HvK?
Als je de laatste 2 uur in een krijsbui wil zitten is dat misschien wel mogelijk
Het lijkt nu wel alsof ik op het fok forum het momfluencers topic lees met die afkorting. Wat een verschrikking is dat topic trouwens, al die haat.
Wat is āmega vroeg?ā
Huis vol kids, sorry ![]()
Tussen 18 en 18.30, voor schoolgaande kinderen.
Werkt hier nooit. Laatst weer geprobeerd om ze later op bed te leggen en ze waren juist nog vroeger wakker (ivm met klok uur terug).
Mijn dochter van 5 slaapt ook om 1830. Maargoed ze wordt ook niet te vroeg wakker.
Ik kijk nu de story maar alleen die baby is vroeg wakker? Die is 6 maand ofzo haha.
Ik dacht Harry van het Kamp
Hahaha ik ook! Die verwijst ook altijd naar zichzelf met HvK!
Haha nee die past niet echt in het topic.
Ik zag later dat de kinderen vandaag wel wat langer sliepen, meestal is het vooral geklaag over de vroege ochtenden.
Dacht al, heb ik wat gemist.
Is er eigenlijk een blogger/influ buiten Leonie van Studentje eet die gewoon heel normaal en nuchter is gebleven nadat ze moeder is geworden?
Heb niks met zwangerschap en al helemaal niet met fertiliteittrajecten maar vind het echt chill dat zij daar gewoon heel normaal over doet, niet gelooft in āhet had zo moeten zijnā maar alles gewoon toeval noemt. Ze is ook duidelijk slim, heeft gewoon normale vrienden enzo, normale instelling, normale visie op de wereld.
Zie verder alleen maar van die āmijn kleine steenbok heeft gekozen voor ons gezinnetjeā- types.
Laura, die in Spanje woont, vind ik ook wel nuchter en normaal. Danique Hoofwijk ook, denk ik.
Sarah Rebecca?
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Not sure if serious
De gezusters Boers zijn niet echt normaal en nuchter maar vind wel dat zij weinig veranderd zijn na het moederschap
Jaa Danique vind ik ook erg leuk om te volgen op insta! Emmy die een dagboek schrijft bij Cynthia vind ik ook leuk!
Jaa vond haar q&a heel fijn gister! Ook dat ze zei ik wil juist niet alles weten en Google niet want dan ga ik me alleen maar druk(ker) maken. Ignorance is bliss
ben ik wel met haar eens en heel fijn om te horen omdat ik om mij heen vaak vind dat mensen alles volgens het boekje willen doen en/of controle houden over medische toestanden waar je zelf weinig invloed op kan hebbenā¦
Annemerel ziet er iig uit alsof ze altijd nuchter is
Ik vind liefslotte trouwens ook wel ok al kijk ik haar soms voor irritainment omdat ik haar wat preachy vind over alles vrij verantwoord en volgens het boekje willen doen of wijsneuzerig ofzo
maar misschien ben ik de enige met deze irritatie ![]()