Mommybloggerstopic #10

Zal ik deze discussie even (proberen) af te sluiten door zelf door het stof te gaan? :sweat_smile: Ik schreef dat ze klaagde op threads, maar heb het even terug gelezen en daar schrijft ze alleen dat mensen het verkeerd hebben gelezen en haar feliciteren met de verkeerde naam (wat ik snap wat irritant is). Dus ik zat zelf verkeerd met mijn opmerking, sorry.
(kwam zelf wat frustratie over anders gespelde namen naar boven misschien maar dat heeft niks met Sanne te maken en staat zij natuurlijk helemaal los van)

16 likes

Ik zeurde al over Sanneke voordat ze zelf überhaupt begonnen was met zeuren :grin:

Nee, maar even serieus: ik sloeg erop aan dat er zo gevallen werd over een eigenlijk heel onschuldige post. Als het een op zichzelf staande post was geweest, was er ook niets aan de hand geweest. Maar jullie hebben gelijk, zij is hier wel echt altijd de sjaak. Dus ik houd erover op en zal voortaan ook meer op de context proberen te letten

5 likes

Wat een snoezige baby met die bos haar! En ik vind het best een leuke naam ook.

Gezien Bonnie nu ALLEEN MAAR zwangerschapsvlogs maakt post ik het hier. Ik heb 3 vlogs geprobeerd te kijken: de eerste her en der doorgespoeld, de tweede constant en de 3e gestaakt. Wat zijn dit vermoeiende vlogs, terwijl ik best affiniteit met het onderwerp heb.

Echt leuk voor ze dat ze, maar echt other people don’t care. Ik had het kunnen weten toen ze zei dat er weinig kerstig is in vlogmas maar een baby ook feestelijk is.

Ik wil kerstcontent, dat was echt het enige wat ik nog leuk vond aan haar kanaal :crazy_face:

11 likes

Blijkbaar wel, aan alle comments onder de video’s te zien. Ze heeft ook hogere views.

6 likes

Ik ben ook bij video 3 afgehaakt. Heb echt nog nooit iemand zo invested gezien met zwanger raken en zijn.

7 likes

Ik ben ook afgehaakt bij Bonnie. Vooral omdat het hier na 2 jaar proberen nog steeds niet gelukt is :sweat_smile:.

Denk wel dat deze zwangerschaps vlogmas een hele slimme investering is in haar kansen op samenwerkingen en gratis spullen.

19 likes

Ik dacht hier letterlijk gisteren nog aan🤣

3 likes

Dit zegt ze letterlijk toch? Omdat ze steeds heel pijnlijke krampen heeft, en daardoor bang is dat het niet goed zit. Ze test heel vroeg, dus de kans is dan ook nog best aanzienlijk dat de zwangerschap vroegtijdig eindigt. Snap best dat je dan de bevestiging wil hebben dat je hcg nog oploopt.

6 likes

Wat een onzin. Ze heeft vewoon op een normaal termijn getest. En een oploop zegt niet altijd iets over de uitkomst.

4 likes

Hoezo onzin? Ze test op 4 weken, op de dag dat ze ongesteld moet worden. Veel vroeger kan bijna niet (betrouwbaar). Met 4 weken is de kans op een miskraam 15-20%. Als je dan ook nog eens pijnlijke krampen hebt is het niet heel vreemd dat je bevestiging zoekt lijkt me.

6 likes

Ik zei dat ik niet ging kijken en ben ook meteen weer gestraft. ā€œIk ga wel bellen of ik een extra vroege echo mag of het niet buiten mijn baarmoeder zitā€ Ja, meid jij krijgt de special treatment.

En nu kap ik echt :clown_face:

10 likes

Krampen zijn normaal bij een zwangerschap. Ik vind het allemaal erg obsessief, het testen, het vroege echo willen, wlles extreem googlen.

Een test zegt ook heel vaak niks over het verloop van een zwangerschap.

12 likes

Oke wat ben jij een cool mom! Lijkt me fijn om het allemaal zó goed te weten.

Iemand met PCOS die al 9 dagen extreme krampen heeft die ze qua heftigheid niet herkent van ongesteld zijn, en die wanneer ze het googelt worden omschreven als ā€˜milde krampen’, kan je wat mij betreft moeilijk kwalijk nemen dat ze wel of niet weet of dit erbij hoort.

15 likes

Zo onnodig, heb echt mijn nodige ervaring wel gehad op dit gebied :wink:

13 likes

Eigenlijk zou je best niet testen en gewoon afwachten of er op een gegeven moment een baby uitkomt

16 likes

Zo obsessief ermee bezig zijn, maar dan niet weten dat wordt aangeraden om bijtijds foliumzuur te gaan slikken, daar verbaasde ik me echt over. Toen ik me aan het inlezen was over waar je rekening mee moet houden als je zwanger wil worden, kwam ik dat heel vaak tegen.

42 likes

Dat maakt je gebrek aan inlevingsvermogen alleen maar opvallender :wink:

3 likes

Oh alsjeblieft niet haha

Feit in deze is natuurlijk ook gewoon dat zij het zich kan permitteren en de luxe heeft om hier 24/7 mee bezig te zijn want werk/geld en snap dat het voor haar een bijzondere tijd is. Maar ben zelf nu wel afgehaakt met kijken omdat ik het ook allemaal vrij obsessief vind.

6 likes

En dit is pas video 5 van de 24!!!

16 likes