Mommybloggerstopic #10

Oké maar ook voor influencer begrippen deelt ze ontzettend veel. Ze zit net in het 2e trimester en heeft al 80.000 video’s, foto’s, reels gedeeld over zwanger zijn. Letterlijk elke poep en scheet wordt gedeeld. Ze heeft de camera nog net niet mee het bed in genomen tijdens de conceptie van de baby.
De meeste influencers blijven gewoon hun leven delen en zijn daarnaast zwanger. Bij Bonnie gaat het nergens anders meer over

21 likes

Lekker toch! Ze werken er hard voor.

Wie het breed heeft laat het breed hangen

6 likes

En dat is nu dus haar ongeboren baby🥴 zwanger zijn is nu dus haar identiteit en wat ze verkoopt - en irritante reels over maakt…

Maakt verder niet uit, ik snap jouw punten ook wel. Ik ben het er alleen niet heel erg mee eens.

10 likes

Ach we hoeven bij Bonnie in ieder geval niet te twijfelen of ze nu ze zwanger is in het influencer of mommybloggerstopic besproken moet worden :joy:

26 likes

Vraag me af of ze het kind dan ook met gezicht en al in de vlogs gaan laten komen, vrees van wel.

Zag wel bij Annemerel ineens een hartje over het gezicht van Pip. Wel goed natuurlijk maar haar hele feed staat vol met foto’s van de kinderen dus wat voor zin het dan heeft?

4 likes

Ja heeft ze al gezegd dat ze dat wel gaat doen

4 likes

Lijkt mij heel gezond om de functie van ‘influencer’ niet al te serieus te nemen

5 likes

Maar ze heeft ook gezegd dat ze niet van plan is een momfluencer te worden en dat haar vlogs gewoon om haar zullen draaien. Maar goed zij is zwanger, ze heeft alle tijd om zich helemaal hierin te verliezen, dus nu gaat het daarover. Ik denk ook dat het gewoon een makkelijke manier voor haar is om nu wel elke dag een video te uploaden met “oud” materiaal, dat sowieso veel kijkers trekt (behalve van dit forum blijkbaar).

Het is ook materiaal dat in de loop van de tijd gewoon als video dagboek is opgenomen (VLOG lol) dat ze deelt, wat haar werk is. Echt, je hoeft het niet te kijken en je hoeft ook niet te zeggen dat het obsessief is en niet normaal etc etc zo vermoeiend en saai dit dagenlange gesprek

6 likes

maar dat is het hele punt. mensen willen het allemaal kijken juist om er lekker kritisch over te doen. je eigen leven en je eigen waarden projecteren op anderen is aan de orde van de dag. wel ironisch want kritiek op influencers (of op wie dan ook) zegt uiteindelijk alleen maar iets over de persoon met de kritiek, en niet over de persoon over wie het gaat. daarom is dit hele topic ook een grap eigenlijk

5 likes

Bij Nicefamily krijgen de kinderen het meest troosteloze wit/beige springkasteel cadeau van de Sint. Wat is er mis met kleur :smiling_face_with_tear:

41 likes

De ironie ook dat het een regenboog is :rainbow:

53 likes

Ik heb veel troosteloze witte beige kapot saaie kinderkamers of spullen gezien maar dit is echt extreem
Inderdaad omdat het een fucking regenboog moet voorstellen maar ook door de omvang, dit is toch gewoon een mal die de verdere productie in moest?!?!?!?

17 likes

Ah neee wat vreselijk :sob:

8 likes

Wat triest :sob: mijn huis is juist veel kleurrijker geworden sinds ik een kind heb en I love it! :blue_heart:

20 likes

Hahahaha jezus.

Ik zou mn kinderen dit ding laten verven ofzo.

5 likes

Ik ken/volg deze mensen niet maar van wat ik op deze foto zie van hun interieur hebben ze sowieso een behoorlijk kleurloos bestaan. Met ook zo’n kerstboom met minimalistische beige versiering…

6 likes

Hahaha ik dacht in eerste instantie ook “nee dat kan niet, de kinderen mogen het zeker zelf verven/kleuren/bestickeren ofzo”. Maarja :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik ben geen moeder dus misschien is dit een heel domme vraag hoor :joy: maar op de instagram van Sanneke verteld ze dat ze op 20 november is ingeleid, maar de baby is pas op 2 december geboren?! Zit gewoon bijna 2 weken tussen :face_with_spiral_eyes: kan dat zo lang duren? Zo heftig

2 likes

Ik dacht eerst ook huuh, maar wat ik begreep uiteindelijk is dat ze toen de keuze hebben gemaakt en dat ze uiteindelijk op de 1e is ingeleid.

3 likes

Ze bedoelt dat ze 20 november hebben afgesproken dat ze bij x termijn zou worden ingeleid, niet dat toen ze begonnen zijn.

5 likes