Haha wow dit ja
Gevonden
Ik hoorde van de week Co vertellen hoe ze aan de naam Soleil-Marie zijn gekomen en dat ze het leuk vond dat haar kind de enige in NL is die zo heet. Toen dacht ik ook al van hmm je bent wel influencer dus ik vraag me af hoe lang dat nog duurt.
Vind het daar ook wel grappig dat ze zo’n lange fancy naam heeft bedacht en het kind vervolgens altijd Sjoepie of variaties daarop wordt genoemd. Is natuurlijk vaker zo maar heb wel het idee dat zij hun kind echt nooit bij de echte naam noemen en vind het contrast tussen Soleil-Marie en Sjoepie zo groot Het is zeg maar niet in de categorie Laurens die Lau wordt genoemd of Philippa die Pippa wordt genoemd.
Ik volgde een tijdje op TikTok Carmen en haar dochter noemt ze dus altijd bij haar dubbele voornaam, vreselijk omdat het samen ook nergens naar klinkt.
Hoe zijn ze op de naam gekomen?
Ze had Soleil als naam al lang geleden ooit ergens gehoord. Verder is Marisol in Zuid-Amerika ook een veelvoorkomende naam en die vond ze ook mooi. En op die manier kwam ze op Soleil-Marie.
Dat is net als bij haar bff de Huismuts, haar jongste dochter noemen ze altijd Koekie en ik weet oprecht niet hoe die dochter dus echt heet. Haha!
Roosvicee
Zij wonen toch ook op Curaçao ofzo? Dan is het toch sws minder aan de orde?
Soms is daar een reden voor
Sorry is deze vrouw verder oké? Want dit is echt delusional allemaal
Het is een wonder dat het een meisje is omdat een of andere charlatan haar had wijsgemaakt dat het een jongetje zou zijn?
Ging zij 4 jaar geleden ook niet volledig wappie?
Idk ik had nog nooit van deze vrouw gehoord maar kennelijk is ze een minor personage in de huismuts metaverse.
Huh, hij ziet 2 jongetjes en een springend meisje en toch 1 jongetje en toen was het een meisje? Goh echt een ‘teken van de universe’ ja.
Op basis van deze post was ze in december 2023 zwanger van een kind, maar in december 2022 had ze al de echo van dit kind; dus ik denk dat Soleil-Marie een olifant is.
Wel de enige olifant met die naam gok ik, dat is dan wel weer fijn.
Minibelle. De dochter van Eline Zwitser kreeg dezelfde naam als de jongste van Minibelle en toen kwam er een heel gezeur van haar over.
In de story van Michelle zijn ze met de kinderen in de auto keiharde muziek aan het luisteren. Zooo tokkie🥲 Denk echt dat ze buren blij zijn dat ze vertrekken😝
Zo gaat het?
Wat weet jij van hun buren relatie af?
Michelle heeft het zelf ook een paar keer benoemd meid