Ik heb zelfs nog gecontroleerd of het nou sanne was of sanneke want ik twijfelde ook
beide
FF 3 jaar geleden: sanneke zeurt weer, schooiert weer voor dingen, heeft weer commentaar op een andere influencer
FF nu: LAAT die vrouw ze heeft AUTISME an ze is ZIELIG er mag NIKS slechts gezegd worden
Nou heb het idee dat de meeste die 3jr geleden aant zeiken waren op sanneke, dat nog steeds doen. Er is alleen (meer wellicht) tegengeluid gekomen.
Dit zegt echt niemand?
Maar als je dit zo wil zien dan kan het a) voortschrijdend inzicht zijn en b) doe gewoon even normaal over iemand die net bevallen is en het zwaar heeft. Alsof jullie nooit wat te zeiken hebben in jullie levens
En wat is je punt? Dat het heel normaal is om de naam van een pasgeboren baby af te komen zeiken, te stellen dat het raar is om na een keizersnede uit te spreken dat het herstel vast langer gaat duren en te zeggen dat je alvast voorbereid bent voor het gezeik?
Sommigen van jullie zijn echt zieke zielen hoor.
Ze heeft trouwens echt nergens gezegd het zwaar te hebben. Die post zijn echt niks anders dan een doorsnee geboorteaankondiging.
haha i rest my case
kunnen jullie allemaal stoppen met zaniken?
foefje is thuis
Jij verzint echt dingen, als ik zoek op sanneke en autisme vind ik nul posts die suggereren wat jij nu zegt
Naast dat ik weet dat ook destijds mensen al hebben gezegd laat die vrouw
Dit is wel echt true haha
(Ik heb me hier waars ook schuldig aan gemaakt)
Zoals ik al zei, ik wist niet dat ze een ks heeft gehad (benoemt ze zelf ook niet), maar je komt weer lekker de boel ophitsen as usual
Het kind heeft haar naam? Love it!
Of je geeft gewoon toe dat het een mega onsympathieke opmerking was. Maar weet je, ik wens je gewoon toe dat een ander je precies hetzelfde behandelt.
Oke meid
Vind ik echt tof ook
Ja dubbele naam toch?
Wij hebben daar ook een afspraak over staan over twee weken
Nee, dit is haar volledige achternaam