Mommybloggerstopic #10

Sowieso dat ze hier allebei meetposten of meelezen :upside_down_face:

4 likes

Nou ja prima, als iemand vroeger een blog had en nu niet meer hoeven we dat allemaal niet te weten. Kunnen prima anoniem blijven.

2 likes

HAHAHAHAA amazing

Love mensen die bij hun baby refereren aan het moment dat pa klaarkwam :pray: ook van die ‘mijn kind heet Paris want daar is ze verwekt hihi’ ok je weet wat verwekken is ja? Je kunt je baby net zo goed Cumshotje noemen my god

27 likes

Is goed Chardonnay Mercedes

36 likes

Je overschat mij en kleine Wodka Dixie

22 likes

Ik bedenk me nu dat mijn kind eigenlijk Tequila Test Tube had moeten heten. Gemiste kans.

6 likes

Ja alleen met Irish twins natuurlijk!!!

11 likes

Irish twins zijn toch in hetzelfde kalenderjaar geboren? Hoe oud is die oudste nu?

Ik volg haar zelf niet, maar lijkt wel alsof haar interieur echt gezellig is! Niet beige sadness maar lekker kleur!

8 likes

Klopt, dat heeft Sanny ook dacht ik. Ik volg haar ook niet, maar bijna een jaar waarschijnlijk ivm het hele 9 maanden zwanger zijn :sweat_smile:

6 likes

Volgens mij werd de oudste een week na de bevalling 1, dus die echt net 1.

Dit is zeker waar! Ik vind haar huis echt fantastisch om te zien en heb sommige kleuren ook op mijn lijstje gezet om nog wat in huis mee te doen, haha.

8 likes

Ah ja ik dacht dat Irish twins echt in hetzelfde jaar als in beide 2023 of beide 2024 geboren moesten zijn.
Heftig wel!

Ben ook zo’n fan van Romy Boomsma’s interieur. Beide niet echt terug te zien in mijn appartementje, maar dat komt ooit nog wel :slight_smile:

2 likes

Ze doet altijd zo erg alsof die irish twins haar zijn aangedaan :joy:

62 likes

‘Dankbaar’ klinkt ook zo alsof een hogere macht naar al je gemanifesteer heeft geluisterd en heeft besloten je een beetje vooruit te helpen. Zo aanstellerig allemaal. Ik zou het al zoveel beter te nassen vinden als ze gewoon zou zeggen “Halleluja wat handig dat -ie zelf zn fles kan vasthouden!”. Met je ‘dankbaar :pray::face_with_spiral_eyes:

5 likes

Zij mag ook eens klagen he!

22 likes

Is heel gezond!

4 likes

Oh tering post m net in influ hahaha

5 likes

Ik kwam ook al om het te posten😂 “Daar is natuurlijk geen ruimte voor ;)”

3 likes

Ze doet niet anders als klagen. Maar vraag me wel af of haar vriend het ook zo druk heeft met de irish twins. Zo schreef ze een paar dagen geleden dat ze zo oververmoeid was dat ze vlekken zag en zich koortsig voelde. Dan zou het toch fijn zijn als papa het even een paar uurtjes over zou kunnen nemen zodat zij even bij kan komen

3 likes

Volgens mij heeft ze wel eens gezegd dat hij wel gewoon helpt, maar niet online wil dus dat het puur vanuit haar perspectief is ofzo. Vind het ook bijzonder. Laatst benoemde ze wel dat ze blij was dat hij in de ochtend had geholpen zodat het haar was gelukt om de oudste af te zetten bij de opvang oid.

Geen idee of hij meeleest op haar IG maar zou al die negatieve stories als partner zijnde ook niet zo leuk vinden :sweat_smile:

5 likes

Ik krijg een bijna dodelijke allergisch reactie op mensen die zeggen dat de vader van hun kinderen ‘helpt’

Is echt gevaarlijk want dit gebeurt veel

102 likes