Mommybloggerstopic #10

Hahah ze heeft ook twee camera’s op zichzelf gericht.

7 likes

Moeten we aan het eind van het jaar niet gewoon een cringe award uitreiken? Ik nomineer alvast Kel en die post van Tien over bloemen voor zichzelf

5 likes

:laughing:

39 likes

Hahaha op elke van dit soort slecht geacteerd-
reacties heeft ze ook hetzeltde gereageerd: interessant om te onderzoeken in jezelf wat er in jou geraakt wordt waardoor je op jouw leeftijd nog de behoefte voelt om zo’n reactie achter te laten💗 liefs

15 likes

Heerlijk. De oscar voor het meest slechte acteerwerk gaat naarrrr… Kelly! Padoemsj!

2 likes

Romy deelde laatst wel eens dat ze het overnemen van haar best specifieke stijl niet zo leuk vond. Ging toen ook over de keramiek die zij maakt en volgens mij ook over interieur. Das was bij zo’n vraag en antwoord rondje dacht ik.

5 likes

Dan ben je influencer en verdien je daar veel geld mee. En dan vind je het niet leuk dat je mensen influenst?

32 likes

Het ging haar toen specifiek om het namaken. Dus niet infuencen maar kopiëren.

3 likes

Iets namaken wat ze zelf maakt, dan snap ik het.
Maar als iemand dezelfde bank koopt en de muur dezelfde kleur verft kun je toch weinig van zeggen.

1 like

God wat een gezeik ook, zij komt toch niet bij die mensen thuis?

16 likes

Ja idd niet de stijl op zich maar het 1 op 1 overnemen. Speelde eerder ook al eens met tatoeages dat mensen ze even van dichtbij wilden zien en dan later ook eentje hadden terwijl het (in haar geval) persoonlijke betekenissen had oid.

7 likes

Is wel echt zielig hoor. Ze krijgt er zelfs buikpijn van. Romy Boomsma ziek van kopieergedrag: 'Zeker geen compliment' | RTL Boulevard

3 likes

Je zou maar zo’n zwaar leven hebben, dat je tijd en energie hebt om je druk te maken over een onbekende die je stijl kopieert🙈

4 likes

Sorry ik moet even ingrijpen want dit wordt weer zo’n classic forum halve kaassouflé in de koelkast-ding: ze zegt in dat hele artikel helemaal niet dat ze ziek is van het kopieergedrag in stijl of of wat dan ook, maar dat iemand letterlijk een tekening van het geboortekaartje laat tatoeëren terwijl zij dat als iets persoonlijks zag en alleen voor hen had gemaakt (wat ik best snap).

Kun je natuurlijk alsnog zeggen: dan moet je het niet delen, maar stel je voor dat jij een hele speciale zelf ontworpen tatoeage van je kind of overleden moeder ofzo hebt en die dan een keer post op je instagram en dat een random iemand dat dan kopieert en ook laat tatoeëren :’) Nou dan denk je toch ook even: wtf!?

49 likes

Oh wow, dat is echt heel raar

2 likes

Ik cringe echt van mensen met tattoo’s die denken dat ze uniek zijn. Of in dit geval verbaasd zijn dat mensen ja nadoen lol

14 likes

Zoals ik het lees klinkt het wel alsof mensen dan ook echt naar haar sturen dat ze haar geboortekaartje/tattoo ook hebben getatoeëerd en dat vind ik best begrijpelijk dat ze dat kut vind.

11 likes

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

21 likes

Willemijn is voor een tijdje online, heel goed dat ze die keuze maakt. Maar dan die reactie van Shifra daaronder, lekker strooien met Engelse zinnetjes. Why :sweat_smile:

2 likes

Ja dit moet toch eigenlijk cynisch bedoeld zijn

33 likes