Mommybloggerstopic #10

Klopt, maar er stonden wel foto’s samen met hem, zoals de aankondiging van de eerste zwangerschap, maar alles is weg

10 likes

Zij is echt mijn BEC maar dit zou ik inderdaad ook echt sneu vinden ja

9 likes

Misschien is het haar eigen beslissing. Als je single parent in een relatie bent kan je soms beter gewoon echt single parent zijn.

24 likes

Ja, dat kan. Maar ook dan is het alsnog heel verdrietig.

9 likes

Ejaculate & evacuate :clown_face:

8 likes

Als dit zo is, is dat onwijs klote voor haar en niet ‘grappig’. Dat mannen in zo’n periode in het leven weg kunnen gaan is echt fucked up. Dat moet een moeder eens proberen…

16 likes

Niemand zegt toch dat het grappig is of doet er lollig over? Of lees ik ergens overheen

Edit: nevermind zie het al

3 likes

Ja heel sneu. En pittig dan ook in je eentje. En volgens mij zag ze hem echt als love of her life.

10 likes

Als het zo is hè. We weten het nog niet zeker.

5 likes

Ja hoop voor haar dat dat niet speelt. Ze deelt net wel dat haar hondje nu veel van huis is ivm het zorgen voor 2 kleintjes.

4 likes

Het is boeffie.

7 likes

Je zou denken dat ie dood is maar hij is uit logeren :broken_heart:

13 likes

Dat arme beest is al een keer of 4 geopereerd aan allerlei rashondgerelateerde problemen toch?

3 likes

Elise Boers stopt met vloggen. Haar vlogs kwamen de laatste tijd al sporadisch online vond ik. En best veel spon.

Één van de reacties: ‘maar dan gaan we de bruiloft dus niet zien? Of gaat de bruiloft niet door?’ :joy:

4 likes

Denk dat ze daar een uitzondering voor maakt of een tiktok video, deed ze nu ook elke dag. Ze hengelt zoveel spon binnen via dagvlogs en met al die vluchten om de paar weken naar Nederland en hun beide huizen, is dat mogelijk best welkom voor een (waarschijnlijk) dure bruiloft :money_mouth_face::moneybag:

7 likes

Andere reactie: ‘kun je alsjeblieft meer van dit soort videos maken?’ :laughing:

2 likes

Jemigg die negativiteit bij Sarah R word steeds meer. Alles wat ze deelt bijna is huilen, boos, en dat het leven even zwaar is. Zij zit vgm echt in de knoop met haarzelf

5 likes

Die verwachten sowieso binnenkort nummer 3.

1 like

Ohhh dat denk ik juist niet, die vindt 2 kinderen al meeeeega zwaar

9 likes

Denk echt dat dit versterkt wordt omdat ze zoveel tijd heeft om in haar hoofd te zitten wroeten.

13 likes