Mommybloggerstopic #10

Dat dacht ik ook. Maar ik volg haar verder niet dus ik heb geen idee of ze mensen rare dingen aanpraat.

5 likes

Qua eten vind ik haar niet zo gek, ze zegt inderdaad wel goede dingen over een gezonde relatie met eten. Maar ze heeft het in de vlogs ook vaak over money mindset en human design dingen, werken met high potential mensen oid… sja daar ben ik zelf wat allergisch voor :woman_shrugging:

6 likes

Ik moet idd zeggen dat ik toen ik nu even keek ik dacht, nou, valt wel mee eigenlijk. Maar die dingen die jij noemt irriteerden mij ook en toen dacht ik byeeee

8 likes

Beige pietenpakken… hoe bedenk je het? #joseveldsla

En… zouden Noor en Sander nog samenzijn?

8 likes

Nee, al lang niet meer.

8 likes

Ik kijk nu Bonnie haar eerste zwangerschapsvlog en het verbaasd me zo erg hoe ze het helemaal gepland heeft en er over nadenkt haha. Ik heb daar zelf nooit zo over nagedacht en waarschijnlijk ga ik ook nooit doen. Maar ik dacht echt, huh werkt dat zo?

Ze waren dus van plan na de zomer echt te gaan beginnen met proberen zodat ze in de zomer nog los konden gaan met alcohol (en drugs?). En op een gegeven moment vertelt ze dat ze met Titia aan het appen is en dan aan het overwegen is rond welke eisprong ze het zouden gaan proberen. September of toch maar augustus? Maar dat was tegelijk met Nick’s feest en dan zouden ze allebei ook drinken blablabla.

Maar ik dacht gewoon dat als je met elkaar afspreekt om te gaan proberen dat er een moment is dat je stopt met anti-conceptie en dan gewoon je seksleven normaal voortzet? :rofl: Dus niet teveel nadenken 2-3x per week seks hebben en niet zo geforceerd rond de eisprong meteen. Dat is toch niet proberen maar meteen plannen toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou ja, in ieder geval vond ik het grappig om te horen hoe dat werkt bij iemand in haar hoofd :joy:

6 likes

Om mij heen hoor ik dit ook veel van vriendinnen/kennissen. Die inderdaad ook allemaal nogal feestbeesten/festivalgangers zijn. Ik vind de naïviteit vooral grappig.

1 like

Ja ik heb dit ook met een vriendin - gewacht tot na Lowlands, zodat de baby er is vóór de volgende Lowlands (en dat is dan natuurlijk ook gewoon gelukt)

7 likes

Oh ja bij dat soort mensen lukt het idd ook altijd precies zoals ze het gepland hebben :confounded:

49 likes

Ik vind het zelf behoorlijk obsessief overkomen allemaal, hoe zij hiermee om gaat :sweat_smile:

Aan de andere kant snap ik het enthousiasme wel maar het is wel heel heftig bij haar. Maar good for her dat ze zo blij is en het wel gewoon is gelukt.

Edit: oke na het zien van de tweede vlog haak ik wel echt af, ze heeft nog net niet de bevruchting zelf gefilmd :joy:

12 likes

Ja, precies dit is ook mijn frustratie. Het lijkt allemaal zo maakbaar (en dat is bij haar dus in die zin ook zo; ze plant en het lukt in 1x). Ik vind dat best wel confronterend, aangezien het bij mij enige jaren duurde.

35 likes

Ja het is denk ik ook het enthousiasme van de eerste keer. Stel het had nog maanden geduurd dan was ze er vast iets chiller mee omgegaan. Ze begonnen ook al heel vroeg met elke dag testen en na 3 negatieve testen was ze er al klaar mee.

5 likes

Vooral over die vermoeidheid, dat ze nog geen baby wilde omdat ze zoveel slapen. Wish u guys all the luck :joy: En 3 testen, jeetje meid gaat het.

Ik skip de vlogs in ieder geval deze maand haha

22 likes

Ik was vooral nogal verbaasd over hoe ze uitgebreid fantaseert over tegelijk zwanger zijn met een vriendin en dat afsluit met zo’n cutie roze scherm en witte tekst dat die vriendin een miskraam heeft gehad en “: ( <3” erachter. Mag echt hópen dat dit met toestemming en overleg is gegaan.

23 likes

Qua maakbaarheid moet ik dan ook denken aan dat zij en Nick een tijdje terug zeiden het vreeeeeselijk te vinden mocht een toekomstig kind niet in Rotterdam geboren worden. Het is bijna een soort kinderlijke naiviteit.

9 likes

Wow dat is echt schaamteloos

8 likes

Oef. Je hebt mensen die slechte verliezers zijn maar ook mensen die een niet helemaal sjieke manier hebben van hun geluk delen. Zo jammer want mensen willen echt blij voor haar zijn volgens mij maar dit soort dingen vallen toch niet lekker.

24 likes

Ik snapte ook echt niet dat ze dat hele stukje er niet gewoon uit heeft gelaten… tuurlijk zal het in overleg zijn gegaan maar ik vond het echt vreemd!

31 likes

Oh jee straks moeten ze naar het IJsselland ziekenhuis (Capelle a/d IJssel), quelle horreur!

9 likes

Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen in het onderwijs dat ook plannen omdat ze geen verlof willen in de zomervakantie

3 likes