Mommybloggerstopic #10

Als ik het goed zie heeft ze een keizersnede gehad dus zo raar is die uitspraak niet.

Laten we deze vrouw alsjeblieft even lekker met rust laten op haar kraambed. Is allemaal al heftig genoeg. Voor de 1 is dit 1 grote roze wolk en voor de ander is het wat zwaarder. Alles is ok. Laatste wat we moeten doen is mensen daarop beoordelen.

71 likes

Niet gek als je geen keizersnede verwacht toch! Maar we zullen t wel weer zien op insta.

3 likes

Nee idd, maar ik wist niet dat ze een ks had gehad!

1 like

Sleept Bonnie nou serieus haar zwangerschapstest mee naar het tuincentrum om een kerstboom te kopen? Hou op zeg.

4 likes

Dat is een kerstornament

29 likes

Ben van sommigen hier echt benieuwd hoe zij gaan zijn met bekkenbodemklachten vanaf week 16, zwangerschapsdiabetes, een plotselinge opzegging van je huurcontract, en een keizersnede. Kleine herinnering: we kunnen hier al jullie zeikposts over jullie eigen leven gewoon terug vinden en de meeste haters hier vind ik zeikeriger dan Sanneke. Vrouw is letterlijk net bevallen, cut her some slack.

154 likes

Dat verklaart het. Al zie ik het Bonnie gerust doen.

8 likes

Niet alleen dat, in veel gevallen ook hun eigen faniliesamenstelling en hoe die tot stand is gekomen :teapot::full_moon_with_face::new_moon_with_face:

Glazen huizen

11 likes

Als Sanne zou meeposten in zw/k zou er nooit iemand iets van al dat geklaag zeggen :joy:

23 likes

Nou, echt hoor! En ook nog ernstige gezondheidsklachten van je enige nog levende ouder, wat een nachtmerrie. Ik zou “klagen” om minder, laat staan alles bij elkaar terwijl ook nog je hele hormoonhuishouding op de schop gaat.

6 likes

Dit betwijfel ik eerlijk gezegd :joy:

6 likes

Ik snap trouwens niet hoe je als ziekenhuis kunt bedenken dat dit een goed behangetje is voor aan het voeteneind van een kraambed in het ziekenhuis.

77 likes

Zijn dit blokjes kaas of zeep? Van kaas zou ik non stop trek hebben :joy:

13 likes

Oh ja, het kan ook nog zeep zijn. Ik dacht aan kaas. :joy:

4 likes

Dan moet je denk ik eens kritisch gaan lezen. Er wordt me hier een partij geklaagd, vaak ook echt om niks en daar is gelukkig veel ruimte voor, maar echt gun een ander die ruimte dan ook of negeer het lekker.

13 likes

Ik dacht eerst fudge, maar dat leek me niet logisch. Kaas ook niet trouwens maar lijkt het wel te zijn haha.

4 likes

Ik dacht dat het van die amberblokjes oid zijn. Maar zat er ook al raar naar te kijken haha! Weer eens iets anders dan de heide of bos ofzo :laughing:

10 likes

allerlei zorgelijke situaties daar waar niemand nog maar met zn ogen van lijkt te knipperen.

7 likes

Zorgelijk naar de kinderen toe of vanwege een partner die geen poot uitsteekt?

7 likes

Ik heb zelfs nog gecontroleerd of het nou sanne was of sanneke want ik twijfelde ook :joy:

3 likes