Ja klopt hoor had het niet letterlijk overgenomen, my bad. Al vind ik alsnog dat ie weinig credits lijkt te krijgen. Maar goed het is dan ook maar een fragment van de werkelijkheid ofzo
Jezus iedereen weet toch dat social media etc gewoon een klein deel van de werkelijkheid is?
Mijn vriend wil ook t liefst niets op social media dus post ik hem gewoon vrijwel niet.
Zal heus voor meerdere mannen en/of familieleden gelden bij meer mensen
Je kunt je toch alsnog eenzaam voelen? Iedereen ervaart de kraamweek (en de eerste maanden) anders. Ondanks dat mijn vriend 3 weken thuis was kon ik me ook eenzaam voelen, ineens was mijn buik leeg en snachts zat ik daar maar in mijn eentje te voeden.
Ik ben echt niet vies van een beetje zeiken over influencers, maar zeiken over net bevallen vrouwen…
Dit deed ze niet alleen in haar kraamweek, dit heeft ze haar hele zwangerschap tot in detail gedaan.
Waarom blijf je haar volgen dan
Ik volg haar niet😅
Waarom niet meteen ‘soleil-marie la plage’?
Je moet toch wat bewaren voor een eventueel volgend nageslacht.
De vrouw van de “Broedparels” (🫣), Nina Pierson, is ook bevallen. Josie.
Het eerste waar ik aan dacht was Josie’s on a vacation far awaaay
Vind het wel een leuke naam!
Haha mijn kat heet ook zo, en ik zing dit meerdere keren per dag naar haar. Ik denk dat het van haar niet hoeft maar ik vind het wel leuk
Iemand plaatst onder de laatste vlog van Elise waarom ze geen Diepr kledinglijn uitbrengt, oh alsjeblieft niet zeg
Ik zag laatst een editie van diepr bij mijn manager op kantoor liggen. Benieuwd wanneer die ingezet gaat worden
Een collega stelde dit voor als teambuilding
Ik zou ziek zijn die dag
Ik hoop dat die dag er nooit gaat komen. Maar dankjewel! Als hij wel komt heb ik het nodig ben ik bang!
Omg ik kom net iemand tegen die haar baby (donorkind) als spermacel heeft verkleed voor een ad.
Ik dacht al dat het Nathalie (van de pufclub) zou zijn toen ik dit las. En ja dus
De vlag kan uit! Sanne heeft een Joolz #gekregen!