Mommybloggerstopic #10

Ja dit is wel waar wat je zegt. En ik kan me ook wel indenken dat mensen het graag druk willen hebben, omdat op ‘lui’ zijn en niks doen wel wordt neergekeken in ons calvinistische land, dus dat ze maar zichzelf voorhouden dat ze echt veel te doen hebben.

5 likes

Over het algemeen wel ja want je hebt extra mensen om voor te zorgen en te regelen

16 likes

Ja kinderlozen hebben ook een chiller leven, maar die drang om dat altijd met elkaar te vergelijken whyyy

@chachaloco ja ik vind drukdrukdruk zijn ook eerder iets negatiefs

7 likes

Nou, ik ben ongewenst kinderloos en dat drukt (pun intended) ook nogal op mij. Zo chill vind ik mijn leven niet.
Als ik ouders hoor klagen (en ik benoem graag even dat mijn vrienden met kinderen goddank niet veel klagen) is het enige wat ik denk ‘ik zou best zo druk als jij willen zijn.’

(Relevant voor dit topic? Niet echt. Wilde het wel kwijt.)

46 likes

Ik denk niet dat dat het punt is. Het punt is dat druk relatief is, en dat voor iedereen een andere definitie heeft. Daarbij haalt ze een persoonlijk voorbeeld aan.

7 likes

Ja ik ook hoor! Maar ik heb eerder het idee dat er wordt “neergekeken” op ‘niks doen’ een op drukdrukdruk.

5 likes

In het verlengde van deze discussie vind ik dat ook altijd het kutste antwoord wat mensen kunnen geven als je vraagt hoe t met ze gaat.
“Ja lekker druk hoor”
Oké maar dat is geen gemoedstoestand? Moet ik dat echt gaan vragen ‘en hoe voel je je daarbij?’

3 likes

Nou inderdaad zeg, ze zullen vast van die andere kinderen veel meer houden :roll_eyes:

6 likes

Denk dat het nog komt? Ik zag bij Jacqueline dat die zoon bij z’n vader (of in ieder geval niet bij Jacqueline) was die dag. Kan me haast niet voorstellen dat het niet gevierd wordt.

9 likes

Dit is toch echt waarom je je kinderen niet online wil laten zien. Dat mensen gaan speculeren over de verjaardag van een kind :smiling_face_with_tear:

34 likes

Er staat letterlijk in haar post “(heel verhaal, kind jarig blabla) We waren niet samen vandaag.”

5 likes

Ik vind dat mensen die dit soort dingen hier posten ook wel ff aan hun eigen voorhoofd mogen voelen, man man man. Zoek alsjeblieft een hobby ipv dit soort gespeculeer.

13 likes

Even terug komen op Elise. De vlog is tegenwoordig echt super saai. Het is alleen maar reclame en gepraat. Ze laat amper iets leuks van Ibiza zien. En daarnaast upload ze nog maar heel weinig. Zie ook wel negatieve reacties hierover op de laatste vlog

8 likes

Volgt iemand Sophie ousri? Is haar dochter nou verbrand? Ik kan haar oude stories niet zien

1 like

Ja, hete thee over haar heen gekregen…

3 likes

OMG wat erg :face_in_clouds:

4 likes

Zo zielig! Uit ervaring in mijn omgeving weet ik dat een ongeluk in een klein hoekje zit maar als dat dan ook nog eens gebeurd terwijl je kindje bij een ander is, is dat extra lastig lijkt me… Ze is ook echt flink ingepakt, wat sneu :disappointed:

11 likes

Wat ontzettend afschuwelijk voor alle partijen.
Hoop dat de pijn meevalt bij het kindje.

1 like

WAAROM wordt er medische informatie over een FUCKING KIND hier gedeeld. Echt denk eens na wat je nu eigenlijk aan het doen bent.

28 likes

Ahh de story dat Sophie bij haar zit :broken_heart: wat ontzettend sneu

8 likes