Maar da’a toch een hele andere discussie? En waarom ze het heeft gedaan weten we ook niet maar idc vind het sowieso dom om zo te speculeren over iemands uiterlijk
Ik heb een tijdje bij een tijdschrift gewerkt en daar probeerden we het te doen met beelden die ooit al eens waren aangeschaft, omdat je dan niet voor nieuwe hoeft te betalen.
Of daar werkt gewoon iemand met een gruwelijke hekel aan Anna Nooshin
Tering wat zonde zeg
Heb José nooit als een mooie vrouw gezien met dat strakke hoofd van nu, maar hier had ze wel wat, voor een blondine dan.
Is dit nodig?
Is deze toon nodig tegen een mede volwassene? Ik ben niet je achterlijke dochter of leerling ofzo
Is dit nodig?
Tering waar zijn alle leuke forummers gebleven
Wat doen de GeenStijl reaguurders op dit forum. Die omgeving past misschien beter bij je
Ik vind het nogal onnodig om andere mensen op hun uiterlijk af te vallen. Jij denkt daar gezien je reactie schijnbaar anders over. Wat ik mij afvraag is waarom je het gevoel hebt dat ik je als ‘achterlijke dochter’ of ‘leerling’ zie als ik je een vraag stel?
Hier
God het is een wonder, een forummer die ik überhaupt herken 🫡
Omdat het geen ‘vraag’ is maar kritiek verpakt als vraag. Wat is het antwoord? Het antwoord wat je wil horen is duidelijk “nee, sorry”, het is geen vraag uit intresse.
Zeg dan gewoon “hou je bek eens” ipv zo’n “ik zeg het niet direct maar ik keur dit af” ‘vraag’, laf gedoe. Bovendien hou ik niet (niet jij) van kritiek van mensen die zelf veel lulligere zeggen in dit topic (zeiken over Sannekes zorgverzekering bijvoorbeeld, dat ze dom was) maar dat verpakken als ‘zorg’ of ‘apart zeg’.
Mij zie je tenminste gewoon aankomen met een Jezus wat lelijk.
Ahh netjes, de “ik ben tenminste eerlijk dus ik mag alles zeggen”-kaart
Uit je bericht maak ik op dat mijn initiële vraag je het gevoel geef dat ik je reactie afkeur en dat klopt. In een wereld waar met name vrouwen voortdurend worden veroordeeld op hun uiterlijk door zowel mannen als vrouwen onderling, lijkt het mij onnodig om dat ook nog eens online te vereeuwigen. Woorden als ‘Hou je bek’ gebruik ik niet en vind ik net zo onnodig. Ik heb je een vraag gesteld, daar heb je een antwoord op gegeven en vervolgens heb ik geconcludeerd dat wij kennelijk van mening verschillen. Daarmee was wat dat betreft de kous af.
Ik lees en reageer inmiddels al jaren op dit forum en de voorganger van dit forum. Lulligere opmerkingen worden inderdaad wel eens gemaakt, alleen stond dat niet ter discussie.
Waarom ga je hier zoooooo serieus op in.
Omdat het me raakt denk ik.
Ben je een blonde vrouw?
Dit leest echt als een chatgtp bericht of iets wat je in een of andere vage “empathische” communicatiecursus leert