Ik kan de woorden ‘systemisch werk’ overigens echt niet meer horen.
Voelt je innerlijke kind zich nu niet gezien?
Ze word totaal overschreeuwd door mijn veeleisende ouder
Blijven jullie ook sommige mensen volgen uit irritainment icm fascinatie? Ik heb dit met Iris de goede - geen idee of ze hier thuishoort, 78k volgens en veel mommy - die eeelke minuut van de dag uitdenkt qua gezondheid voor haar kind en dit deelt. Nu weer hele rant over het toekomstig kunstgrasvoetbal van haar kind (haar kind is 1…) en wat dan helpend is qua ‘detoxificatie’ etc.
Ja ik volg haar ook. Ik ben haar ooit gaan volgen voor tips over gezonde voeding. Maar ik kijk/lees haar nu vaak met verbazing. Ook dat ze laatst ging zwemmen met haar zoontje en dat ze dat heel lastig vindt door het chloor in het water en hem eerst helemaal had ingesmeerd met vaseline (? Weet dit niet meer zeker maar ze had hem ingesmeerd met iets).
Zij heeft het ook zó veel over verschillende supplementen.
mijn god knettergek is die iris. gevaarlijk dat dat een kind heeft ook.
–
ik ben groot charlotte blitz fan, kan me doodergeren maar vooral echt om haar lachen. ze had het laatst over verschillende merken babyspullen zoals “fishermans friends” i.p.v. fisher price.
Wat een nachtmerrie een glibberig ingesmeerd kind in het water haha.
Ik volgde haar eerst voor tips voor mijn onregelmatige en pijnlijke menstruaties. Heb er wel wat aan gehad, maar voor mij ging het indd op een gegeven moment te ver en werd het ook veel te spiri.
Ik vind haar een beetje de vrouwelijke versie van Joep Rovers
Zij is echt van een normale fitgirl en afgestudeerd als diëtist naar een extreem wappie en orthomoleculaire kwakzalver gegaan. Zo jammer.
Ja het wordt steeds extremer volgens mij: echt elke minuut van haar dag bestaat uit ‘gezondheidoptimalisatie’ met allerlei rituelen - ook voor haar baby, tav voeding met supplementen en de rest - op een dag en nu haar nieuwe ‘toxic free house’. Het is dat dit haar werk is maar hoe heb je daar tijd voor damm.
Oh grappig, ik volg Helen ook al best lang!
Ja dat had ik ook met een andere diëtist die actief was op oa YouTube. Kan alleen niet meer op haar naam komen, ze heeft ook een kindje gekregen.
Optima Vita?
Marloes. Ben haar bedrijfsnaam kwijt, maar die evolueerde ook van normale diëtiste en sportcoach naar soort zweverige business coach.
@Minettes O ja Optima Vita dus.
Haha ik was haar ‘echte’ naam juist kwijt
Ja idd, jammerlijke ommezwaai maar volgens mij doet ze niet aan kwakzalverij (gelukkig).
Misschien ga ik Sjamadriaan eens tippen als Iris iets geks doet.
Ja, die idd!
Ik ben haar ook weer eens gaan opzoeken, maar ik zie niks gels eigenlijk.
Ik gebruikte haar toen ik jong was veel als gezonde voeding tips en lijkt ze dat nog steeds te doen.
Ziet er uit als ene coach/dietiste die haar clienten een gezonde relatie met eten wil geven.
Mis ik iets?