Die selfie van Michelle B dat ze met haar ogen dicht op de borst van haar man ligt. Zo gemaakt.
Net zoals elke selfie van iedereen ooit.
Dit.
Maar elke foto van haar ‘liefdes’ is toch zowel letterlijk als figuurlijk erg gemaakt. Ik vind die spiegel foto’s ook altijd zo dom. Dat iedereen naar zichzelf in de telefoon loopt te loeren.
Elise Boers plaatst een insta foto met dat ze om 10.30 hadden afgesproken met vrienden op het strand (op 40 min rijden) en dat ze om 10.35 nog thuis was en schrok dat het al zo laat was. Dan de vraag of andere ouders ook altijd te laat zijn. Ik begrijp best dat je met 3 kinderen wat vaker net 5-10 min later bent omdat er net weer iets tegenzit of anders loopt dan gepland maar als je 5 min na de afgesproken tijd (op 40 min reisafstand) je ineens denkt van ‘O oeps is het al zo laat’ vind ik dat gewoon echt mega respectloos en laks tegenover je vrienden.
Same, ik heb schoonfamilie die zo is. Vrrrrrrreeeeselijk, om in termen van Elise te blijven.
Ja maargoed zij ‘moet’ nooit wat in haar leven. Ze hadden toch ook gezeik met de opvang omdat ze daar hun zoons ook telkens te laat brachten? Zij staat gewoon nooit op tijd wat in elk geval haar werk betreft.
Ik snap niet dat niet 1 van de 2 dan op de tijd let. Sowieso hoezo bepaal jij dat jouw tijd belangrijker is dan dat van de ander? Ik zou het niet leuk vinden als mijn vrienden mij minimaal 45 min laten wachten
En dat ook gewoon ‘hihi haha’ posten op Instagram, dat het eigenlijk toch wel stiekem heel los en laid back en chaos van ze is.
Nu snap ik dat je met kleine kinderen niet altijd stipt op tijd ergens staat, maar heb alsnog een hekel aan mensen die altijd te laat zijn. Zijn ook altijd dezelfde types in mijn ervaring.
Is al best lang stil bij Vita, voor haar doen. Zal wel aan het baren zijn.
![]()
![]()
![]()
Het is toch best eng dat een onbekende je zo nauwlettend in de gaten houdt.
En dan ook nog het woord baren gebruikt ![]()
En sowieso, als je ergens om 10.30 afspreekt dan denk je toch een beetje na van goh dan moeten we rond 09.30 gaan rijden, zo en zo laat opstaan, voeden, spullen pakken. Hoé kun je om 10.30 ineens denken oh goh is het al zo laat
dan ben je toch gewoon heel die afspraak vergeten?
“Zal wel aan het baren zijn”
Alsof ze een ding is echt heeeeel naar
Ik vond het vooral bizar dat ze nog terug zijn gereden voor het middagslaapje. Kunnen die kinderen niet op het strand slapen ofzo?
Weer een reden gevonden om geen kinderen te nemen ![]()
Nee kinderen zijn geen poppen die je gemakkelijk overal te slapen legt.
Maar vind je iemand alleen op het terras dan zielig/ongemakkelijk? Ik vind niet veel fijner dan in m’n eentje wat drinken op een terrasje.
Als je bewust in je eentje naar een terras gaat is anders dan dat je daar op iemand moet wachten. Dan ben je toch meer allert van komt die andere al dan dat je lekker aan het relaxen bent.
Kan wel hoor, maar dat is ook wel een beetje geluk hebben en wat je ze aan leert. Mijn kinderen hebben vanaf een jaar nooit meer dutjes in bed gedaan. Sowieso bijna geen dutjes meer maar af en toe wel in de kinderwagen/auto na een drukke dag.
Een kleine baby kan nog prima overal en nergens slapen, de tweeling op die leeftijd niet. Ik had ze zelf dan hun slaapje gewoon ff overgeslagen voor een keertje maarja hun keuze