Dit deed ze niet alleen in haar kraamweek, dit heeft ze haar hele zwangerschap tot in detail gedaan.
Waarom blijf je haar volgen dan ![]()
Ik volg haar nietš
Waarom niet meteen āsoleil-marie la plageā?
![]()
Je moet toch wat bewaren voor een eventueel volgend nageslacht.
De vrouw van de āBroedparelsā (š«£), Nina Pierson, is ook bevallen. Josie.
Het eerste waar ik aan dacht was
Josieās on a vacation far awaaay ![]()
Vind het wel een leuke naam!
Haha mijn kat heet ook zo, en ik zing dit meerdere keren per dag naar haar. Ik denk dat het van haar niet hoeft maar ik vind het wel leuk ![]()
![]()
Iemand plaatst onder de laatste vlog van Elise waarom ze geen Diepr kledinglijn uitbrengt, oh alsjeblieft niet zeg ![]()
Ik zag laatst een editie van diepr bij mijn manager op kantoor liggen. Benieuwd wanneer die ingezet gaat worden ![]()
Een collega stelde dit voor als teambuilding ![]()
Ik zou ziek zijn die dag
Ik hoop dat die dag er nooit gaat komen. Maar dankjewel! Als hij wel komt heb ik het nodig ben ik bang!
Omg ik kom net iemand tegen die haar baby (donorkind) als spermacel heeft verkleed voor een ad.
![]()
Ik dacht al dat het Nathalie (van de pufclub) zou zijn toen ik dit las. En ja dus ![]()
De vlag kan uit! Sanne heeft een Joolz #gekregen!
Die meid heeft zo veel tegenslagen, laat der lekker genieten van die kinderwagen.
Ik zeg ook niet dat ik het haar niet gun hoor, integendeel. Ik vind het gewoon grappig hoe ze het altijd voor elkaar krijgen, die influencers, klein of groot.
Het is niet āvoor elkaar krijgenā, ze is influencer en zo werkt het nou eenmaal.