Wat een onzin. Ze heeft vewoon op een normaal termijn getest. En een oploop zegt niet altijd iets over de uitkomst.
Hoezo onzin? Ze test op 4 weken, op de dag dat ze ongesteld moet worden. Veel vroeger kan bijna niet (betrouwbaar). Met 4 weken is de kans op een miskraam 15-20%. Als je dan ook nog eens pijnlijke krampen hebt is het niet heel vreemd dat je bevestiging zoekt lijkt me.
Ik zei dat ik niet ging kijken en ben ook meteen weer gestraft. āIk ga wel bellen of ik een extra vroege echo mag of het niet buiten mijn baarmoeder zitā Ja, meid jij krijgt de special treatment.
En nu kap ik echt ![]()
Krampen zijn normaal bij een zwangerschap. Ik vind het allemaal erg obsessief, het testen, het vroege echo willen, wlles extreem googlen.
Een test zegt ook heel vaak niks over het verloop van een zwangerschap.
Oke wat ben jij een cool mom! Lijkt me fijn om het allemaal zó goed te weten.
Iemand met PCOS die al 9 dagen extreme krampen heeft die ze qua heftigheid niet herkent van ongesteld zijn, en die wanneer ze het googelt worden omschreven als āmilde krampenā, kan je wat mij betreft moeilijk kwalijk nemen dat ze wel of niet weet of dit erbij hoort.
Zo onnodig, heb echt mijn nodige ervaring wel gehad op dit gebied ![]()
Eigenlijk zou je best niet testen en gewoon afwachten of er op een gegeven moment een baby uitkomt
Zo obsessief ermee bezig zijn, maar dan niet weten dat wordt aangeraden om bijtijds foliumzuur te gaan slikken, daar verbaasde ik me echt over. Toen ik me aan het inlezen was over waar je rekening mee moet houden als je zwanger wil worden, kwam ik dat heel vaak tegen.
Dat maakt je gebrek aan inlevingsvermogen alleen maar opvallender ![]()
Oh alsjeblieft niet haha
Feit in deze is natuurlijk ook gewoon dat zij het zich kan permitteren en de luxe heeft om hier 24/7 mee bezig te zijn want werk/geld en snap dat het voor haar een bijzondere tijd is. Maar ben zelf nu wel afgehaakt met kijken omdat ik het ook allemaal vrij obsessief vind.
En dit is pas video 5 van de 24!!!
Ben je nou echt iemands geschiedenis met zwangerschapsverlies aan het gebruiken om punten te scoren? Hoe vind je zelf dat het gaat?
Ik ben van niemands geschiedenis hier op de hoogte? Dus dat is op geen manier mijn bedoeling. Maar vanuit mijn eigen ervaringen kan ik juist begrip opbrengen voor de onzekerheid die Bonnie in dit geval kan voelen, en vind ik het nogal hard om daar zo over te oordelen, en maar te verwachten dat ze wel weet dat dit er allemaal bijhoort.
Hmm okee, het ging me om je reactie op @JustinBieber die schrijft dat ze zelf de nodige ervaring heeft gehad op dat gebied. Dat leek me een duidelijke verwijzing naar zwangerschapsverlies maar misschien was dat niet zo duidelijk als ik dacht.
Vervelend dat jij óók ervaring hebt met zwangerschapsgedoe.
Ja inderdaad heel obsessief wat het echt een beetje irritant maakt. Ze is letterlijk 4 weken zwanger en dan zeggen: āomg Yes ik ben nog niet misselijk!ā ![]()
Al die vlogs en meuk kijk ik van haar überhaupt niet, maar toevallig kwam ze voorbij op mijn TikTok met zoān filmpje dat ze gingen testen. Maar heb wel om Nick moeten lachen. Zān loopje, zān paarsje broekje, zān walging, zān commentaar ![]()
Ik vind dit helemaal niet zo gek eigenlijk. Ik volg Bonnie niet, ken haar alleen van verhalen van hier maar kan me voorstellen dat je eerste zwangerschap super bijzonder en spannend is.
Laat die meid lekker testen. Is toch allemaal spannend, bijzonder, leuk, en zenuwslopend tegelijk met een eerste zwangerschap.
Jullie zouden mij eens moeten zien elke keer meeega enthousiast en uren googlen, janken van blijdschap. En dan drama week niet uit bed komen als het mis gaat. Maar goed ik vlog niet. Vind Bonnie nog wel echt mild eigenlijk.