Dan verschillen we daar in van mening. Ik vind bepaalde influencers leuk om te volgen en de desbetreffende influencer ook. Een filmpje zien waar je kind een seksspeeltje vindt en daar uitgebreid mee over haar gezicht heen gaat en dat nog leuk filmt voor de content op insta vind ik niet op het niveau zitten van " even erg als een casual foto van je kind delen ".
Zeker gezien niet iedereen even goede intenties op internet heeft.
“Interessant om te onderzoekenden jezelf wat er in jou geraakt wordt waardoor je op jouw leeftijd nog de behoefte voelt om zo’n reactie achter te laten
”
Ik citeer
Mijn enige vraag bij het zien van die story: waarom ligt miracle morning herself nog op 1 oor!?
Maar echt daarom is een kind en seksspeeltje op een beeld gewoon niet gewenst lijkt me.
Dat het een seksspeeltje is, is opzich niet erg. Maar je kind zo toch een beetje voor schut zetten op internet is niet zo tof.
Ik ben het ook niet met je oneens hoor! Zeker niet. Alleen ik denk gewoon dat als je je kind online plaatst met een seks speeltje, je het ècht niet begrepen hebt. Dat je denkt dat een foto/filmpje van een spelend kind in het park onschuldig is, kan ik nog “begrijpen”. Ookal ben ik van mening dat je in deze tijd echt beter zou moeten weten.
Ik wil dit nog steeds graag zien maar ik heb geen tiktok. Dan is er volgens mij geen mogelijkheid om het te zien? Ik vraag me trouwens af wat haar man nu doet qua werk. Of zijn ze nu samen een soort influencerkoppel?
Hij staat ook gewoon op haar Insta.
https://www.instagram.com/reel/CrK-jbnuDWA/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Ik ga weer stuk hierom. Waar is haar oscar.
Ahahahahahahah wauw.
Hahah ze heeft ook twee camera’s op zichzelf gericht.
Moeten we aan het eind van het jaar niet gewoon een cringe award uitreiken? Ik nomineer alvast Kel en die post van Tien over bloemen voor zichzelf
Hahaha op elke van dit soort slecht geacteerd-
reacties heeft ze ook hetzeltde gereageerd: interessant om te onderzoeken in jezelf wat er in jou geraakt wordt waardoor je op jouw leeftijd nog de behoefte voelt om zo’n reactie achter te laten💗 liefs
Romy deelde laatst wel eens dat ze het overnemen van haar best specifieke stijl niet zo leuk vond. Ging toen ook over de keramiek die zij maakt en volgens mij ook over interieur. Das was bij zo’n vraag en antwoord rondje dacht ik.
Dan ben je influencer en verdien je daar veel geld mee. En dan vind je het niet leuk dat je mensen influenst?
Het ging haar toen specifiek om het namaken. Dus niet infuencen maar kopiëren.
Iets namaken wat ze zelf maakt, dan snap ik het.
Maar als iemand dezelfde bank koopt en de muur dezelfde kleur verft kun je toch weinig van zeggen.
God wat een gezeik ook, zij komt toch niet bij die mensen thuis?
Ja idd niet de stijl op zich maar het 1 op 1 overnemen. Speelde eerder ook al eens met tatoeages dat mensen ze even van dichtbij wilden zien en dan later ook eentje hadden terwijl het (in haar geval) persoonlijke betekenissen had oid.