Als het zo is hè. We weten het nog niet zeker.
Ja hoop voor haar dat dat niet speelt. Ze deelt net wel dat haar hondje nu veel van huis is ivm het zorgen voor 2 kleintjes.
Het is boeffie.
Je zou denken dat ie dood is maar hij is uit logeren ![]()
Dat arme beest is al een keer of 4 geopereerd aan allerlei rashondgerelateerde problemen toch?
Elise Boers stopt met vloggen. Haar vlogs kwamen de laatste tijd al sporadisch online vond ik. En best veel spon.
Één van de reacties: ‘maar dan gaan we de bruiloft dus niet zien? Of gaat de bruiloft niet door?’ ![]()
Denk dat ze daar een uitzondering voor maakt of een tiktok video, deed ze nu ook elke dag. Ze hengelt zoveel spon binnen via dagvlogs en met al die vluchten om de paar weken naar Nederland en hun beide huizen, is dat mogelijk best welkom voor een (waarschijnlijk) dure bruiloft ![]()
![]()
Andere reactie: ‘kun je alsjeblieft meer van dit soort videos maken?’ ![]()
Jemigg die negativiteit bij Sarah R word steeds meer. Alles wat ze deelt bijna is huilen, boos, en dat het leven even zwaar is. Zij zit vgm echt in de knoop met haarzelf
Die verwachten sowieso binnenkort nummer 3.
Ohhh dat denk ik juist niet, die vindt 2 kinderen al meeeeega zwaar
Denk echt dat dit versterkt wordt omdat ze zoveel tijd heeft om in haar hoofd te zitten wroeten.
Ja dit baseer ik op forummers met 1 kind die dan alles heel zwaar vinden en kut en dan een nummer 2 nemen.
Je leest dus toch zw/k haha
Als ik iets door gelinkt krijg zeker weten ![]()
Heb het zelf wel nog steeds op negeer staan
Ja dat is echt een bizar fenomeen
Maar nummer 2 vermaakt dan nummer 1 hè.
Ja en dan verbolgen doen als mensen de forummer de waarheid vertellen
Jaaa die snap ik écht niet?! Ik had zo’n vriendin die had het super zwaar qua moederschap, vond alles zwaar en heftig. Klagen klagen klagen het is zo zwaar ik ga er aan onderdoor bla bla bla huilen huilen ze is zichzelf kwijt, etc en toen haar kind een jaar of 2 was kondigde ze heel blij haar 2e zwangerschap aan? Een andere vriendin en ik snapten er níks van. Zo raar.
Ja sorry hoor dat ik het soms lees, ik weet dat ik niet de doelgroep ben en ik heb het allemaal netjes op negeer staan omdat ik eigenlijk niks over niemands kinderen wil weten, ook al is alles ‘anoniem’.
Maar soms krijg je iets doorgelinkt en als buitenstaander denk ik soms wel ‘jeeeemig, het hóéft niet het ideaal plaatje te zijn als de puzzelstukjes helemaal niet passen.
Beter neem je je verlies, in plaats van hakken in het zand en je er verder in storten. De bus terug wordt alleen maar duurder. Anyway, ik mis alle context natuurlijk en ik heb geen idee van iedereens relaties maar eerlijk gezegd hebben die Posts m’n ogen wel geopend over de ‘heterohel’ soms.
Gelukkig ben ik een goudvis en onthoudt ik niks, maar het is naïef om te denken dat mensen die wel alles lezen geen oordeel hebben over iets dat je zelf openlijk deelt.