Mommybloggerstopic #10

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Hoezo luxe? Ik heb geen kinderwens. Het is heel normaal dat ik mij er niet mee bezig hoef te houden.

9 likes

Wel vies dat Bonnie de zwangerschapstest vasthoudt bij het deel dat je in de urine dipt.

4 likes

Ik vind het best bot om er zo nonchalant over te doen, met ‘lol’ erachter als het letterlijk een paar posts erboven nog gaat over dat het niet voor iedereen makkelijk is om zomaar lekker gezellig zwanger te worden, zonder plannen of wat sommige mensen hier obsessief gedrag vinden. Los van of jij een kinderwens hebt of niet is dat dus een luxe die niet iedereen heeft.

Edit: Bonnie heeft trouwens ook PCOS. Dat kan zonder planning zwanger worden ook lastiger maken.

4 likes

Ik volg Nina Pierson op Insta en ze had gepost dat ze melk had gelekt. Vond dat er wel bijzonder op gereageerd werd, dat ze het trots moest dragen haha

Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met de vlogs van Bonnie. Maar van haar zwangerschapsvlogs ben ik wel enorm aan het genieten

6 likes

De podcast heeft ze met iemand anders, niet haar partner. Die podcast is een beetje mijn BEC maar luister ik om de een of andere reden toch wel regelmatig en Titia heeft het zelf wel eens over gehad dat ze heel graag tegelijkertijd met een vriendin zwanger wil zijn geloof ik dus Bonnie en zij staan er tenminste wel hetzelfde in.

Ben nu de vlog aan het kijken en val zelf meer over de “aesthetically pleasing” zwangerschapstest, speciaal voor als ze het aan mensen wil vertellen :’)

4 likes

Lekker zo’n pisstik overal mee naartoe nemen. Nee bedankt haha!

7 likes

Enzo knol had ‘m toch in een taart gedaan :smiling_face_with_tear::joy::smiling_face_with_tear::joy:

7 likes

Ja ahahahhahahaha, dat je een stick waar je zelf over heen hebt gepist vasthoudt denk ik echt boeie maar in die taart gestoken … :joy::joy::joy::joy:

5 likes

Doet ze vandaag in de vlog weer :rofl:

1 like

Sanne is bevallen!

2 likes

Ik kom er hierdoor achter dat ze niet echt Sanneke heet :joy:

Bevalling lijkt heftig te zijn geweest met waarschijnlijk lange nasleep, sneu voor haar. Ik had gehoopt dat ze eens een meevaller zou krijgen.

9 likes

Ik dacht eerst ook wie is Sanne? :joy:

11 likes

Ah, fijn dat haar zware zwangerschap voorbij is. Love die groene/lila trui! Wel benieuwd hoe je het uitspreekt. Mij-an? Miejan?

8 likes

Ja dat dacht ik ook, maar in haar stories legt ze het uit: Miejan (samentrekking van Martin + Jan van de opa’s)

6 likes

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je van Martin en Jan op Mijan komt :sweat_smile: echt weer een creatief brouwsel.

Ben benieuwd wanneer het geklaag komt over hoe zwaar het allemaal is :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ach moet dit nou.

75 likes

Nou, mag ze ook even na een bevalling. Niemand gaat fluitend door de eerste week/weken heen.

23 likes

Ach wat een schatje die baby. En leuke naam vind ik!

14 likes

Marjan is voor een jongen ook beetje apart he

15 likes