Mommybloggerstopic #10

Ook nog nooit gehoord van een bevalkam

8 likes

Mee eens!

5 likes

Ik heb het filmpje zelfs 2x gekeken, omdat ik de ranzigheid niet direct zag :joy:

6 likes

Kammen zijn toch alleen voor mensen met slap en futloos haar

7 likes

Ja dit lijkt me echt precies wat @Zemraluani zoekt

3 likes

Ik vind Lotte sowieso echt een enorme sufkut, net als Sarah Rebecca heel dozig.

Leonie is een heel ander type, dat bedoel ik met normaal.

28 likes

Maar die twee waren ook al suf voor ze kinderen kregen. Ik vind Yara Michels ook wel leuk (al volg ik haar niet) en Doortje Kruisheer (same). Eigenlijk vind ik ze vooral leuk als ze nog iets om handen hebben en in steden blijven. Zodra het doel van influencen het leven met 1+ kind in een of ander dorp laten zien is ben ik er klaar mee.

9 likes

Ja precies dat bedoelde ik, Leonie was leuk en is leuk, ken Yara niet zal eens kijken.

1 like

Jawel maar ik was te lelijk voor Style&Fashion, ik ging alleen maar om met de ratfaced mensen op whatever.

7 likes

Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld

7 likes

Het bevalverhaal van Nina Pierson staat online en hoewel dit natuurlijk ook haar werk is (Broedparels :face_vomiting:) denk ik wel echt bij het lezen van dit is me iets te persoonlijk allemaal :sweat_smile: dit zou ik niet eens met een vriendin delen zo gedetailleerd

7 likes

Het is zo vreemd hoe zij bevallen als competentie toe eigent!

8 likes

Weet niet of ze echt een influencer-influencer is, maar Lianne Keemink (vroeger selfhelphipster) is imo erg weinig veranderd sinds ze een kind heeft. Maar die heeft ook een @grace gepulled met haar kind, dat was er gewoon ineens, heel het traject en de zwangerschap heeft ze verborgen gehouden. Vind haar erg leuk om te volgen

7 likes

Ik snap uiteraard ook wel dat mensen die ze persoonlijk kennen het wel wisten. Maar ik ken zowel Lianne als @grace niet persoonlijk, en ze hebben beiden niet over hun zwangerschap gepost (Lianne op insta, grace hier), dus voor mij kwam het bij beiden als verrassing :woman_shrugging:t3:

5 likes

Oh met wie was die nou altijd bevriend? Zo’n andere blogger toch?

Vond hun allebei onuitstaanbaar, maar misschien hadden ze gewoon irritante gezichten en zijn het verder heel leuke vrouwen.

6 likes

Dailylin.nl

Zij ging toch toen toch op reis naar Amerika met een internetvriendin-blogger en dat was vreselijk en toen was Dailylin eerder naar huis gegaan en daar schreef die achtergeblevene toen heel gekwetst over.

5 likes

Hahaha dit zegt me allemaal niks, maar dit schreeuwt Misslipgloss.

6 likes

Ik snap wel wat je bedoelt, ‘t is mij ook wat teveel info. Voornamelijk de zin ‘ze kwam in de meest intieme setting ter wereld. Net als toen ze verwekt werd’ 🫠

7 likes

Zo heet haar kind toevallig ook nog, toch.

14 likes

Oh ja, klopt :joy:

1 like