Ik snap dat je offline bedoelt, maar ik moest er toch om lachen:P
Een influencer die besluit een tijdje echt even online te zijn!
Ja dit klinkt echt lekker met beide voeten op de grond
Tering jantje wat een gezwets
ik vind dit ook een beetje gek klinken, omdat het bericht van Willemijn ook wel zegt dat het niet goed met haar gaat… Om dan te zeggen ‘wat zal je dit heerlijk gaan vinden!!’ klinkt voor mij niet echt gepast.
Niet specifiek tegen jou maar in Elise haar laatste vlog zegt ze dat Romy haar de tip gaf voor de tegels in de keuken.
Ennn, wil het toch een beetje opnemen voor Elise: in hun eerdere huizen hadden ze ook al veel kleur, zelfde kleuren verf etc. Het is niet ‘nieuw’ wat ze doen.
Maakt me wel nieuwsgierig of er iets privé aan de hand is of dat ze overwerkt is ofzo. Gaat me natuurlijk niks aan maar alsnog. Waarschijnlijk horen we het ooit nog wel
Hahahaha lekker wakker. Maar ik laat t staan voor de oplettende forummer .
Wat ontzettend denigrerend die reactie van Kelly, krijg er helemaal de kriebels van. De vergrotende trap van ‘ze is gewoon jaloers op me!’
K.ellyb.eukers deelt vandaag haar ultieme slaaptip voor newborns: manifesteren én het smeken van hulp van beschermengelen… Zou het ‘m in de naam zitten?
Is dit echt
ze heeft onlangs aangegeven dat er wel wat speelt in haar omgeving, ik kreeg de indruk dat het niet goed gaat met een dierbare, dan de puppy stress bovenop de 3 jongens. Denk dat het emmertje gewoon even te vol is. Nu ja even een break, zo heel veel was ze nu ook niet echt meer aanwezig op IG op wat Invisalign en vibrator stories na
Ongelooflijk, maar waar
Die selfie van Michelle B dat ze met haar ogen dicht op de borst van haar man ligt. Zo gemaakt.
Net zoals elke selfie van iedereen ooit.
Dit.
Maar elke foto van haar ‘liefdes’ is toch zowel letterlijk als figuurlijk erg gemaakt. Ik vind die spiegel foto’s ook altijd zo dom. Dat iedereen naar zichzelf in de telefoon loopt te loeren.
Elise Boers plaatst een insta foto met dat ze om 10.30 hadden afgesproken met vrienden op het strand (op 40 min rijden) en dat ze om 10.35 nog thuis was en schrok dat het al zo laat was. Dan de vraag of andere ouders ook altijd te laat zijn. Ik begrijp best dat je met 3 kinderen wat vaker net 5-10 min later bent omdat er net weer iets tegenzit of anders loopt dan gepland maar als je 5 min na de afgesproken tijd (op 40 min reisafstand) je ineens denkt van ‘O oeps is het al zo laat’ vind ik dat gewoon echt mega respectloos en laks tegenover je vrienden.
Same, ik heb schoonfamilie die zo is. Vrrrrrrreeeeselijk, om in termen van Elise te blijven.
Ja maargoed zij ‘moet’ nooit wat in haar leven. Ze hadden toch ook gezeik met de opvang omdat ze daar hun zoons ook telkens te laat brachten? Zij staat gewoon nooit op tijd wat in elk geval haar werk betreft.
Ik snap niet dat niet 1 van de 2 dan op de tijd let. Sowieso hoezo bepaal jij dat jouw tijd belangrijker is dan dat van de ander? Ik zou het niet leuk vinden als mijn vrienden mij minimaal 45 min laten wachten
En dat ook gewoon ‘hihi haha’ posten op Instagram, dat het eigenlijk toch wel stiekem heel los en laid back en chaos van ze is.
Nu snap ik dat je met kleine kinderen niet altijd stipt op tijd ergens staat, maar heb alsnog een hekel aan mensen die altijd te laat zijn. Zijn ook altijd dezelfde types in mijn ervaring.