Ahahah dat zou niet best zijn
Oooo haha. Begrijpend lezen is blijkbaar niet aan mij besteed vandaag
Het kan bij hun ook echt nooit op lijkt het wel. En een mega boederij kopen, deze voor tonnen laten verbouwen, en dan teleurgesteld zijn dat ze met kerst niet naar Dubai kunnen want zo druk. Terwijl ze al zo veel op vakantie zijn geweest. Ik snap dat ze er hard voor werken maar ik kan er echt niet bij hoe ze dan alsnog zoveel kunnen betalen. Luxeâs autoâs, vakanties, merkkleding, cadeauâs altijd het haar en nagels gedaan. Dat moet toch tonnen kosten per jaar.
Ja ik ben hier ook verbaasd over. Ook al verdienen ze veel met die bedrijven ze hebben wel TIEN kinderen en allemaal in merkkleding etc⊠en als zij op vakantie gaan is het ook meteen een MAAND in een superduur huis. Bizar
Mwha ik denk dat je ook niet moet vergeten dat zij hun huis waarschijnlijk met veel winst hebben verkocht. Daarbij krijgen ze veel voor de kinderen zoals bijv kleding en speelgoed van samenwerkingen. Dat scheelt natuurlijk al heel veel geld.
Dan hebben ze ook nog een zeer goedlopend bedrijf + alle drie veel adâs met Insta. Als Influencer kan er zoveel geld worden verdiend, dus ik verbaas mij er eigenlijk helemaal niet over
Ja daar blijf ik me elke keer toch een beetje over verbazen dat er dus echt zoveel geld verdiend word als âinfluencer die geen Enzo Knol isâ maar blijkbaar toch zoân enorme following heeft die geld in het laatje brengt
Nou inderdaad, mega mooi huis laten verbouwen en dan toch nog even benoemen dat ze dit jaar niet met zân tienen naar Dubai kunnen. En het âhard werkenâ is ook maar relatief. Zoveel mensen werken hard.
Oh ja ik vind dit dus echt precies zo. Ik vind het altijd heel lastig als er dan juist vanuit influencers wordt gedaan van â deze vakantie / dure handtas/ fles champagne/ fancy etentje hebben we Ă©cht verdiend want we werken er hard voorâ.
Ik werk 36 uur per week, maar kan echt niet de leefstijl en uitgaves bijbenen van een familie Bollen, die in diezelfde hoeveelheid werk- uren waarschijnlijk 3 keer zoveel verdiend hebben als ik.
Overigens vind ik het gewoon gĂȘnant, de hoeveelheid kadoâs die hun kinderen hebben gekregen. Een fiets is wellicht een dagelijks gebruiksvoorwerp maar in die categorie hebben wij een pyjama gegeven
Ja als je Shein troep voor de volle mep verkoopt komt er natuurlijk veel binnen
En blijkbaar genoeg voor een gezin van 3 volwassenen + al die werknemers. Dat zijn wel tonnen omzet die je draait. Ik verbaas me er dan toch over dat zo veel mensen die spullen kopen
Ik verbaas me daar ook over. Als je die troep al wil kopen dan kan je die toch op andere plekken veel goedkoper kopen.
Maar waar ik me helemaal over verbaas: mensen die de kleding koopt en dan verbaasd zijn dat het niet van goede kwaliteit is (ik las even de reviews op trustpilot). Wat verwachten deze mensen.
Ik heb wel het idee dat ze wat dat betreft wel snel een andere richting in zijn geslagen. Ze verkopen nu (ook of uitsluitend weet ik niet?) merken als French connection, Catwalk junkie, Rinascimento etc. Geen idee hoe de kwaliteit daarvan is maar lijkt me geen SHEIN dropshipping achtige praktijken.
Nouja als ik bv. een trui van âŹ60 koop (ken hun prijzen niet ) dan zou ik ook wel verwachten dat er daar een bepaalde kwaliteit aan hangt. En geen shein troep is dus.
Niet iedereen is helemaal mee met al die dropship winkels /webshops.
Maar dat is natuurlijk wel het hele probleem. Dat mensen denken duur = goed en niet verder kijken dan dat
Als je âbewijsdrangâ opzoekt dan is een foto van Michelle het resultaatđ
Ik vind het ook altijd grappig hoe ze de kinderen âgenetisch belastâ oid noemt omdat ze van voetbal en/of autoâs houden. Heel uniek voor kleine jongens inderdaadđ€„
In de vlog gaven ze juist aan dat op dit moment ze niks verdienen met Jolie Noe en alles erin terug investeren. Dus het is puur het influ-geld wat ze dit huis heeft opgeleverd.
Waarbij ze ook zegt: âhard werken en dit kun je dan bereiken op je 30eâ. Een miljoenenhuis.
Wordt daar zo gestoord van dat soort opmerkingen door influencers. Nee niet iedereen kan dat bereiken want de wereld heeft te weinig grondstoffen daarvoor. Bovendien zou niemand meer geholpen kunnen worden in een ziekenhuis als iedereen volgens hun mantra leeft. De wereld zoals hij nu is kan alleen bestaan omdat 90% van de mensen in shit leeft zodat de 8,5% rijk kan zijn en de 1,5% super rijk
Jamie is zwanger van de derde!
Sorry maar wtf is Jamie