Ik snap niet waar die “Mi” vandaan komt
dan had ze net zo goed Milan kunnen doen want Mi komt helemaal niet van Martin
Meid je hoeft je eigen kind niet zo te noemen he, maar er zit toch echt een “i” in Martin
Ja ofcourse, denk dat het voor iedereen zwaar is. Maar aangezien Sanneke letterlijk haar hele zwangerschap heeft geklaagd vraag ik me af hoe dat de komende tijd gaat ![]()
Ja joooooh maar dan kun je toch van elke naam wel een vernoeming maken ![]()
Mijn hemel wat ben jij moeilijk en zuur aan het doen
ja kan toch ook? haha jezus
Jezus laaaat die vrouw toch.
Ja Sanneke is nogal m’n BEC
zal erover ophouden, hoop voor haar dat de babytijd voorspoediger gaat dan de zwangerschap
Ze reageert zelf op iemand “het herstel zal langer duren dan verwacht” wat wel een beetje gek is om van tevoren te zeggen haha
Als ik het goed zie heeft ze een keizersnede gehad dus zo raar is die uitspraak niet.
Laten we deze vrouw alsjeblieft even lekker met rust laten op haar kraambed. Is allemaal al heftig genoeg. Voor de 1 is dit 1 grote roze wolk en voor de ander is het wat zwaarder. Alles is ok. Laatste wat we moeten doen is mensen daarop beoordelen.
Niet gek als je geen keizersnede verwacht toch! Maar we zullen t wel weer zien op insta.
Nee idd, maar ik wist niet dat ze een ks had gehad!
Dat is een kerstornament
Niet alleen dat, in veel gevallen ook hun eigen faniliesamenstelling en hoe die tot stand is gekomen ![]()
![]()
![]()
Glazen huizen
Als Sanne zou meeposten in zw/k zou er nooit iemand iets van al dat geklaag zeggen ![]()
Nou, echt hoor! En ook nog ernstige gezondheidsklachten van je enige nog levende ouder, wat een nachtmerrie. Ik zou “klagen” om minder, laat staan alles bij elkaar terwijl ook nog je hele hormoonhuishouding op de schop gaat.
Dit betwijfel ik eerlijk gezegd ![]()
Ik snap trouwens niet hoe je als ziekenhuis kunt bedenken dat dit een goed behangetje is voor aan het voeteneind van een kraambed in het ziekenhuis.
Zijn dit blokjes kaas of zeep? Van kaas zou ik non stop trek hebben ![]()
Oh ja, het kan ook nog zeep zijn. Ik dacht aan kaas. ![]()