Ik denk bij haar vaak dat ze op alle slakken zout legt. Maar dan denk ik ook ja misschien is dat haar autisme. Wordt er al moe van als ik er naar kijk maar heb er ook wel respect voor. Moest gister wel lachen, iets over dat mensen weinig reageerden op haar reel en dat ze nog maar even moest benoemen dat je er wel op moet klikken
toen vroeg ik me even af of mensen dat inderdaad niet snappen of gewoon geen interesse hebben om te klikken ![]()
Coco (Elise Boers) die kerstballen door de kamer gooit en Elise die doodleuk zegt “na een paar uur begreep ze gelukkig dat dit niet de bedoeling was” 🫠
Volgens mij zijn die kinderen zo niet opgevoed, net zoals die Paasstal toen ![]()
Dat kind is 1,5 ofzo die hebben echt schijt er aan als je zegt dat het niet mag en snappen het ook niet.
En hun huis hun regels, toch wel wat anders dan een paasstal ergens anders
Ook dat. Zou me er echt niet druk om kunnen maken. Zijn geen breekbare ballen en dan zijn ze tenminste lekker bezig toch
Ik vind de postcode loterij dan altijd wel minder erg dan bijv de staats. De postcode loterij geeft echt miljoenen miljoenen weg per jaar aan heel veel goede doelen in Nederland die daardoor onwijs veel kunnen doen
Gaston ben jij dat?
Dat zijn alle loterijen verplicht. Behalve de staatsloterij, want die spekt de staatskas (en dat geld komt dus ook bij voorzieningen uit).
Het is niet dat loterijen dat uit de goedheid van hun hart doen. Ze hebben zelfs gelobbyd om een kleiner percentage af te moeten dragen aan goede doelen.
Ik vind de postcodeloterij juist het ergste van allemaal. Het is de enige loterij waarbij je kunt weten of je gewonnen had, wanneer je niet meedoet. Daarom doen veel mensen mee, ook als ze het geld eigenlijk amper kunnen missen.
Haha precies hierom spelen wij ook mee plus dat we onszelf wijs maken dat we aan goede doelen geven ermee ![]()
en blij met alle kneuterige kleine k*t prijsjes ![]()
Wij hebben gewonnen met de Postcodeloterij. Geen mega prijs alla honderd duizenden of miljoenen euro’s maar echt wel een hoog bedrag. Die vrachtwagen kwam in het dorp en dan heb je een lot, dat is toch wel heel erg leuk. Bijzonder om mee te maken.
Ik win elke maand €15,50 omdat ik niet mee doe ![]()
Same en iedereen die zegt maar we winnen heel vaak wat hoorrrrrr. Ja die stomme stroopwafels of een bon van de Albert Heijn. Nou daar zou je mij echt niet blij mee maken.
Precies en dat al 12 jaar dus omg al 2200 euro gewonnen!
En dan die lelijke rode huisjes die je in al die vensterbanken ziet staan
Dure stroopwafels ![]()
Ik zou dus echt graag stiekem meespelen met de postcode loterij zoals ik ook met de staatsloterij doe om mijzelf voor de gek te houden maar die domme “prijzen” waar je geen nee tegen kan zeggen houden mij tegen ![]()
Haha Goeeedeemorgen
dat maakt het zo’n geniaal (maar slinks) concept
Ik ga wel goed met mijn postcode. Laatst een spel naar keuze gewonnen, thee glazen, nu een groot thee pakket en Tony chocolade. Maar betaal wel elke maand 15,50. Maar niet mee doen durf ik niet meer. Stel je voor hè ![]()