Ja maar het is in ieder geval wel respectvolle communicatie.
Ik heb het toch echt zelf getypt.
Een empathische communicatiecursus heb ik nog nooit gevolgd overigens . Thanks voor de inhoudelijke analyse van mijn bericht 🫠.
Mwah, ik vind het eerder respectvolle communicatie als iemand gewoon zegt wat ze vindt en je aanspreekt als een gelijke, in plaats zo’n quasi wollig managementspeak lulverhaal waar je je doorheen moet worstelen.
Laten we vooral @Bbbaby aanspreken op de toon van haar bericht, terwijl @Zemraluani hier als een doorgesnoven dumpertdude tekeer gaat🙄
Ja als jij je daaraan ergert moet je dat zelf vooral doen. Mij interesseert het niks en ik vind iedereen hier zo irritant zalvig soms dat ik daar gewoon even iets over wilde zeggen.
WIl je het forum eens niet zo beledigen. Reaguurders
Oh, het wordt erger.
Serieus, doe eens normaal jullie.
Dit slaat echt helemaal nergens op, wtf.
Nix gewend zeker
Grappig dat je blijkbaar niet mag zeggen dat iemand een strakgetrokken gezicht heeft, maar wel iemand zonder enige reden een doorgesnoven dumpertdude mag noemen.
Wie zonder zonde is…
foefje is thuis
Dit moet haast wel het mooiste compliment ever zijn op FF
Volg iemand op insta die meedeed aan een winactie van iemand anders. Ze vroeg haar volgers te reageren onder die post zodat haar kindje kon winnen of meer kans had oid. Waren best veel reacties uiteindelijk. Vond ik zelf al een beetje twijfelachtig en nu heeft ze niet gewonnen en maakte ze deze story echt kinderachtig.
hahaha so salty
Hahah wat een slechte verliezer, zo triest
Jezus wat een treurnis
Maar dan gaat ze er dus vanuit dat diegene via haar bij die prijsvraag is gekomen. Dan heb je het ook hoog in je bol.
Zelfde als die meid toen die in haar Stories een heel relaas ging houden nadat iemand haar kind dezelfde naam had gegeven als zij. Wie was dat ook alweer?
Ja, inderdaad maar geen idee wie dat was.