Mommybloggerstopic #10

Doet ze vandaag in de vlog weer :rofl:

1 like

Sanne is bevallen!

2 likes

Ik kom er hierdoor achter dat ze niet echt Sanneke heet :joy:

Bevalling lijkt heftig te zijn geweest met waarschijnlijk lange nasleep, sneu voor haar. Ik had gehoopt dat ze eens een meevaller zou krijgen.

9 likes

Ik dacht eerst ook wie is Sanne? :joy:

11 likes

Ah, fijn dat haar zware zwangerschap voorbij is. Love die groene/lila trui! Wel benieuwd hoe je het uitspreekt. Mij-an? Miejan?

8 likes

Ja dat dacht ik ook, maar in haar stories legt ze het uit: Miejan (samentrekking van Martin + Jan van de opa’s)

6 likes

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe je van Martin en Jan op Mijan komt :sweat_smile: echt weer een creatief brouwsel.

Ben benieuwd wanneer het geklaag komt over hoe zwaar het allemaal is :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ach moet dit nou.

75 likes

Nou, mag ze ook even na een bevalling. Niemand gaat fluitend door de eerste week/weken heen.

23 likes

Ach wat een schatje die baby. En leuke naam vind ik!

14 likes

Marjan is voor een jongen ook beetje apart he

15 likes

Ik snap niet waar die “Mi” vandaan komt :sweat_smile: dan had ze net zo goed Milan kunnen doen want Mi komt helemaal niet van Martin

4 likes

Meid je hoeft je eigen kind niet zo te noemen he, maar er zit toch echt een “i” in Martin

33 likes

Ja ofcourse, denk dat het voor iedereen zwaar is. Maar aangezien Sanneke letterlijk haar hele zwangerschap heeft geklaagd vraag ik me af hoe dat de komende tijd gaat :upside_down_face:

3 likes

Ja joooooh maar dan kun je toch van elke naam wel een vernoeming maken :joy:

1 like

Mijn hemel wat ben jij moeilijk en zuur aan het doen

57 likes

ja kan toch ook? haha jezus

5 likes

Jezus laaaat die vrouw toch.

11 likes

Ja Sanneke is nogal m’n BEC :sweat_smile: zal erover ophouden, hoop voor haar dat de babytijd voorspoediger gaat dan de zwangerschap

6 likes

Ze reageert zelf op iemand “het herstel zal langer duren dan verwacht” wat wel een beetje gek is om van tevoren te zeggen haha

2 likes