Jaa Danique vind ik ook erg leuk om te volgen op insta! Emmy die een dagboek schrijft bij Cynthia vind ik ook leuk!
Jaa vond haar q&a heel fijn gister! Ook dat ze zei ik wil juist niet alles weten en Google niet want dan ga ik me alleen maar druk(ker) maken. Ignorance is bliss ben ik wel met haar eens en heel fijn om te horen omdat ik om mij heen vaak vind dat mensen alles volgens het boekje willen doen en/of controle houden over medische toestanden waar je zelf weinig invloed op kan hebbenâŠ
Annemerel ziet er iig uit alsof ze altijd nuchter is
Ik vind liefslotte trouwens ook wel ok al kijk ik haar soms voor irritainment omdat ik haar wat preachy vind over alles vrij verantwoord en volgens het boekje willen doen of wijsneuzerig ofzo maar misschien ben ik de enige met deze irritatie
Haha ik snap je irritatie wel
Bloedserieus
(Nee natuurlijk niet, maar mân geblurde emoji valt niet echt op)
Ik val bij Sannekes storyâs van de ene in de andere verbazing. Van bevalkam tot bilnaad.
Haha ja die bevalkam was echt nieuw voor mij. Ben benieuwd of mensen dan ook op van die spijker matjes bevallen
Die ranzige douche ook. Er groeit nog net geen mos uit de voegen.
Ongetwijfeld heel lastig om nu schoon te maken, maar dat zal niet van een paar maandjes zijn lijkt me.
Die kam schijnt wel echt te helpenâ
Hahaha de voegen zijn niet meer wit maar dit is wel erg overdreven Denk dat dit met een beetje Washcat prima is op te lossen.
Ik denk dat zij wel ff wat anders aan haar hoofd heeft dan de voegen van het huis waar ze uit worden gezet
Anders ga je even helpen
Borstel met een puntje aan het einde of nagels
Dat bepaalt mn haar zelf
Ik heb geen kam, maar wel krullen die een eigen wil hebben
Met mân borstel en dan mân vingers
Een bevalkam is niet om je haren te stylen maar om de pijn van de weeën op te vangen (ik klink nu wel heel slim maar moest het ook googelen hoor, ik had er nog nooit van gehoord terwijl ik wel moeder ben).
En dat kan niet met een normale kam? Ik vind het wel typisch dat ze dan dit soort dingen graag wil hebben terwijl ik denk als je zo weinig te besteden hebt dan zorg ervoor dat je eerst de dingen fixt die je Ă©cht nodig hebt ipv zoân kam die je wss niet eens gebruikt
Ah okee! Haha ik begreep je verkeerd. Geen idee of dat dan ook werkt trouwens. Ik wilde vooral een ruggenprik.
Ik heb 2 kammen in huis voor het maken van een scheiding en als ik de haren van mijn dochter vlecht.
@Theekransje ja daar ben ik het mee eens.