Ik ben de eerste die zal zeggen dat random influencers geen goede bron zijn voor wetenschappelijke of medische dingen maar een rooskleurige bevalling is net zo goed realistisch als eentje waar het minder fijn verloopt. Alsof je als zwangere alleen mag horen over wat er potentieel mis kan gaan en elke bevalling moeilijk moet zijn?
Ik heb niks met Nina, maar ik vond dat eigenlijk wel nuttig om te weten (dat met die vinger) want ik had zelf nooit bedacht om dat te doen, maar had me misschien wel geholpen in mijn eigen persfase.
Volgt iemand noortjegeerts? Zij heeft een samenwerking met LEGO, krijgt haar kind van 1 2 dozen lego voor 7+ en 6+. Zo vreemd, geef dan duplo? Dit is slaat toch nergens op.
Goeie reclame want op die leeftijd stoppen ze alles in hun mondđ .
Zou het vooral ook mezelf niet aan doen, want dan moet je echt op je kind zitten om te zorgen dat het inderdaad niet in de mond verdwijnt. Ik heb als 2jarig kind zelfs nog een duploblokje in mn mond gestopt die ik door de stress er niet meer uit kreeg, en mân vader met een schroevendraaien eruit heeft moeten wippen ![]()
Sarah Rebecca zit te huilen op een a4tje op haar stories. Echt waarom zou je dit filmen en delen?
Geen idee wat er met haar is, maar ze heeft duidelijk veel verdriet. Ik denk dat zij echt baat zou hebben bij een goede psycholoog en een andere baan. Lijkt me zo vermoeiend om alleen maar met jezelf bezig te zijn omdat jij zelf ook de content bent
Moet hier echt niet aan denken.
Ik ging kijken want ik dacht echt wat the h bedoel je met âhuilen op een A4tjeâ maar ⊠ja het is echt letterlijk huilen op een A4tje wat hier gebeurt ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zij is echt compleet de weg kwijt
Dat is allemaal wel zo, maar feit blijft dat ze een story online zet waarbij ze op een a4 ligt te huilen
Ik weet echt niet wat ik meemaak. Dit heeft toch helemaal niks meer met coaching te maken, wat een show.
Door de juiste therapeut wel, ja. Niet elke random coach.
Afschuwelijk
Ik kan de woorden âsystemisch werkâ overigens echt niet meer horen.
Voelt je innerlijke kind zich nu niet gezien?
Ze word totaal overschreeuwd door mijn veeleisende ouder ![]()
Blijven jullie ook sommige mensen volgen uit irritainment icm fascinatie? Ik heb dit met Iris de goede - geen idee of ze hier thuishoort, 78k volgens en veel mommy - die eeelke minuut van de dag uitdenkt qua gezondheid voor haar kind en dit deelt. Nu weer hele rant over het toekomstig kunstgrasvoetbal van haar kind (haar kind is 1âŠ) en wat dan helpend is qua âdetoxificatieâ etc.
Ja ik volg haar ook. Ik ben haar ooit gaan volgen voor tips over gezonde voeding. Maar ik kijk/lees haar nu vaak met verbazing. Ook dat ze laatst ging zwemmen met haar zoontje en dat ze dat heel lastig vindt door het chloor in het water en hem eerst helemaal had ingesmeerd met vaseline (? Weet dit niet meer zeker maar ze had hem ingesmeerd met iets).
Zij heeft het ook zĂł veel over verschillende supplementen.
mijn god knettergek is die iris. gevaarlijk dat dat een kind heeft ook.
â
ik ben groot charlotte blitz fan, kan me doodergeren maar vooral echt om haar lachen. ze had het laatst over verschillende merken babyspullen zoals âfishermans friendsâ i.p.v. fisher price. ![]()