Mommybloggerstopic #10

Ik houd de kinderen van Michelle en jacqueline NIET uit elkaar :face_with_hand_over_mouth:
Bij de foto’s waar ze met z’n allen opstaan kijk ik naar de kinderen en dan weet ik nog niet wie bij wie hoort. Maar goed, ze zijn 1 grote familie dus eigenlijk maakt het niet uit😂

7 likes

Hoe beïnvloedt de ‘momfluencer’ ons moederbeeld? - Hoe beïnvloedt de 'momfluencer' ons moederbeeld?

4 likes

Vind t jammer dat er helemaal niet wordt in gegaan op de kwestie van kinderen online zetten als verkapte arbeid! Maar dat is natuurlijk ook een enorme discussie.

11 likes

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5384058/ademcoach-opmars-verkeerd-ademen-kan-voor-klachten-zorgen

Werd Kelly ook geen ademcoach? Volgens het artikel is het aantal ademcoaches tov 2018 verdubbeld. Weer zo’n hype onder de coaches :see_no_evil:

6 likes

Volgens mij kan je alles wat die vrouw benoemd ook gewoon leren dmv (psycho-somatische)fysiotherapie… Maarja dat zal wel weer ‘te normaal’ zijn zeker? :crazy_face:

4 likes

Geld verdienen met -letterlijk- lucht.

8 likes

Een influencer die schaanteloos haar kind op een story plaatst dat ze haar sekstoy heeft gevonden en er mee speelt echt next level. Wordt steeds gekker

2 likes

Je kind met een seksspeeltje openbaar plaatsen voor zoveel volgers vind ik echt next level. Dat ze seksspeeltjes heeft prima en dat je het grappig zou delen met vrienden en familie ook prima maar zo openbaar?

18 likes

Ik kan Kelly niet meer los zien van dat filmpje waarin ze zo gemaakt en geforceerd aan het huilen is omdat ze ‘toevallig’ iets vind in haar boekje wat haar dochter geschreven heeft.

35 likes

Nou ja als je ziet wat voor reacties er soms komen op kinderen die een banaan eten, denk ik dat het in zekere zin wel erger is dan het delen van een snotneus.

19 likes

Dan verschillen we daar in van mening. Ik vind bepaalde influencers leuk om te volgen en de desbetreffende influencer ook. Een filmpje zien waar je kind een seksspeeltje vindt en daar uitgebreid mee over haar gezicht heen gaat en dat nog leuk filmt voor de content op insta vind ik niet op het niveau zitten van " even erg als een casual foto van je kind delen ".
Zeker gezien niet iedereen even goede intenties op internet heeft.

22 likes

“Interessant om te onderzoekenden jezelf wat er in jou geraakt wordt waardoor je op jouw leeftijd nog de behoefte voelt om zo’n reactie achter te laten :heartpulse:”

Ik citeer

9 likes

Mijn enige vraag bij het zien van die story: waarom ligt miracle morning herself nog op 1 oor!?

20 likes

Maar echt daarom is een kind en seksspeeltje op een beeld gewoon niet gewenst lijkt me.

14 likes

Dat het een seksspeeltje is, is opzich niet erg. Maar je kind zo toch een beetje voor schut zetten op internet is niet zo tof.

22 likes

Ik ben het ook niet met je oneens hoor! Zeker niet. Alleen ik denk gewoon dat als je je kind online plaatst met een seks speeltje, je het ècht niet begrepen hebt. Dat je denkt dat een foto/filmpje van een spelend kind in het park onschuldig is, kan ik nog “begrijpen”. Ookal ben ik van mening dat je in deze tijd echt beter zou moeten weten.

15 likes

Ik wil dit nog steeds graag zien maar ik heb geen tiktok. Dan is er volgens mij geen mogelijkheid om het te zien? Ik vraag me trouwens af wat haar man nu doet qua werk. Of zijn ze nu samen een soort influencerkoppel?

8 likes

Hij staat ook gewoon op haar Insta.

https://www.instagram.com/reel/CrK-jbnuDWA/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

16 likes

Ik ga weer stuk hierom. Waar is haar oscar.

18 likes

Ahahahahahahah wauw.

8 likes