Vraag de kapper anders of Michelle tips heeft voor haar.
Echt waar bemoei jij je mee zeg, natuurlijk ligt het complexer dan wat jij schetst.
Vraag de kapper anders of Michelle tips heeft voor haar.
Echt waar bemoei jij je mee zeg, natuurlijk ligt het complexer dan wat jij schetst.
Huh ?
Wat? Wat is er mis met haar? Heb je een klacht ingediend?
Twee stories later opent dat kind een little dutch kado hahahhahahhaha.
Ik vind dat gezeik op Romy hier 100x vermoeiender dan wat zij op haar insta zet
Edit: en vooral dat alles steeds zo uit de context wordt gehaald
Hahahahaha wat
Ja het was echt een ongelooflijk mens joh. Ik was echt blij dat ik me gewoon goed voelde lichamelijk. Geen klacht ingediend want mn kop stond er niet naar, maar heb haar wel na een paar dagen weggestuurd. En toen pizza besteld en in bed gebleven met baby
Of we krijgen over 6 maanden stories dat ze zo enorm veel last van haar bekken. En met 2 kids en een hond extra erg.
Ja dat lijkt mij bijna onvermijdelijk idd
Of niet en heeft ze lichamelijk nergens last van. Kan hè? Zullen we alsjeblieft een vrouw in een kraamweek niet zo beoordelen.
Elise Boers in dâr nieuwe vlog:
Al gapend, kreunend en steunend en âkijk niet naar mijn gare hoofdâ: âwant ik heb net DRIE uur gewerktâ
Welkom in de wereld waar dit nog geen halve dag werken is
Ik beoordeel haar nergens, ik verbaas mij erover.
Ik denk echt dat ik een van de grootste ergernissen vind. Mensen die zo doen alsof ze het heeeeeel druk hebben, terwijl het merendeel van de mensen het objectief gezien veel drukker heeft. Ik heb ook een vriendin die dit doet. Bijna elke dag krijg ik voice memoâs hierover. En dat gaat dan echt zo.
9.45 (gapend): nou ik ben net wakker. Heerlijk geslapen, maar wel moe hoor (gapend). (Merendeel van de mensen is of allang aan het werk of slaapt na een nachtdienst ofzo
10:15: ik heb een lekker uitgebreid ontbijtje en ga zo even de planning voor mn dag maken.
*10:30: ik ben eruit. Ik ga vandaag mn haar wassen, boodschappen doen, nieuwe plantjes halen en even met mn tante bellen
Echt meid!!!
Uiteraard heb ik het niet over mensen die kampen met lichamelijke of psychische klachten voor wie inderdaad een uitje naar het tuincentrum alle energie kost. Maar gewoon over mensen die eigenlijk niet zoveel hoeven doen en dan van alle basale dingen die een ander gewoon doet tussen alle werk en bedrijvigheden door ineens een heel punt op hun agenda gaan maken.
Hahaha en hoe antwoord jij hierop? Heeft ze een baan?
Nee geen baan, geen gezin, gewoon verder jong en gezond. Ze zoekt nu wel naar werk soort van. Nou haha ik probeer wel gewoon geĂŻnteresseerd te reageren. Maar na het zoveelste bericht terwijl je dan zelf al om 8 uur op kantoor zit en van alles te doen hebt, denk ik wel van: oke meid, volgens mij ben echt niks (meer) gewend. Maar het is verder echt een SCHAT van een mens met een gouden hartje, dus dat maakt veel goed, alleen ze moet even niet doen of ze het druk heeft.
Echt een gemiddelde influencer heeft echt geen benul meer van wat druk isđ
Drukte is volgens mij echt zo relatief. Ik vond vroeger ook dat ik het druk had, maar als ik kijk wat ik nu doe nu ik er ook nog 2 kinderen bij heb, dan snap ik niet dat ik dat toen vond. En zo zal dat ook wel zijn als je nog meer kinderen/mantelzorg/3 banen/you name it hebt.
Ahahhaah heel veel mensen doen dit en ze hebben het zelf volgens mij niet eens door
Ja als je kinderen hebt heb je het pas echt druk!
Omg zuurâ:joy: