Mommybloggerstopic #10

Ja een story die morgen weer weg is en die zij weg kan halen wanneer zij wil.

10 likes

Nee @Krabsalade heeft gewoon gelijk. Ik heb mijn aandeel verwijderd.

4 likes

Gaat het?

2 likes

Haha chique hoor. :clap:

4 likes

Ja echt chique de manier waarop mensen hier aangesproken worden. Kan toch ook op een normale manier. Ik heb mn post aangepast omdat ik inderdaad vind dat jullie gelijk hebben. Alleen ik hoef geen idioot genoemd te worden. Dit was echt letterlijk de eerste keer dat ik zoiets deel. Maar soit.

En nee hoor @Evert geen pestgedrag.
Ik vind het prima om aangesproken te worden. Kan wmb op een andere manier.

19 likes

Ik reageerde zo defensief door de opmerking van @wonderland “jij idioot”.
Maargoed nu ontopic.

5 likes

Telegraaf en RTL nemen ook elke update over. Dit blijf online. Echt belachelijk sneu voor kinderen die daar niets over te zeggen hebben.

1 like

Eigenlijk zou het gewoon zo moeten zijn dat we hier allemaal weigeren om deze mensen te volgen en bespreken die hun kind(eren) herkenbaar met foto’s / filmpjes / quotes of andere verhalen op het internet gooien.

Hef dan het hele mommybloggerstopic op en stop met ze volgen en bespreken.

Ik zou het nu ook niet heel chill vinden als ik op een forum lees wat men 20 jaar geleden van mijn moeder vond. Staat buiten kijf dat mijn moeder daar dan primair debet aan heeft door haar/ mijn leven online te gooien, maar als ze maar genoeg volgers / engagement of aandacht daardoor heeft blijft ze ermee doorgaan.

1 like

Dtv; is Josh V zo lang verloofd, uberhaupt bezig met de bruiloft of heb ik de bruiloft helemaaal gemist?

4 likes

Ja dat zag ik ook, bizar…

2 likes

Geen idee… maar dit deed me denken aan iets anders over Josh V wat ik deze week zag haha. In Panorama (oid, je leest wat bij de kapper) stond een overzicht van een aantal jaar/hoogtepunten uit de huis en haard rubriek van de vara gids. Daar had regilio tuur een keer in gestaan, en ik moest echt drie keer kijken dat de blonde vrouw bij hem op de foto Josh V was :joy: het werd me gelijk weer duidelijk dat ze wel het een en ander aan zichzelf heeft verbouwd haha

11 likes

Ik ging eens kijken online en als ik dit zie, sowieso neus en lippen. Als het niet meer is.

8 likes

Hmm als ik deze foto vergelijk met nu denk ik niet dat ze haar lippen heeft gedaan.

5 likes

Niet dat het veel boeit, maar vind haar hier wel echt een ander gezicht hebben en ook de lippen voller.

9 likes

Volgens mij wordt een keer in de zoveel tijd deze foto er ook weer bij gehaald, maar ik vind vooral haar ogen echt zo anders. Zou dat enkel een ooglidcorrectie zijn? De hele bone structure etc lijkt anders. (Ik heb er geen verstand van verder)

6 likes

Bone structure lijkt hetzelfde, alleen ogen en wenkbrauwen lijken te zijn gelift. Ouder worden kan er ook voor zorgen dat mensen er anders tegen uitzien.

12 likes

Make-up doet ook veel.

3 likes

Josh is er toch heel openlijk over dat ze lipfillers heeft en regelmatig botox en fillers op andere plekken van haar gezicht gebruikt.

11 likes

En good for her als zij zich er fijn bij voelt.

21 likes

Waarom eigenlijk? Is toch kut als je wat aan jezelf laat veranderen en dat mensen bewust die oude foto’s blijven verspreiden

6 likes