Mommybloggerstopic #10

Stoer hoor.
Ook raar dat je zo met het woord “Tokkie” omgaat.
En ik weet dat dit topic vol staat met dit soort “weetjes” maar hoe raar dat je iemands insta bekijkt. Kinderen luisteren muziek en dan hierheen holt om dit te posten maar ok. Die Michelle houdt je echt bezig hè

1 like

Ik dacht even dat het kind Minibelle heette :sob:

36 likes

Ik schrijf nooit/nauwelijks over haar. Misschien ben je in de war met een andere oranje M op het forum.

3 likes

Ik vind Michelle en co ook onwijs tokkie.

25 likes

Ben jij Michelle of zo? :joy:

11 likes

Tijd voor een avatar dus!

14 likes

Zo serieus alsof ze letterlijk die hele burenrelatie bedoelt. Die story zegt gewoon vaste prik op vrijdag de oprit op met car disco, dus ja even een (overdreven) aanname van hoe chill de buren dat vinden en hoe chill ze het vinden als dat weer over is :+1:t2:

8 likes

Wat overdreven dit.

Ze zegt letterlijk: chique familie wel :joy::+1:

4 likes

Ok?
Ik vind het gaar om dat zo te komen posten, en vooral gaar om haar kinderen Tokkie te noemen maar doe het vooral

3 likes

Zeg gewoon asociaal ipv Tokkie. De familie Tokkie is genoeg geëxploiteerd.

12 likes

Ik zie voor mijn gevoel regelmatig dit soort gezinnen. Alles beige, veel dure spullen maar ook veel herrie, weinig rekening houdend met de omgeving en in restaurants bijvoorbeeld net even een beetje te hard praten en teveel ruimte innemen.

Michelle en co heb ik nooit ontmoet dus geen idee of ze ook perse in die categorie vallen, maar op insta lijkt het wel zo.

Van der Valk chique :handshake:

45 likes

Je spreekt echt de verkeerde hierop aan😅

6 likes

Je hebt gelijk. Verkeerde persoon gequote

3 likes

:joy::joy::joy: ga echt stuk om sommige zalvende policor reacties hier :joy::joy:

6 likes

:laughing:

19 likes

Romy geeft aan dat haar vriend ook gewoon meehelpt maar dat ie liever niet op socials komt. Dus dat is ook ‘uit de wereld’ :laughing:

5 likes

Dan snap ik helemaal niet dat ze elke dag zo zit te zeiken dat het zoveel is en ze alles alleen doet en eenzaam is?

19 likes

Ze deelt het vanuit haar perspectief ofzo :crazy_face:

2 likes

:sob::sob:

11 likes

Dat is wel de woordkeuze van @Helix2009 , niet van Romy. Verder deel ik je tranen over meehelpende vaders

2 likes