Mommybloggerstopic #10

Haha en ik dus! :stuck_out_tongue:

5 likes

Ja ik wilde net zeggen. Die meid heeft meer volgers dan Bonnie, Jamie Li, Sarah Rebecca of Liefs Lotte hoor.

Ik vind haar alleen een beetje heel intens dus volg haar verder niet, maar ken haar zeker wel.

15 likes

Ik vind haar kanaal ook echt leuk! Anders dan al die vlogs, shoplogs etc. op andere kanalen.

4 likes

🫠

8 likes

Ja klopt, en hij maakt als The Dean ook muziek.

5 likes

Ik kijk haar creatieve filmpjes ook vaak, alleen vind ik het jammer dat het soms wel teveel op kinderen gericht lijkt. Lijkt me wel leuk als ze baby DIY´s gaat maken

4 likes

Echt een kinderkanaal toch? :rofl:

18 likes

Ze heeft ook een kinderprogramma op Zapp met haar DIY’s, dus kinderen zijn duidelijk de doelgroep ja :sweat_smile:

7 likes

ugh tumpneels met open mond moeten echt verboden worden

20 likes

Dan kunnen Rutger en Thomas de boel opzeggen. Die kunnen niet met hun mond dicht poseren xD

11 likes

Het is hier al vaker gezegd, maar volgens mij zou een baan buitenshuis Sarah Rebecca echt goed doen. Hoe vaak ze niet stories post waarin al haar gevoelens (voor mijn gevoel) overgeanalyseerd worden, altijd eindigend ‘het is oké’ terwijl ze het volgens mij helemaal niet oké vindt. Vraag me dan ook af of ze niet zo’n groot sociaal netwerk heeft bij wie ze het kwijt kan? Waarom zou je het anders allemaal delen, net zoals die hele lappen tekst over wat er mis gaat op een dag in de omgang met haar kinderen. Niet dat je je daarvoor moet schamen (ik herken bepaalde frustraties zelf ook) maar ik vind het zo kwetsbaar om te delen voor duizenden mensen.

10 likes

Omdat dat haar werk is.

6 likes

Volgens mij zijn roomyb en haar “true libra love” (of wat was het?) uit elkaar. Ze postte gisteren dat er heel veel aan de hand was in haar leven en op haar instagrampagina zijn alle foto’s weg waar hij op stond. Zou wel haar posts over dat ze het zo zwaar heeft en zich alleen voelt verklaren

8 likes

Aquarius love

3 likes

Hmm, maar hij wil toch niet op social media? Volgens mij heeft Roomy dat wel eens verteld

2 likes

Hij heeft wel een instagram account met allemaal foto’s van zichzelf :sweat_smile:

10 likes

ja oke dat is waar maar dat kan hij zelf regisseren. Roomy upload elke scheet

4 likes

Hij regisseert het wel op zo’n manier dat :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: zich opdringen.

8 likes

Ahw dit zou ik wel echt heel sneu vinden

9 likes

OHJA😂

7 likes