Ik vind het echt jammer dat Michelle Bollen nu een samenwerking heeft met de Postcodeloterij. Vind loten zo zonde van je geld, plus bij hun nog ‘stommer’ omdat ze al hartstikke rijk zijn Nou heb ik zelf ook wel echt een aversie tegen kansspelen.
Ik koop heel vaak een lot van de staatsloterij, en ik geniet dan enorm van de illusie dat ik heel misschien wel kan stoppen met werken.
En die illusie is mij gewoon die paar euro helemaal waard.
Haha ja een staatslot in december is voor mij altijd het hoogtepunt van de feestdagen gewoon even genieten van de illusie dat ik ga winnen want daar ben ik altijd heilig van overtuigd
Bij Sanne doe je het nooit goed hè.
Ze deelt een story over dat ze nog vloeit en de wond lekt. Mensen zeggen alleen maar dat vloeien heel normaal is en meteen is het weer niet goed
Nou echt hè je kan zo lief een geruststellende opmerking of tip geven maar je kan het echt niet goed doen. Ongevraagd zou ik sowieso al niks zeggen maar aangezien ze zelf vraagt…
Heb je de huisregels wel gelezen?
Staan we er echt nog van te kijken dan dat er nooit wat goed is bij Sanne?
Heeft ze die echt? Dat had Marketing vrouw ook, allemaal regels hoe je waar en wanneer moest reageren, toen ben ik wel gestopt met volgen.
Zeker!
Sanne is een echte voorloper hé.
laatste tip voor vandaag
Misschien hoort dat bij haar autisme
Ja, dat zou heel goed kunnen! Maar ik had daar niet zo’n zin in dus beter om dan te ontvolgen.
Ik denk bij haar vaak dat ze op alle slakken zout legt. Maar dan denk ik ook ja misschien is dat haar autisme. Wordt er al moe van als ik er naar kijk maar heb er ook wel respect voor. Moest gister wel lachen, iets over dat mensen weinig reageerden op haar reel en dat ze nog maar even moest benoemen dat je er wel op moet klikken toen vroeg ik me even af of mensen dat inderdaad niet snappen of gewoon geen interesse hebben om te klikken
Coco (Elise Boers) die kerstballen door de kamer gooit en Elise die doodleuk zegt “na een paar uur begreep ze gelukkig dat dit niet de bedoeling was” 🫠
Volgens mij zijn die kinderen zo niet opgevoed, net zoals die Paasstal toen
Dat kind is 1,5 ofzo die hebben echt schijt er aan als je zegt dat het niet mag en snappen het ook niet.
En hun huis hun regels, toch wel wat anders dan een paasstal ergens anders
Ook dat. Zou me er echt niet druk om kunnen maken. Zijn geen breekbare ballen en dan zijn ze tenminste lekker bezig toch
Ik vind de postcode loterij dan altijd wel minder erg dan bijv de staats. De postcode loterij geeft echt miljoenen miljoenen weg per jaar aan heel veel goede doelen in Nederland die daardoor onwijs veel kunnen doen
Gaston ben jij dat?