Mommybloggerstopic #10

Jezus wat een gezeur weer hier :joy::joy::joy:

Elke week hetzelfde geneuzel

5 likes

En toch elke week dit topic aanklikken als je ziet dat er nieuwe reacties zijn.

6 likes

Het gaat door hè :rofl::rofl:

Met alleen dit soort reacties zoals de jouwe

3 likes

Hvk doet elke dag de kinderen mega vroeg op bed want ze zijn moe en daardoor vervelend, maar ze zijn dan vervolgens ook hartstikke vroeg weer wakker. Misschien denk ik te simpel, maar misschien gewoon die kinderen een week structureel om half acht naar bed brengen? :see_no_evil:

3 likes

HvK?

20 likes

Als je de laatste 2 uur in een krijsbui wil zitten is dat misschien wel mogelijk

9 likes

Het lijkt nu wel alsof ik op het fok forum het momfluencers topic lees met die afkorting. Wat een verschrikking is dat topic trouwens, al die haat.

1 like

Wat is “mega vroeg?”

4 likes

Huis vol kids, sorry :see_no_evil:

Tussen 18 en 18.30, voor schoolgaande kinderen.

5 likes

Werkt hier nooit. Laatst weer geprobeerd om ze later op bed te leggen en ze waren juist nog vroeger wakker (ivm met klok uur terug).
Mijn dochter van 5 slaapt ook om 1830. Maargoed ze wordt ook niet te vroeg wakker.
Ik kijk nu de story maar alleen die baby is vroeg wakker? Die is 6 maand ofzo haha.

5 likes

Ik dacht Harry van het Kamp

54 likes

Hahaha ik ook! Die verwijst ook altijd naar zichzelf met HvK!

7 likes

Haha nee die past niet echt in het topic.

Ik zag later dat de kinderen vandaag wel wat langer sliepen, meestal is het vooral geklaag over de vroege ochtenden.

6 likes

Dacht al, heb ik wat gemist.

4 likes

Is er eigenlijk een blogger/influ buiten Leonie van Studentje eet die gewoon heel normaal en nuchter is gebleven nadat ze moeder is geworden?

Heb niks met zwangerschap en al helemaal niet met fertiliteittrajecten maar vind het echt chill dat zij daar gewoon heel normaal over doet, niet gelooft in ‘het had zo moeten zijn’ maar alles gewoon toeval noemt. Ze is ook duidelijk slim, heeft gewoon normale vrienden enzo, normale instelling, normale visie op de wereld.

Zie verder alleen maar van die “mijn kleine steenbok heeft gekozen voor ons gezinnetje”- types.

56 likes

Laura, die in Spanje woont, vind ik ook wel nuchter en normaal. Danique Hoofwijk ook, denk ik.

21 likes

Sarah Rebecca?

:troll:

20 likes

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

16 likes

Not sure if serious

5 likes

De gezusters Boers zijn niet echt normaal en nuchter maar vind wel dat zij weinig veranderd zijn na het moederschap

5 likes