Mommybloggerstopic #10

Wat een nachtmerrie een glibberig ingesmeerd kind in het water haha.

9 likes

Ik volgde haar eerst voor tips voor mijn onregelmatige en pijnlijke menstruaties. Heb er wel wat aan gehad, maar voor mij ging het indd op een gegeven moment te ver en werd het ook veel te spiri.

8 likes

Ik vind haar een beetje de vrouwelijke versie van Joep Rovers :face_vomiting:

9 likes

Zij is echt van een normale fitgirl en afgestudeerd als diƫtist naar een extreem wappie en orthomoleculaire kwakzalver gegaan. Zo jammer.

6 likes

Ja het wordt steeds extremer volgens mij: echt elke minuut van haar dag bestaat uit ā€˜gezondheidoptimalisatie’ met allerlei rituelen - ook voor haar baby, tav voeding met supplementen en de rest - op een dag en nu haar nieuwe ā€˜toxic free house’. Het is dat dit haar werk is maar hoe heb je daar tijd voor damm.

6 likes

Oh grappig, ik volg Helen ook al best lang!

3 likes

Had net ook een pareltje op mijn ontdek page

Praat geen Engels als je het niet kan šŸ«·šŸ¼

7 likes

Ja dat had ik ook met een andere diƫtist die actief was op oa YouTube. Kan alleen niet meer op haar naam komen, ze heeft ook een kindje gekregen.

6 likes

Optima Vita?

5 likes

Marloes. Ben haar bedrijfsnaam kwijt, maar die evolueerde ook van normale diƫtiste en sportcoach naar soort zweverige business coach.

@Minettes O ja Optima Vita dus.

12 likes

Haha ik was haar ā€˜echte’ naam juist kwijt :joy::+1:

8 likes

Ja idd, jammerlijke ommezwaai maar volgens mij doet ze niet aan kwakzalverij (gelukkig).

Misschien ga ik Sjamadriaan eens tippen als Iris iets geks doet. :shushing_face:

4 likes

Ja, die idd!

Ik ben haar ook weer eens gaan opzoeken, maar ik zie niks gels eigenlijk.

Ik gebruikte haar toen ik jong was veel als gezonde voeding tips en lijkt ze dat nog steeds te doen.

Ziet er uit als ene coach/dietiste die haar clienten een gezonde relatie met eten wil geven.

Mis ik iets?

3 likes

Dat dacht ik ook. Maar ik volg haar verder niet dus ik heb geen idee of ze mensen rare dingen aanpraat.

5 likes

Qua eten vind ik haar niet zo gek, ze zegt inderdaad wel goede dingen over een gezonde relatie met eten. Maar ze heeft het in de vlogs ook vaak over money mindset en human design dingen, werken met high potential mensen oid… sja daar ben ik zelf wat allergisch voor :woman_shrugging:

6 likes

Ik moet idd zeggen dat ik toen ik nu even keek ik dacht, nou, valt wel mee eigenlijk. Maar die dingen die jij noemt irriteerden mij ook en toen dacht ik byeeee

8 likes

Beige pietenpakken… hoe bedenk je het? #joseveldsla

En… zouden Noor en Sander nog samenzijn?

8 likes

Nee, al lang niet meer.

8 likes

Ik kijk nu Bonnie haar eerste zwangerschapsvlog en het verbaasd me zo erg hoe ze het helemaal gepland heeft en er over nadenkt haha. Ik heb daar zelf nooit zo over nagedacht en waarschijnlijk ga ik ook nooit doen. Maar ik dacht echt, huh werkt dat zo?

Ze waren dus van plan na de zomer echt te gaan beginnen met proberen zodat ze in de zomer nog los konden gaan met alcohol (en drugs?). En op een gegeven moment vertelt ze dat ze met Titia aan het appen is en dan aan het overwegen is rond welke eisprong ze het zouden gaan proberen. September of toch maar augustus? Maar dat was tegelijk met Nick’s feest en dan zouden ze allebei ook drinken blablabla.

Maar ik dacht gewoon dat als je met elkaar afspreekt om te gaan proberen dat er een moment is dat je stopt met anti-conceptie en dan gewoon je seksleven normaal voortzet? :rofl: Dus niet teveel nadenken 2-3x per week seks hebben en niet zo geforceerd rond de eisprong meteen. Dat is toch niet proberen maar meteen plannen toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou ja, in ieder geval vond ik het grappig om te horen hoe dat werkt bij iemand in haar hoofd :joy:

6 likes