ik denk die ene die altijd moe is (maar wel sexy)
Kaytjeeeeee
Oja sexy but tired, but sexy
Wowww Jamie Li die was ik compleet vergeten! Wat een leuke plottwist voor ze! (zo omschrijft ze het zelf)
dontknowher.gif
Ahhw ik vind Dion van Sanne(ke) wel echt een schatje hoor. (net haar bevallingsreel deel 3 gekeken)
Jezus wat zonde van die buikwandcorrectie dan
Nee
We gaan niet de zus van het 4na populairste lid van streetlab, dat z’n hoogtepunt had in 2012, hier bespreken.
Dit is gewoon een nobody.
Mijn broertje wordt ook voor de tweede keer vader! Toch ook een celeb
Ja wie wordt er nu geen ouder? Veel interessanter dan want iedereen en z’n oma is nu zwanger.
Over 30 jaar krijgen we ditzelfde riedeltje alleen dan met alle influencers die oma worden
Dit zou ik wel interessant vinden tbh.
Maar Rosalie heeft zelf ook een vrij goed lopend YouTubekanaal volgens mij. Een van de weinigen die ik nog volg
En je bent ook een van de weinige hier die haar volgt
Nou dit idd. Waarom doe je dat als je nog niet zeker weet of je nog zwanger wilt worden
Ik gok dat het niet gepland was en ze het daarna toch besloten hebben te houden.
Ze heeft nooit de knoop door kunnen hakken zegt ze zelf, en dit was idd niet gepland maar als je de knoop nog niet door hebt gehakt en dan die operatie doen komt op hetzelfde neer
Ik denk eigenlijk dat zijn hoogtepunt wel wat later lag dan in 2012. In 2018 is hij uitgeroepen tot JFK Best Dressed Man.
Daarnaast heeft hij echt by far de meeste volgers van het stel op insta, dus ik denk ook niet perse dat hij de 4na populairste is/was
Nou en