FF 3 jaar geleden: sanneke zeurt weer, schooiert weer voor dingen, heeft weer commentaar op een andere influencer
FF nu: LAAT die vrouw ze heeft AUTISME an ze is ZIELIG er mag NIKS slechts gezegd worden
Nou heb het idee dat de meeste die 3jr geleden aant zeiken waren op sanneke, dat nog steeds doen. Er is alleen (meer wellicht) tegengeluid gekomen.
Dit zegt echt niemand?
Maar als je dit zo wil zien dan kan het a) voortschrijdend inzicht zijn en b) doe gewoon even normaal over iemand die net bevallen is en het zwaar heeft. Alsof jullie nooit wat te zeiken hebben in jullie levens
haha i rest my case
kunnen jullie allemaal stoppen met zaniken?
foefje is thuis
![]()
Jij verzint echt dingen, als ik zoek op sanneke en autisme vind ik nul posts die suggereren wat jij nu zegt
Naast dat ik weet dat ook destijds mensen al hebben gezegd laat die vrouw ![]()
Dit is wel echt true haha ![]()
(Ik heb me hier waars ook schuldig aan gemaakt)
Zoals ik al zei, ik wist niet dat ze een ks heeft gehad (benoemt ze zelf ook niet), maar je komt weer lekker de boel ophitsen as usual
Oke meid
Vind ik echt tof ook
Ja dubbele naam toch? ![]()
Wij hebben daar ook een afspraak over staan over twee weken ![]()
![]()
Nee, dit is haar volledige achternaam
De dubbele naam is haar eigen volledige achternaam
Wat een schattige baby van Sanne met een mooie bos haar
Vind dat ze 100% mag klagen over de bevalling, of het nou soepel ging of niet. Vind het alleen wel bijzonder dat ze op threads al wel klaagt dat mensen de naam van haar zoontje verkeerd uitspreken
als je dat zo ergert, kies dan niet voor zo’n unieke naam denk ik dan
Lekker overdreven reactie
ik zeg nergens dat iedereen zich maar moet aanpassen. Ik zeg alleen, dat als het verkeerd uitspreken van een naam je kan ergeren, IK niet snap dat je dan een naam kiest waarbij die kans groter is. Alsnog groot gelijk als je zo’n naam kiest.
Ik hoop verder dat het allemaal spoedig mag verlopen voor haar en dat ze toch een fijne kraamtijd mag ervaren.
Oké, dan snap ik je reactie beter. Was niet mijn bedoeling om er nog een schepje bovenop te doen, sorry.
Dat iemand een kind eruit geperst heeft (of eruit laten snijden) maakt het niet ineens een heilige waar je niks meer over kan/mag zeggen.
Dat er over de eerdere posts rondom haar bevalling gevallen werd snap ik, maar dit lijkt me nou juist een typisch iets wat we hier wel kunnen bespreken (anders kunnen we dit hele topic wel opdoeken). Sanneke staat (hier toch in ieder geval) nou eenmaal bekend als een eeuwige zeiksnor (en ja, ze heeft veel shit meegemaakt, maar ze kan ook gewoon heel goed zeuren over niet-heftige onderwerpen), en gezanik over dat mensen de niet-gangbare naam van je kind verkeerd uitspreken valt daar toch juist perfect onder
lol wat is er mis met jou?