Mommybloggerstopic #10

Die meid heeft zo veel tegenslagen, laat der lekker genieten van die kinderwagen.

94 likes

Ik zeg ook niet dat ik het haar niet gun hoor, integendeel. Ik vind het gewoon grappig hoe ze het altijd voor elkaar krijgen, die influencers, klein of groot.

3 likes

Het is niet ‘voor elkaar krijgen’, ze is influencer en zo werkt het nou eenmaal.

7 likes

Incoming: Over 8 maanden post ze “ik zoek een goede buggy die lekker rijdt en klein inklapbaar is! Iemand dé tip?!”

(Geen oordeel verder maar dit is gewoon wat er gebeurt als mensen een joolz krijgen en het dan tijd is voor de aer :laughing:)

15 likes

Kwam toevallig deze net tegen. :joy:

8 likes

Lol, ik dacht dat ze bevallen was en dat haar kind Joolz heette

14 likes

Maar zonder tegenslagen niet? Dit is toch helemaal het doel van hun werk? :joy:

8 likes

De vlag kan uit voor Gerda die weer 28 uur per week bij de belastingdienst heeft gewerkt, haar loon is binnen! Ze krijgen het toch altijd weer voor elkaar die ambtenaren

(Dit is dus letterlijk het werk van influencers)

6 likes

Ja typisch toch, ook dat vragen van tevoren naar tips terwijl ze hem allang zou krijgen/gekregen heeft. Zal wel bij de deal horen. Ze heeft zelfs een voetenzak erbij gekregen.

3 likes

Hahaha je bedoelt dit niet gemeen, maar dit is echt het gemeenste wat iemand over je kan zeggen.

23 likes

Kom in de zomer eens met mij terrasje pakken

32 likes

Huh hoezo is dat nou weer gemeen?

6 likes

En als je bij de belastingdienst werkt krijg je bij iedere verjaardag/sociale gelegenheid te horen wat er allemaal kut is aan de belastingdienst. Als influencer bent zeggen random mensen op internet dat het geen echt werk is/dat het een luize baantje is. Ook dat is nu eenmaal een onderdeel van influencer zijn.

1 like

Onderdeel van influencer zijn of onderdeel van irritante mensen? :sweat_smile:

5 likes

Dat geklaag van Romy is toch echt verschrikkelijk… dag in dag uit klagen over hoe zwaar het wel niet is met 2 kids onder de 1 (en een hond).

Ja meid ik snap je helemaal en ik zou voor geen goud met je willen ruilen alleen ga lekker offline als je het al zo druk hebt ipv elke minuut van de dag je geklaag te delen :smiling_face_with_tear:

12 likes

Maar dit is toch omgekeerde wereld wat je nu zegt. Zij mag toch op haar platform klagen als ze wil. Misschien moet jij ophouden met volgen als je het vervelend vind.

13 likes

Je ergert je aan het geklaag en vervolgens kom je hier klagen :laughing:

5 likes

Maar is het nou fijn dat deze vrouwen eerlijk zijn over hoe het gaat of willen we eigenlijk dat niemand klaagt en vervolgens weer klagen dat influencers een te perfect leventje delen?

4 likes

Ik denk dat je het als vrouw(elijke influencer) niet snel goed kan doen. Maar dat is misschien een andere discussie.

Dat Romy veel klaagt is overigens niets nieuws. Als zij insta wil gebruiken als uitlaatklep, good for her. Je kan haar altijd ontvolgen.

8 likes

ontvolg haar lekker

3 likes