Ben je nou echt iemands geschiedenis met zwangerschapsverlies aan het gebruiken om punten te scoren? Hoe vind je zelf dat het gaat?
Ik ben van niemands geschiedenis hier op de hoogte? Dus dat is op geen manier mijn bedoeling. Maar vanuit mijn eigen ervaringen kan ik juist begrip opbrengen voor de onzekerheid die Bonnie in dit geval kan voelen, en vind ik het nogal hard om daar zo over te oordelen, en maar te verwachten dat ze wel weet dat dit er allemaal bijhoort.
Hmm okee, het ging me om je reactie op @JustinBieber die schrijft dat ze zelf de nodige ervaring heeft gehad op dat gebied. Dat leek me een duidelijke verwijzing naar zwangerschapsverlies maar misschien was dat niet zo duidelijk als ik dacht.
Vervelend dat jij óók ervaring hebt met zwangerschapsgedoe.
Ja inderdaad heel obsessief wat het echt een beetje irritant maakt. Ze is letterlijk 4 weken zwanger en dan zeggen: āomg Yes ik ben nog niet misselijk!ā
Al die vlogs en meuk kijk ik van haar überhaupt niet, maar toevallig kwam ze voorbij op mijn TikTok met zoān filmpje dat ze gingen testen. Maar heb wel om Nick moeten lachen. Zān loopje, zān paarsje broekje, zān walging, zān commentaar
Ik vind dit helemaal niet zo gek eigenlijk. Ik volg Bonnie niet, ken haar alleen van verhalen van hier maar kan me voorstellen dat je eerste zwangerschap super bijzonder en spannend is.
Laat die meid lekker testen. Is toch allemaal spannend, bijzonder, leuk, en zenuwslopend tegelijk met een eerste zwangerschap.
Jullie zouden mij eens moeten zien elke keer meeega enthousiast en uren googlen, janken van blijdschap. En dan drama week niet uit bed komen als het mis gaat. Maar goed ik vlog niet. Vind Bonnie nog wel echt mild eigenlijk.
Haha ja dat filmpje zag ik ook. Moest echt lachen āstraks knoei je op het tapijt (urine)!!ā. Bonnie: ānouja zeg! Alsof ik zo klunzig benā. Nou ik zag het zo gebeuren
Net als @JustinBieber de nodige ervaring en zelf ook PCOS. Dus ik kan me echt wel inleven in angstig of obsessief bezig zijn, maar zelfs ik vind het te intens.
En sorry, Bonnie is altijd zo kleinzerig: als ze ziek is zielige soep- en huilfotoās, of met dr martens aan huilen over blaren die ze toch elke city trip weer aantrekt. Dus wat zij ervaart als superheftig wordt waarschijnlijk wel als milde krampen wordt omschreven.
Ik snap wel wat er bedoeld wordt met dat ze obsessief er mee bezig is. En ik snap ook goed dat het spannend was en ik snap ook wel dat ze meerdere testen doet (heb ik ook gedaan), maar mijn hemel, hoe zij er mee bezig vind ik ook wel beetje doorslaan. Ook dat ze een codewoord wil afspreken voor in restaurants, doe even normaal.
Wat ik ook nog wel bijzonder vond, is dat zij er heel makkelijk over praatte om zwanger te worden. Zeker omdat ze PCOS heeft, weliswaar met een regelmatigere cyclus, maar het viel me op dat ze het er over had alsof het wel eventjes zou gaan lukken en dat ze eigenlijk haar PCOS amper benoemde. En ik weet dat dit alleen is wat zij laat zien in de vlog, dus kans dat ze het nog wel gedacht heeft, maar niet gedeeld is groot, maar toch het viel me op.
En uiteindelijk alleen maar heel fijn voor haar (en Nick) dat het zo snel gelukt is natuurlijk.
Hahahaha waar is deze energie tegenover FFers in zw/k. āMeid, doe niet zo obsessief!ā
Hahaha nee dan is het āzou morgen nog een testje doen!ā
Als je denkt dat Bonnie haar zwangerschap niet nog meer kan uitmelken dan word je toch nog verrast. Nu een hele fotocollage van hoe haar buik er elke week uitziet met daarbij hoe groot de baby is. Super origineel ookš
Haha jezus wat er is er met dit forum aan de hand, laat die meid lekker op haar grote zwangerschapswolk zitten.
Ja echt, wat een gezeik. Ontvolg/bekijk het niet als het je niet interesseert
Echt genoeg mensen die het wel willen zien en zo zit ze gewoon in elkaar toch
De kinderen van de fam Bollen krijgen even gloednieuwe A-merk fietsen, traptraktors, sjoelbak, tafeltennistafel, glijbaan en een berg andere cadeaus voor Sinterklaas š«
Vind t ook weer zoān typisch voorbeeld van dat vrouwen het toch nooit goed kunnen doen. Iemand gaat letterlijk door haar grootste levensverandering ooit, maar oh wee als ze het er te veel over heeft.
Wat een onzin! Een maand lang dagvlogs maken is iets anders dan het āer veel over hebbenā. Dat laatste zullen mensen echt wel herkennen.
Maar come on, deze vrouw had zelfs voor ze zwanger was een mapje opgeslagen met tiktoks die ze zou maken. Het is toch niet gek dat de meeste mensen dĆ”t niet hebbenš¤£
Ik zeg nergens dat dit niet mag. Wel dat ik het achterlijk vind. Ja, influencer zijn is haar werk, maar de baby is nog niet eens geboren en is nu al de enige onderwerp van Bonnieās content. Dat mag ik toch wel treurig (en irritant vinden)?
En dan in een soort feministische zin gegoten, waar het imo nergens mee te maken heeft. Ze moet vooral doen wat ze wil, en ik mag daar iets van vindenā¦