar wel om advies gevraagd. Beter dan het kopiĆ«ren van zo’n boring sad beige interieur zoals iedereen ongeveer doet.

11 likes

Ja en LOVE hun nieuwe zetel/bank met die felle kleuren

5 likes

Ja, maar ik vind dat van Romy wel echt veeel mooier. Bij Elise zo net niet. Net niet goed gekopieerd.

7 likes

Ik houd de kinderen van Michelle en jacqueline NIET uit elkaar :face_with_hand_over_mouth:
Bij de foto’s waar ze met z’n allen opstaan kijk ik naar de kinderen en dan weet ik nog niet wie bij wie hoort. Maar goed, ze zijn 1 grote familie dus eigenlijk maakt het niet uitšŸ˜‚

7 likes

Hoe beĆÆnvloedt de ā€˜momfluencer’ ons moederbeeld? - Hoe beĆÆnvloedt de 'momfluencer' ons moederbeeld?

4 likes

Vind t jammer dat er helemaal niet wordt in gegaan op de kwestie van kinderen online zetten als verkapte arbeid! Maar dat is natuurlijk ook een enorme discussie.

11 likes

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5384058/ademcoach-opmars-verkeerd-ademen-kan-voor-klachten-zorgen

Werd Kelly ook geen ademcoach? Volgens het artikel is het aantal ademcoaches tov 2018 verdubbeld. Weer zo’n hype onder de coaches :see_no_evil:

6 likes

Volgens mij kan je alles wat die vrouw benoemd ook gewoon leren dmv (psycho-somatische)fysiotherapie… Maarja dat zal wel weer ā€˜te normaal’ zijn zeker? :crazy_face:

4 likes

Geld verdienen met -letterlijk- lucht.

8 likes

Een influencer die schaanteloos haar kind op een story plaatst dat ze haar sekstoy heeft gevonden en er mee speelt echt next level. Wordt steeds gekker

2 likes

Je kind met een seksspeeltje openbaar plaatsen voor zoveel volgers vind ik echt next level. Dat ze seksspeeltjes heeft prima en dat je het grappig zou delen met vrienden en familie ook prima maar zo openbaar?

18 likes

Nou ja als je ziet wat voor reacties er soms komen op kinderen die een banaan eten, denk ik dat het in zekere zin wel erger is dan het delen van een snotneus.

19 likes