Mommybloggerstopic #10

Is wel echt zielig hoor. Ze krijgt er zelfs buikpijn van. Romy Boomsma ziek van kopieergedrag: 'Zeker geen compliment' | RTL Boulevard

3 likes

Je zou maar zo’n zwaar leven hebben, dat je tijd en energie hebt om je druk te maken over een onbekende die je stijl kopieert🙈

4 likes

Oh wow, dat is echt heel raar

2 likes

Ik cringe echt van mensen met tattoo’s die denken dat ze uniek zijn. Of in dit geval verbaasd zijn dat mensen ja nadoen lol

14 likes

Zoals ik het lees klinkt het wel alsof mensen dan ook echt naar haar sturen dat ze haar geboortekaartje/tattoo ook hebben getatoeëerd en dat vind ik best begrijpelijk dat ze dat kut vind.

11 likes

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

21 likes

Willemijn is voor een tijdje online, heel goed dat ze die keuze maakt. Maar dan die reactie van Shifra daaronder, lekker strooien met Engelse zinnetjes. Why :sweat_smile:

2 likes

Ja dit moet toch eigenlijk cynisch bedoeld zijn

33 likes

Ik snap dat je offline bedoelt, maar ik moest er toch om lachen:P
Een influencer die besluit een tijdje echt even online te zijn!

25 likes

Ja dit klinkt echt lekker met beide voeten op de grond

Tering jantje wat een gezwets

14 likes

ik vind dit ook een beetje gek klinken, omdat het bericht van Willemijn ook wel zegt dat het niet goed met haar gaat… Om dan te zeggen ‘wat zal je dit heerlijk gaan vinden!!’ klinkt voor mij niet echt gepast.

25 likes

Niet specifiek tegen jou maar in Elise haar laatste vlog zegt ze dat Romy haar de tip gaf voor de tegels in de keuken.

Ennn, wil het toch een beetje opnemen voor Elise: in hun eerdere huizen hadden ze ook al veel kleur, zelfde kleuren verf etc. Het is niet ‘nieuw’ wat ze doen.

13 likes

Maakt me wel nieuwsgierig of er iets privé aan de hand is of dat ze overwerkt is ofzo. Gaat me natuurlijk niks aan maar alsnog. Waarschijnlijk horen we het ooit nog wel

3 likes

Hahahaha lekker wakker. Maar ik laat t staan voor de oplettende forummer :crazy_face:.

7 likes

Wat ontzettend denigrerend die reactie van Kelly, krijg er helemaal de kriebels van. De vergrotende trap van ‘ze is gewoon jaloers op me!’

12 likes

K.ellyb.eukers deelt vandaag haar ultieme slaaptip voor newborns: manifesteren én het smeken van hulp van beschermengelen… Zou het ‘m in de naam zitten? :joy:

12 likes

Is dit echt

3 likes

ze heeft onlangs aangegeven dat er wel wat speelt in haar omgeving, ik kreeg de indruk dat het niet goed gaat met een dierbare, dan de puppy stress bovenop de 3 jongens. Denk dat het emmertje gewoon even te vol is. Nu ja even een break, zo heel veel was ze nu ook niet echt meer aanwezig op IG op wat Invisalign en vibrator stories na

8 likes

Ongelooflijk, maar waar :disappointed:

4 likes

:cry: :cry: :cry:

5 likes